Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitä: Blogitutun mies pettää. Kerronko vai en?

Vierailija
19.12.2009 |

Blogituttavani mies pettää häntä ja asia vaivaa minua. Tunnen miehen työn kautta ja olen ollut suhteesta tietoinen jo pitkään. Nyt selvisi, että tämän miehen vaimo on hyvä blogituttuni. Ei mikään sydänystävä mutta enemmän kuin hyvän päivän tuttu.

Asiahan ei minulle kuulu, mutta tilanne on kiusallinen.

Mitä mieltä av-raati on?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden ei tule sekaantua asiaan. Juu, olen itsekin aikoinaan pettänyt ja siitä kiinni jäänyt, mutta en kyllä ymmärrä, että miten tilannetta olisi parantanut se, että joku ulkopuolinen olisi minut käräyttänyt. Minun suhteeni aikoinaan loppui, mutta itse tiedän ystäväpíiristäni pari pettämistapausta, joita puolisot eivät ole selville saaneet ja hyvä niin: ne jutut ovat olleita ja menneitä ja ko. ihmisillä menee nykyisin suhteessaan hyvin.

Lopettakaa se jumalan leikkiminen ja antakaa toisten elää omaa elämäänsä.

Vierailija
42/50 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden ei tule sekaantua asiaan. Juu, olen itsekin aikoinaan pettänyt ja siitä kiinni jäänyt, mutta en kyllä ymmärrä, että miten tilannetta olisi parantanut se, että joku ulkopuolinen olisi minut käräyttänyt. Minun suhteeni aikoinaan loppui, mutta itse tiedän ystäväpíiristäni pari pettämistapausta, joita puolisot eivät ole selville saaneet ja hyvä niin: ne jutut ovat olleita ja menneitä ja ko. ihmisillä menee nykyisin suhteessaan hyvin.

Lopettakaa se jumalan leikkiminen ja antakaa toisten elää omaa elämäänsä.

Kun katsoo olevansa oikeutettu salaamaan petetyltä tälle olennaisen tiedon. Kertominen neutraaleinta, silloin kaikki osapuolet tulevat samalle viivalle asiassa.

nimim. en omaa miestä pettänyt, mutta seksileikeissä meillä mukana ukkomies, eli vastaus ei todellakaan ole puolueellinen. (juu ja tiedän tekeväni väärin ja koen siitä huonoa omatuntoa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimolla on oikeus tietää!

Vierailija
44/50 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo toisen puolesta on jumalan leikkimistä, ihan nyt vain selvyyden vuoksi.

Edelleen olen ehdottomasti sitä mieltä, että ihmisten tulisi antaa itse hoitaa sotkunsa. Viestinviejä usein ammutaan, että senkään puolesta ei kannata.

Vierailija
45/50 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ja 100% varmasti. En aio kusettaa jo kusetettua vielä lisää...

ja tahtoisin ehdottomasti että minulle kerrottaisiin. Kaveri joka tietäisi mieheni pettävän mutta ei kertoisi olisi niin petollinen, että hänestä tulisi ex-kaveri.

Vierailija
46/50 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain tuttavuus eikä sekään oikeassa elämässä.

Mies ei ole ensimmäistä kertaa pahoilla teillään, joten aika systemaattista miehen touhu on.

Pari on ollut pitkään yhdessä ja lapsia on ennestäänkin, ehkä vaimo kuitenkin tietää vaikka ei halua tietää/myöntää.

Vaimon kirjoituksista kuitenkin saa sellaisen kuvan, että liitto on hyvissä kantimissa. Blogiin ei varmaan kirjoita liiton vaikeuksista. EN kuitenkaan ymmärrä miksi vaimo haluaa tuollaiseen liittoon lisää lapsia.

Ap

Vierailija
47/50 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse olisi satunnaisesta ja yksittäisestä miehen tekosesta, en kertoisi. Mutta jos se on jatkuvaa - niin minusta vaimolla on oikeus tietää.

Minä varmaan sanoisin vaimolle, että tiedätkö, mitä miehesi tekee? En halua puuttua, mutta minusta sinulla on oikeus tietää, jos et ole vielä tiennyt.

Jätä pallo vaimolle. Jos hän haluaa ummistaa korvansa, niin ummistakooon. Tai kysyköön enemmän.

Vierailija
48/50 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkillä raskaana oleva bloggaaja, jolla on myös ennestään lapsia, eli tää kuvaus sopisi muhun...

Vierailija
49/50 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipahaa muille.

Onneksi bloggavia raskaana olevia naisia on enemmänkin.

Ap

Vierailija
50/50 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotko vai etkö?