No nyt on korkea aika oppia käyttämään muistitikkua!
Kertoisko joku, miten saan tallennettua muistitikulle tiedostoja?En tajua mitä siinä täytyy tehdä että ne tiedostot menee sinne:/ Tikku on USB-portissa mutta siitä eteenpäin jos joku viitsis neuvoa?;D
Kommentit (28)
Olette te todella oikein It-alan neropatteja,miksi kirjoitatte ja höpisette sellaisista asioista joista vastaalkajalla
ei ole tietoa. KYSYMYS KUULUI: Miten asennetaan muistitikulle ja miten sieltä saadaan tietoa ulos ?
Ei kai kukaan enää muistitikkuja käytä? Nykyään tiedostot siirretään erilaisten pilvipalveluiden kautta. Itse käytän Dropboxia.
t. it-alan ammattilainen
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 01:09"]
Ei kai kukaan enää muistitikkuja käytä? Nykyään tiedostot siirretään erilaisten pilvipalveluiden kautta. Itse käytän Dropboxia.
t. it-alan ammattilainen
[/quote]Mä käytän. En luota dropboxiin, käytän kyllä satunnaisesti. Kuten myös MEGAA T: ammattilainen kai itsekin
Tää keskustelu on vuodelta 2009...
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 01:14"]
Tää keskustelu on vuodelta 2009...
[/quote]Sitähän koitin tuolle illan ensimmäiselle kommentoijalle viestittää. Ei näemmä ole se "it-ammattilainenkaan" ihan terävimmästä päästä.
sitten kun on mountattu:
cp -R ~/lähde/hakemisto ~/kohde/hakemisto
"Tikku voi olla myös "RIKKI" vaurioitunut"
Toinen vaihtoehto neuvojille - olisikohan neuvoissanne jotain parantamisen varaa?
Jos asia on kysyjälle uusi,neuvonne on vaikeasti toteutettavissa, koska pidätte itses-
täänselvyyksinä asioita jotka kysyjälle ovat uusia.
Voisiko ajatella seuraavaa:
-Kun avaat tk ja liität siihen M-tikun sen Näyttöön/alapalkkiin tulee siitä kuvake
-Avaa,klikkaamalla tikun kuvaketta
-jne,jne
Ei pitäisi olla vaikeata neuvoa jos itse hallitsee tikun käytön!
kirjoita komentorivile:
mount -t msdosfs -o -m=644,-M=755 /dev/da0s1 /mnt/username
Saat irroitettua tikun komennolla:
umount /mnt/username