Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petetyt, kenen kanssa miehenne petti teitä?

Vierailija
19.12.2009 |

meillä työtoveri

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun miehellä on toinen (tai toisia). Mies seksuaalinen, meillä ei seksielämää moneen vuoteen. Aikaisempi avioliitto päättynyt uskottomuuteen - tai no, minun tulkintani tämä miehen puolittaisista tunnustuksista. Mies on vaan miesseurassa töissä, muutamia edustusiltoja viikolla. Ei mitään "merkkejä" petoksesta. Jotenkin vaan tiedän, että pettää. Ja joo, minäkin olen seitsemän seksittömän vuoden aikana pettänyt ainakin kolme kertaa. Meillä yksi lapsi. Minä haluan miestä ja seksiä, mies ei ole koskaan halunnut minua (olen melko viehättävä nainen:-)

On ollut niin paljon epäilyttäviä tilanteita että olen 90% varma että mies pettää. Millä sen saisi kiinni? Minulle muiden naiminen ei ole maailmanloppu, mutta tuota ainaista valehtelua en hyväksy.

Vierailija
42/59 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan luotan vaistooni. No, ehkä kaikki jossain vaiheessa paljastuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin munaton ettei saanut kerrotuksi tekemisiään; siskonsa soitti minulle ja sanoi suoraan että mies on vienyt äidilleen näytille jotain nuorta naista jo pari kertaa(!). Pieni shokki...tätä ennen mies oli verisesti loukkaantunut minulle ja kostoksi petti minua kaverinsa kanssa.

Nykypäivänä se luottamus on pakkasen puolella ja vaikka tietääkseni mitään ei olekaan nyt tapahtunut, olen ihan varma että lähivuosina tulee tapahtumaan.

Vierailija
44/59 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikallisen naisen kanssa ja tuo suhde jatkui vielä vuoden kotiinpaluun jälkeen netin ja puhelimen välityksellä. Kriisistä selvisime voittajina ja suhteemme jatkuu aikaisempaa parempana ja luottamustakin on ihan riittävästi....

Vierailija
45/59 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä akkoja, jotka vie lapseltaan isän, kun isä on kohdellut huonosti heitä. Mikä tahansa seksiaddikti oliskin, niin ei se tee siitä huonoa isää. Tiesitkö, että jopa vankilaan laitetut tappajat (ylen dokkarista näin, että myös lapsen oman ÄIDIN tappaneet) laitetaan sosiaalitoimiston toimesta tapaamaan isäänsä.

Lapsen oikeus isään on niin suuri, että mikään AV-mamman katkeruus ei sitä oikeutta ylitä! Tuntuu pahalta, että te oikeesti voitte kostaa isälle, koska "se on päätöksensä tehnyt, olkoon nyt loppuikänsä yksin". Se on päättä nyt, ettei halua SINUA. Miksi sä omille lapsilles kostat? Se lapsi rakastaa sitä isää kuitenkin. Ei se lapsi ansaitse menettää isäänsä. Ei se ole mitään ratkaisua tehnyt.

Miten voitte evätä ihmisoikeudet omalta lapseltanne!

T. vaimo, jonka mieheltä ex vei lapset. Ja täällä itketään sitä joka ilta.

Vierailija
46/59 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut toinen nainen aikanaan. On olemassa nimittäin sanonta: sitä niittää mitä kylvää...

näitä akkoja, jotka vie lapseltaan isän, kun isä on kohdellut huonosti heitä. Mikä tahansa seksiaddikti oliskin, niin ei se tee siitä huonoa isää. Tiesitkö, että jopa vankilaan laitetut tappajat (ylen dokkarista näin, että myös lapsen oman ÄIDIN tappaneet) laitetaan sosiaalitoimiston toimesta tapaamaan isäänsä. Lapsen oikeus isään on niin suuri, että mikään AV-mamman katkeruus ei sitä oikeutta ylitä! Tuntuu pahalta, että te oikeesti voitte kostaa isälle, koska "se on päätöksensä tehnyt, olkoon nyt loppuikänsä yksin". Se on päättä nyt, ettei halua SINUA. Miksi sä omille lapsilles kostat? Se lapsi rakastaa sitä isää kuitenkin. Ei se lapsi ansaitse menettää isäänsä. Ei se ole mitään ratkaisua tehnyt. Miten voitte evätä ihmisoikeudet omalta lapseltanne! T. vaimo, jonka mieheltä ex vei lapset. Ja täällä itketään sitä joka ilta.

Vierailija
47/59 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en, mies erosi lasten äidistä 9 vuotta sitten. Ja pettämisestä ei ollut kyse. Alko vaan tunteet nousta tästä asiasta.

Vai oletteko sitä mieltä, että pettäjämieheltä on oikeutettua viedä lapset mutta muuten vaan exältä ei?

Vierailija
48/59 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo

en, mies erosi lasten äidistä 9 vuotta sitten. Ja pettämisestä ei ollut kyse. Alko vaan tunteet nousta tästä asiasta. Vai oletteko sitä mieltä, että pettäjämieheltä on oikeutettua viedä lapset mutta muuten vaan exältä ei?

Vierailija
49/59 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pettämisestä voi selvitä ja suhde jopa parantua sen jälkeen. Kaikki eivät ole kroonisia pettäjiä, vaikka täällä av:lla katkerat jätetyt mammat niin yrittävät uskotellakin...

paikallisen naisen kanssa ja tuo suhde jatkui vielä vuoden kotiinpaluun jälkeen netin ja puhelimen välityksellä. Kriisistä selvisime voittajina ja suhteemme jatkuu aikaisempaa parempana ja luottamustakin on ihan riittävästi....

Vierailija
50/59 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viaton mies tuli vietellyksi? Noin hän varmaan on asian sinulle esittänyt ja sinä uskot! Ei kyllä ole miehelläkään kaikki kohdallaan, jos noin helppo nakki on, että joku "iilimato" saa vietyä.

myös mielenterveystapaus. Jahtasi miestä ensin vuosikaudet töissä. ripustautui kiinni kuin iilimato Mies on kiltti eikä viitsinyt olla tyly, mutta pikku hiljaa vuosien myötä suhde muuttui fyysiseksi, kun tämä nuori ja nätti pikkupotilas tarpeeksi teki itseään tykö. No, siinähän saa mies ruveta terapeutikseen, lykkyä vaan heille mun puolesta ja tervemenoa! Takaisin ei ole tulemista, vaikka olen jokseenkin varma siitä että kunhan on tarpeeksi monta "kohtausta" saanut hoidella, voipi mieli muuttua miehelläkin.

Vierailija
51/59 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei isästä ole lapsilleen mitään vaaraa tietysti.

Mutta näissä tapauksissa, missä mies pettää ja nainen vain siksi kostaa lastensa kautta. Mä säälin niitä lapsia, säälin sitä naista. Miettikää nyt ihan oikeasti!

Ehkäpä nämä juuri on niitä pumpulissa kasvaneita. Mun isä on kuollut, kun olin pieni. Jos jotain hyvää olen siitä saanu, niin sen että osaan katsoa asioita eri kanteilta.

En ikinä ikinä voisi viedä lapsiltaan isää, vaikka mies loukkaisi minua kuinka!

Vierailija
52/59 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tässä tapauksessa, mitä kritisoit, taitaa olla vähän tilanne kesken vielä ja siksi kirjoittaja käy noin kuumana.

Valvottuja tapaamisia ei muuten pelkän sähköposti- tai pettäjäkaverilistan perusteella määrätä, joten lienee ollut jotain pedojuttuihin viittaavaa kirjoittelua...

Vai oletteko sitä mieltä, että pettäjämieheltä on oikeutettua viedä lapset mutta muuten vaan exältä ei?

Vierailija
53/59 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisessä suhteessa ei ole ollut tätä ongelmaa ainakaan vielä ja toivon ettei koskaan tulisikaan, mutta edellisessä suhteessa mies petti minua parhaan kaverini kanssa!

Olin menny vetämään pääni täyteen ja sammuin mieheni kämpille makkariin ja nämä oli naineet olohuoneen sohvalla!

Asia ei olisi tullut julki millään ellei ukko sit puhunu mun kaverille jos tämä ei paljasta niin mies paljastaa.. oliko tullut sitten omantunnon tuskia. Ken tietää, mutta sinne heivasin miehen ja hakkasin entisen parhaan kaverini.

Vierailija
54/59 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia myöehmmin tämä nainen tuli kaapista ulos, kertoi olevansa lesbo. Ei yllättänyt yhtään, olin arvannut totuuden jo silloin kun näin hänet ensimmäisen kerran. Ihmettelin vain että mitä hittoa mies näki naisessa ja ennen kaikkea miksi ihmeessä tämä nainen seurusteli miehen kanssa vaikka itse sisimmässään tiesi totuuden omasta seksuaalisesta suuntautumisestaan?

Vierailija
55/59 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle tiedoksi: jos isä rikkoo perheen, hän voi silloin myös kantaa asiasta vastuunsa ja olla pilaamatta muiden elämää siitä eteenpäin. Pieniä lapsia lukuunottamatta perhe ei kaipaa pettureita lähelleen.

Vierailija
56/59 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän ei sit enää haittaa sua Borgå kun se akka kuolla kupsahti :)

Vierailija
57/59 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni jäivät ihan rysänpäältä. Oltiin meidän mökillä vähän isommalla porukalla. Ihan kivaa oli niinkuin ennenkin, lapsia ei ollut mukana reissussa koska tarkoituskin oli bilettää ja juhlia kunnolla. Päivä meni aurinkoa ottaessa ja pohjia, illalla lähdettiin läheiseen baariin. Tultiin takaisin mökille ja mä menin nukkumaan, jotkut jäi vielä valvomaan. Jossain vaiheessa aamusta heräsin ja ihmettelin kun mies ei ollut vieläkään tullut nukkumaan. Lähin katsomaan että missä se on, en tajunnu vielä siinä vaiheessa että kaverikin oli "kadoksissa". Menin saunamökille ja siellähän ne oli ihan täysissä tositoimissa.

Sain kipeet itkupotkuraivarit, heitin kaverin mökiltä ja miehestäkin yritin eroon päästä, ei piru vaan lähtenyt.

Nykyään olen miehen kanssa edelleen yhdessä. Töitä on joutunut tekemään paljon mun eteen, että mun luottamus palautuisi. Kaverin kanssa ei olla missään tekemisissä. Osa meidän yhteisistäkin kavereistä pisti välit poikki sen kanssa, niin törkeä oli se temppu.

Vierailija
58/59 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokenut tämän lapsen näkökulmasta ja voin vain kiittää äitiäni siitä, että tuli aikoinaan järkiinsä ja antoikin meidän lasten tavata isäämme. Heidän eronsa jälkeen esti tapaamiset noin puoli vuotta. Se oli elämäni kamalinta aikaa. Minä ja pikkuveljeni ikävöimme isää valtavasti ja vastuu pikkuveljen ikävästä vierittyi vielä minulle joka häntäkin lohdutin iltaisin kun itkeä tuhrutimme ikäväämme. Itsekin olin vielä pieni tuolloin. Olin pitkään äidille salaa vihainen tuosta ja se näkyi sitten teini-iässä. Silloin ensi kertaa otin asian puheeksi äitini kanssa ja sain anteeksipyynnön. Vaan en silti tänäpäivänäkään ymmärrä miksi äidin piti tehdä ennestään vaikea tilanne vieläkin pahemmaksi ja kipeämmäksi meille lapsille. Se kaivelee vieläkin mieltäni.

Hänelle tiedoksi: jos isä rikkoo perheen, hän voi silloin myös kantaa asiasta vastuunsa ja olla pilaamatta muiden elämää siitä eteenpäin. Pieniä lapsia lukuunottamatta perhe ei kaipaa pettureita lähelleen.

Vierailija
59/59 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ei kaipaa äidin petturia? Kyllä minä ainakin rakastin äitini pettänyttä isää aina enemmän kun äitiäni. Äidissä oli monta vikaa, jotka kohdistui muhun. Isän pettäminen taas ei mua liikuttanut - enkä olisi siitä koskaan kuullukaan ellei ÄITI ois kertonu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän