Millaisia petejä teidän elukoilla on? Mistä olette ostaneet?
Ja esim. kissan pedit, missä pidätte niitä? Lattialla vai muualla?
Meillä on koiralla iso rottinkipeti tms. sekä sellanen vanha, jo monta kertaa paikattu, tuolin "patja" (itse tuoli heitettiin jo aikoja sitten kaatikselle, kun sen istuinosa hajosi), niissä tuo makaa (sekä meidän sängyssä ja sohvalla).
Mutta nuo kissat, ne ovat ronkeleita pedin suhteen. Tuolla patjalla ne kyllä tykkäävät maata yöllä ja joskus tossa koiran pedissä tai sohvalla. Mutta kaikki kissan kokoiset pedit ei kelpaa (tuo koiran kori on isoa kokoa). On kokeiltu rottinki pedit, missä on patja, on kokeiltu pehmopedit ja iglut. Ei, niitä ei edes käydä nuuskimassa. Vaikka pedit eivät ole olleet liian pieniä.
Ostin nyt sitten sellaisen patteriin kiinnitettävän pedin, jos se kelpaisi.
Kommentit (4)
Tuo patjakin alkoi herroille kelpaamaan vasta sitten, kun koira tuli taloon. Sitä ennen sitä oli vaan kiva raapia ja kynsiä.
ei muuta. Sitten kun kasvaa isoksi, hommataan joku peti. Menee sinne huovalle nukkumaan iltaisin ja pysyy siinä.
Toiselle kissalle minä olen se peti ja toinen kissa nukkuu milloin missäkin
Tuntuu, että jos ne huomaavat ihmisen toivovan niiden nukkuvan jossain tietyssä paikassa, niin siinä ne eivät missään tapauksessa tahdo olla :D
Meidän koirilla on oma sänky. Vanha lastensänky, jonka jaloista on vähän lyhennetty, ettei tarvi hyppiä (rotu on sellainen, ettei hyppiminen ole selälle oikein hyväksi) Sängyssä on tavallinen patja ja tyynyjä. Rakastavat sitä, nukkuvat siinä vierekkäin, eli se on niiden parisänky ;)