Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petetyt, kenen kanssa miehenne petti teitä?

Vierailija
19.12.2009 |

meillä työtoveri

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapset ovat tekemisessä isäänsä kanssa. Lapsilla on oikeus isäänsä! Olet loukkaantunut mutta lapsilla on oikeus rakastaa sekä isää että äitiä.

Puolet lapsistasi tulee isästään. Haukkumalla isää haukut myöskin lapsiasi.

Käyttäydi järkevästi ja anna lapsiasi olla lapsia. Ei niiden tarvitse kuunnella kun haukut niiden isää.

mieti lapsiasi eikä itseäsi.

Nyt käyttäydyt tosi huonosti. Käy psykologin luona juttelemassa älä juttele lasten kanssa!

"Mies itse teki ratkaisunsa. Itse halusi tuhota perheensä, kun ryhtyi kymmeniä naisia netistä poimimaan ja tapailemaan. Esiintyi lapsettomana sinkkuna.

Nyt saa sitten olla lapseton sinkku. Ihan vapaasti.

Lapset ei tuollaisella isällä tee mitään. Molemmissa isoisissään ja miehen rehdissä veljessä heille on miehenmallia.

En halua, että tytär on miehen lähellä. En halua, että pojasta kasvaa pettäjä kuten isästään.

Kysyin lapsilta, kun miehen toiminta tuli ilmi, haluavatko jäädä miehen luo vai tulla minun kanssani. Itse valitsivat. Halveksivat koko tyyppiä.

Mies tuhosi minun elämäni, nyt minä tuhoan hänen. Lasten elämän yritän pelastaa. Etsin töitä ulkomailta, muutamme muualle, missä voimme lasten kanssa aloittaa alusta."

Vierailija
22/59 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin heille rehellisesti, miksi muutan pois. Oisko pitänyt valehdella, että minulla on toinen mies tmv?

Olisiko lapsille pitänyt VALEHDELLA eron syy? Sekö tekisi heistä onnellisia?

Olemme sopineet lasten kanssa, että muutamme muualle, kunhan työpaikka löytyy. He odottavat jo innolla. Mies voi siellä sitten kydä lapsia katsomassa, jos kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vanhempi, korkeassa asemassa. Kaverini koulutettu ja uraputkessa, mutta iästä johtuen ei vielä kovin iso pomo. Kumpikin oli naimisissa, mutta niinpä vaan ovat asuneet jo 4 vuotta yhdessä.

Vierailija
24/59 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

demonisointi eivät ole niitä ainoita vaihtoehtoja lastenkasvatuksessa. Eniten teet käytökselläsi pahaa lapsillesi ja vielä rehellisyys keppihevosena. Lapsiraukat. Tosin ymmärrän hyvin, että olette miehesi kanssa toisenne aikoinaan valinneet.

Vierailija
25/59 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen täysin sillä kannalla, että lapsella on oikeus isään ja isällä lapsiin myös eron jälkeen.

MUTTA on todellakin tapauksia jossa tämä ei kannata. Esimerkiksi juuri tässä keskustelussa esille tullut tapaus. Haluaisitko itse, että "psykopaatti" pitäisi yhteyttä lapsiisi?

Eipä haukuta, kun ei oikeesti tiedetä tilannetta!

Vierailija
26/59 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on isä ja sitten hän on pettäjä mies joka joo on yrittänyt myöskin teinejä mutta ei hän ole pedofili!!!

ja lapsilla on oiekus isäänsä!

ja äidille, ei sun tarvitse kertoa syyt lapsille riittä kertoa, ettei isä ja äiti enää rakastaa toisiaan ja eroamme mutta teitä rakastamme yli kaiken ja se ei koskaan lopu!

eli edelleenkin kasva aukuiseksi ja ole äiti!

Vierailija
27/59 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

milenterveysongelmainen tämäkin

Vierailija
28/59 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella kerralla ystäväni vaimon kanssa.

Kolmannella kerralla tätini kanssa.

Sitten tämä nainen pakkasi tavaransa ja muutti omaan asuntoon. Tuosta aikaa nyt 3v ja olemme nykyisin exän kanssa ihan kavereita. Puolisoksi en vaan häntä enää ikinä ottaisi. Meillä on 4 lasta, joista 1 asuu pääasiassa isällään, muut 3 mulla. Koko nelikko on sitten joka toinen to-su minulla, joka toinen to-su isällään.

Vierailija
29/59 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse puolet pienempi... En edes tiiä miten moiseen norsuun sekaantui, mutta kenkää sai

Vierailija
30/59 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten lähti (10 vuoden jälkeen) ja meni naimisiin sen assarin kanssa.

Outo juttu, mutta näin kävi. Mutta se oli mulle lottovoitto loppujen lopuksi, löysin paremman miehen :)

Vierailija
31/59 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi lasten nimet ja iät kirjannut ylös. Mistä tietää ettei ole joku pedofiili, jos noin kiinnostaa? Ja kuka nyt ihan kevyesti voisi ajatella jos teinejä on yritellyt? Ihan normaalia se on neli-viisikymppisen iskeä 16-vuotiaita, hyvä isä se silti voi olla?

Vierailija
32/59 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhaata?

Vierailija
33/59 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhaata?

juu, ei täällä mitään, jatkakaa vaan.. Tää on tätä kuumeisen kotiäidin hörhöilyä vaan.. =) Sori!

39

Vierailija
34/59 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen seuraavan tarina kuulosti niin tutulle (se 15 v vanhempi mies) ihan samalla tavalla kehittyi suhde mun mieheen ja sille kyselijälle vastaan, että joo, oli diagnosoitu tapaus ja jatkuvasti söi lääkkeitä ja kävi vastaanotolla.

Ennen "suhdetta" nainen yritti olla mun frendi ja tilitti olevansa lesbo jne... kelpas sille mieskin, huomasin sitten jälkeenpäin.

Vierailija
35/59 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni petti minua oppilaansa kanssa. Mies oli yliopisto-opettaja 43v ja oppilas oli 22v opiskelija-tyttö, joka ihaili varmaankin "gurua". Mies jäi kiinni, kun tyttönen alkoi soittaa kotiinkin rakastuneena. Mies selitti, ettei tyttönen merkitse hänelle mitään ja lopetti suhteen. Minä hölmö uskoin ja vuotta myöhemmin sain selville, että taas on suhde toiseen neitokaiseen - 26-vuotiaaseen gradu-ohjattavaansa.

Se riitti. Nyt olen itse 37-v. petetty yh-äiti. Mies on menossa ensi kesänä naimisiin ja meidän tyttö on innoissaan siitä, että pääsee morsiusneidoksi. Minä itken täällä, koska - myönnän - rakastan sitä miestä.

Vierailija
36/59 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia suhteita, erojakin takana. Silti hyvä isä, ei vaikuta hänen isyyteensä ja lapsista vastuunkantamiseen, vaikka naisen kanssa ei kykenekään sitoutumaan ja olemaan uskollinen.

Vierailija
37/59 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kiinni jäi suhteesta kuopuksen päiväkotiryhmän hoitajan kanssa.

Vierailija
38/59 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde on paras.

Vierailija
39/59 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut, että suhteissa petetään, jotta löydettäisiin jotain parempaa?! Mutta tätä kun luki, niin ihan omituisia juttuja! Kyllä mulla ainakin kävisi sääliksi miestä, joka pettää jonkun mielenterveyspotilaan kanssa!

Joo, ja nyt kun tämän kirjoitin, niin ehkä ens viikolla meinkin oven takana ovikelloa soittaa joku kovin vahvoilla rajauksilla ja muulla meikillä varusteltu nainen Xanor-pöllyissään :D!

Vierailija
40/59 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun miehellä on toinen (tai toisia). Mies seksuaalinen, meillä ei seksielämää moneen vuoteen. Aikaisempi avioliitto päättynyt uskottomuuteen - tai no, minun tulkintani tämä miehen puolittaisista tunnustuksista. Mies on vaan miesseurassa töissä, muutamia edustusiltoja viikolla. Ei mitään "merkkejä" petoksesta. Jotenkin vaan tiedän, että pettää. Ja joo, minäkin olen seitsemän seksittömän vuoden aikana pettänyt ainakin kolme kertaa. Meillä yksi lapsi. Minä haluan miestä ja seksiä, mies ei ole koskaan halunnut minua (olen melko viehättävä nainen:-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän