Lue keskustelun säännöt.
Liian kylmää ulkona.
01.01.2010 |
Olisi muuten kaunis talvinen ulkoilusää mutta ihan liian kylmä. Eilen yritin vähän ulkoilla mutta nenä jäätyi tunnottomaksi jo 5 minuutissa.
Saisi lauhtua vähän.
Kommentit (2)
mutta tämä mahdoton nuha haittaa. Ulkona olo on sinänsä hyvä, mutta sisälle tultua ei, kun hana aukeaa oikein kunnolla ja saa niistää seuraavat kaksi tuntia putkeen.
... apteekista auttaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta tämä mahdoton nuha haittaa. Ulkona olo on sinänsä hyvä, mutta sisälle tultua ei, kun hana aukeaa oikein kunnolla ja saa niistää seuraavat kaksi tuntia putkeen.