Mielipiteitä: Blogitutun mies pettää. Kerronko vai en?
Blogituttavani mies pettää häntä ja asia vaivaa minua. Tunnen miehen työn kautta ja olen ollut suhteesta tietoinen jo pitkään. Nyt selvisi, että tämän miehen vaimo on hyvä blogituttuni. Ei mikään sydänystävä mutta enemmän kuin hyvän päivän tuttu.
Asiahan ei minulle kuulu, mutta tilanne on kiusallinen.
Mitä mieltä av-raati on?
Kommentit (50)
bloggerissa? vai missä? Täälläkin nyt meinaa pään sisällä kovasti rattaat pyörii - kuka on kyseessä? Ap, laita joku vihje ;) Ehkä se sitten menee tosiaan tätä kautta perille, eikä sinunkaan tarvitse sen kummemmin kertoa omalla nimelläsi, vaikket sitä nyt pelkääkään, eikä mikään oikean elämän ystävyys tässä ole kyseessä...
bloggerissa? vai missä? Täälläkin nyt meinaa pään sisällä kovasti rattaat pyörii - kuka on kyseessä? Ap, laita joku vihje ;) Ehkä se sitten menee tosiaan tätä kautta perille, eikä sinunkaan tarvitse sen kummemmin kertoa omalla nimelläsi, vaikket sitä nyt pelkääkään, eikä mikään oikean elämän ystävyys tässä ole kyseessä...
Nimimerkki kehiin, niin ei tarvitse muiden enää pähkäillä
joten ap, otathan yhteyttä petettyyn, niin tämä epätietoisuus loppuu.
Raskaana oleva bloggaaja
Sain tietää hyvän ystävän miehen pettäneen kaverin kaverini kanssa. Soitin kaverille ja kysyin että oliko mies ollut sinä ja sinä iltana liikenteessä kun olen kuullut samannimisestä, ammattisesta ja näköisestä miehestä, joka oli pannut kaverin kaveria baari-illan päätteeksi. Ei kuulemma voinut olla hänen miehensä.
Selvä, ajattelin, ei ole minun asiani. Sitten mies soitti hetken kuluttua ja kertoi että oli se hän. Sovittiin tapaaminen ja mies oli huolissaan suhteensa jatkosta. Parilla häät tulossa parin vkon päästä ja mies sanoi että parempi jättä äasia näin ja olla kertomatta niin suhde ei katkea ja kaikki jatkuu kuten pitääkin. Katsoin että asia ei minulle kuulu kun en ole parisuhteessa osallisena.
No kaverini oli kuitenkin huomannut että miestä painaa ja kaivanut väkipakolla asian esiin miehestä josta seurauksena soitti minulle, pisti välit poikki ja sanoi että olen epäluotettava. Kertoi myös että on kaivanut oikean totuuden esiin eivätkä ole panneet. Ok, en väittänyt vastaan vaikka tiesin että pantu on. Minulle ihan sama koko juttu. Olin mielestäni toiminut oikein ja ollut yhteydessä kaveriini heti asian kuultuani. Kun mies sitten pui asiaa kanssani, en ottanut kantaa ja vain kuuntelin ja ajattelin että hän on suhteen asiantuntija ja osallinen joten ei ole minun asiani päättää miten he parisuhdettaan hoitavat.
Lopputuloksena kuitenkin se että menetin hyvän ystävän ja olen ollut siitä asti hänen mielestään epäluotettava kun menin tapaamaan miestään ja juttelemaan enkä heti kertonut hänelle. Ei auttanut vaikka kerroin että ajattelin näin säilyttää tuelvan avioliiton jne. No, hyvänpäivän tuttuja olemme, oikeista asioista emme puhu vaikka tästä kaikesta on kohta hmmm olisiko 7 vuotta jo aikaa. Mitä olen kuullut niin mies sen kun höyläilee edelleen siellä täällä mitä en kyllä suin surminkaan mainitse kenellekään ja he siis menivät kaikesta huolimatta naimisiin.
Tapauksessamme kävi vähän niin että viestintuoja ammuttiin ja ystävyys kuoli.
Blogeissa kerrotaan vaan myönteiset asiat. Bloggerissa on useampikin lapsiperheblogi jossa kerrotaan lapsiperheen arjesta - niistä myönteisistä asioista. Negatiivisista asioista puhutaan korkeintaan lapsen uhmasta tai nukkumisvaikeuksita, ei parisuhdeongelmista.
Ota muutaman euron prepaid liittymä ja laita tekstari sille niin se ei tiedä kuka ilmoitti pettämisestä.
Et voi olla tosissasi. Mieti nyt itsekin, ei tuollaista asiaa voi kertoa tekstiviestillä.
En tiedä mitä teen, ehkä poistun takavasemmalle. Mitä enemmän asiaa mietin, sitä varmempi olen, että vaimo tietää. Mies on jatkanut touhujaan jo vuosikausia. Pari on ollut yhdessä toistakymmentä vuotta.
Antaa heidän jatkaa leikkejään mutta minä en siihen halua osallistua. Mies ei tiedä, että minä luen vaimon blogia, mutta varmaan sekin joskus selviää.
Tarkoitukseni ei todellakaan ollut pahoittaa sivullisten mieliä tai aiheuttaa epätietoisuutta muissa perheissä.
Hyvää joulua kaikille!
ja sitten vaan todeta, että antaa olla. Kivan epävarmuuden heitit jouluksi ilmaan raskaana olevien bloggaajien keskelle. Mä luulen, että tämä on provo.
ja sitten vaan todeta, että antaa olla. Kivan epävarmuuden heitit jouluksi ilmaan raskaana olevien bloggaajien keskelle. Mä luulen, että tämä on provo.
ja tästä on olemassa tutkittua tietoa. Joten varmasti jonkun bloggaajan mies pettää. Kurjaa.
eli ottaisin yhteyttä ja kertoisin.
Voi olla että blogituttusi tietää jo.
Voi olla että et ole käsittänyt suhdetta oikein joka voisi vain sekoittaa pakkaa.
Se on ihan sitä itseään, ns. julkinen salaisuus. En usko, että vaimo tietää suhteesta, koska on raskaana.
Ehkä poistun takavasemmalle, en osaa olla luontevasti vaimon kanssa.
Ap
Se on ihan sitä itseään, ns. julkinen salaisuus. En usko, että vaimo tietää suhteesta, koska on raskaana.
Ehkä poistun takavasemmalle, en osaa olla luontevasti vaimon kanssa.
Ap
Tässä tapauksessa kerro ihmeessä!
ei nyt voi kaikki kotona olla tiedossa, jos vaimo on raskaana... yleensähän tuohon raskaaksi tulemiseen tarvitaan kaksi
Kuten sanottu, asia ei varsinaisesti minulle kuulu mutta erittäin kiusallinen tilanne kuitenkin.
Mies on "kiltti perheenisä" ja olen saanut vaimolta käsityksen, että kotona on "kaikki hyvin".
En tiedä, jätän asian hautumaan.
ihmisiin voisi jotenkin säilyä, jos edes joku vaivautuisi kertomaan tälle asian oikean laidan.
Vastaavassa tilanteessa haluaisin kyllä pettämisestä tietää. Enkä oikein tunne ketään, joka sanoisi että hänelle ei kumppanin pettämiset kuulu...
Tilanne on kuitenkin hankala, sillä et halua olla huonojen uutisten tuoja. Voitko tehdä ilmoituksen jotenkin nimettömästi?
Onpas hankalaa. Jos olisit minun ystäväni kiittäisin sinua kädestä pitäen. Mutta me ihmiset olemme erilaisia.
Ei se siitäkään ole kiinni, että en uskaltaisi sitä omalla nimelläni tehdä.
Tiedän vaimon sähköpostin mutta... Ajatelkaa, miltä tuntuisi jos joku "tuttu" laittaisi postia jossa kertoisi tällaisesta asiasta?
Miten vaimo reagoisi? Jäisi aivan yksin asian kanssa. Uskoisiko edes? Meidän "tuttavuutemme" varmasti päättyisi tähän, mutta se ei ole suurin ongelma.
Mies ihan taatusti kieltäisi kaiken, sen verran röyhkeä otus on kyseessä.
Ilman muuta kerrot. Olen ollut samantyylisessä tilanteessa: siis moni muu tiesi ja minä en miehen touhuista tiennyt.
Vieläkin ottaa päästä, että olin yleisen säälitetlyn ja myös pilkan kohde. Kun sain tietää (hyvä ystäväni viimein sitten uskalsi kertoa) sain muutenkin hankalaan suhteeseen vielä lisävalaistusta. Oli muitakin syitä joiden vuoksi harkitsin suhteen lopettamista, mutta tämä oli kyllä hyvin ratkaiseva asia.
Kerro. Kerro ilman muuta. Kerro niin neutraalisti kuin osaat. Mutta yrita saada jotain faktoja mukaan. Minä kyllä tarkistin ystäväni nimeämältä henkilöltä pari ajankohtaa.