G: Naisten rintojen tuijottelu
Tuijotan naisten rintoja...aina kun alan juttelemaan naisen kanssa, niin jossain vaiheessa huomaan vain vilkuilevani naisen rintoja. Mitä isompi etuvarustus on, sen enemmän silmäni liimautuvat niihin. Välistä nainen huomaa sen, jotkut vaivaantuvat, toiset eivät ole millään. Itsekin välistä nolostun, kun kesken jutustelun huomaan tuijottavani vain paidan alta pullottavia varustuksia:-)
Miten naiset suhtaudutte siihen, että mies tuijottaa teidän rintojanne? Kiinnitättekö huomiota siihen?
Ps. olen itse naimisissa oleva mies enkä petä puolisoani. Tämä pahe minulla kuitenkin on...
Kommentit (21)
..aina ja tarkkaan katsonkin. Sen lisäksi minä aina arvioin niitä mielessäni. Miltä ne tuntuisivat kädessä, ovatko kimmoisat, kiinteät vai löysät, onko millainen nänni...jne..
Johtuu ehkä siitä, että ovat pienet A-kupit enkä korosta niitä. Sen sijaan silloin tällöin he kiinnittävät katseensa lantiooni, eli katse valuu niinkin alas. Lantiotani on kehuttu kauniiksi ja selkeästi se on se paikka jota katsotaan. En pane yhtään pahakseni, tuntuu hyvältä :).
sellaisia lantiofarkkuja ??? Niissä on melko usein se kiihottava pyllyvakokin näkyvissä.
mutta yleensä kyllä pyrin käyttämään sen verran pitkiä paitoja että ei olisi liian paljastavaa :). Vaikka ei mitään paljastuisi, niin tiukat farkut kiinnittävät joidenkin miesten katseet lantioon. Vaikea sanoa, miten paljon takaapäin tuijotellaan, olisi tietysti ihan mielenkiintoista tietää, heh ;)
..on yksi myyjä tai sellainen hyllyntäyttäjä, jolla on AINA tosi alhaalla olevat farkut. Pyllyvako näkyy ja että se osaakin olla kiihottava. Vaikeaa olla siinä ihan lähellä ja katsella, mutta ei siitä helposti viitsi poiskaan lähteä. Sillä tavalla ihan kiva tyyppi, että aika paljon häneltä näkyy myös kaula-aukosta.
..se kiihottaa niin saamaristi. Sitten kun vielä näkee, että sinne vakoon menee se naru....ahh, ahh. Minulla alkaa melko usein sykkimään tuosta näkymästä.
joka osaa ottaa katseet imarteluna.
oli näytillä saakutin paljon tissivakoja, nuoria ja vanhoja.
oli näytillä saakutin paljon tissivakoja, nuoria ja vanhoja.
Missähän etelässä tuo on. Mä en ole kotini ulkopuolella nähnyt viikkoon kuin hemmetin moneen vaatekerrokseen pakattuja naisia :D
sitten olla makoisat oltavat. Roikun ostarin kaiteissa ja katselen rullaportaille ja alakerrassa kulkevia,,,,,ja saamarin paljon näkee tisuvakoja. Välillä melko syviäkin. Herkullista katseltavaa..
...kateutta, kateutta. Äskön juuri kukkakaupan myyjä kumartui sirtämään lattialla olevia kukkakoreja, ja mitäs sieltä kaula-aukosta näkyikään ????
anopin luona. Hän tuli saunasta kylpytakissa, istuutui keittiön tuolille, takki aukesi ja mahtavat utareet römpsähti esille. Ole nyt sitten katsomatta niitä. Vaimo killuu vieressä, ja pitäisi olla kuin ei näkisikään, mutta kyllä minä katsoin,,,,ja tarkkaan.
selässä, jos tarkoitus olisi, ettei niitä katsottaisi. Minä katson tarkkaan ja lisäksi arvostelen....kiinteät, riiput, lerpat, pienet, kovanänniset, pehmeäntuntuiset, imettävät....jne
-avoimia kaula-aukkoja, että tissejä katseltaisiin ja ehkä niitä pöksyjäkin, että saa pyllyä vilauttaa.
Vaikeeta se on marketeissa kun seisomaan alkaa, mutta mukavaa kuitenkin. . Kiitos IHANAISET !
kyllä niitä tissejä katselee ihan mieluusti. Joskus mukava todeta, että se on huomioitu. Pistävät kädet ristiin rinnoilleen ja silleen,,,,,mutta se on jo myöhäistä.
selässä, jos tarkoitus olisi, ettei niitä katsottaisi. Minä katson tarkkaan ja lisäksi arvostelen....kiinteät, riiput, lerpat, pienet, kovanänniset, pehmeäntuntuiset, imettävät....jne
Ajatella, että jo reilut 20 vuotta olen luullut, että naisella on tissit siksi, että niillä ruokitaan jälkeläiset, ja koska jälkeläiset on helpompi ruokkia sylistä käsin, kuin pujotella ne jotenkin tuonne selän puolelle. No mutta, hyvähän se on näin vanhemmitenkin viisastua - ne ovatkin siis miesten tuijoteltaviksi tarkoitettu. Pitääpä vinkata miehellenikin, että varmasti tajuaa tiirailla tarkkaan. Jos ei ole vielä tajunnut.
..on silleen hyvin suunniteltu, että niissä on huomioitu tänäpänä vouhotettu kierrätys ja uusiokäyttö. Ensin uteliaat poijaat saa tutkia, tutustua ja katsella niitä, sitten niitä käytetään oleellisena osana lasten ruokinnassa, ja sen jälkeen taas isät saavat niillä leikkiä. On ne herkullisia, ne tissit...
..on silleen hyvin suunniteltu, että niissä on huomioitu tänäpänä vouhotettu kierrätys ja uusiokäyttö. Ensin uteliaat poijaat saa tutkia, tutustua ja katsella niitä, sitten niitä käytetään oleellisena osana lasten ruokinnassa, ja sen jälkeen taas isät saavat niillä leikkiä. On ne herkullisia, ne tissit...
Minusta siinä lapsesta isään on aivan liian pitkä välimatka.
Naisten mielestä miehet on sikoja kun kattelevat naisten tissejä. Toisaalta miksi he sitten piilottelevat niitä???
Minusta on tosi noloa, ettei aikuinen mies hallitse katsettaan. Mulla ei edes ole mitenkään järin suuret rinnat, ihan sellainen keskivertovarustus, eikä niissä muutenkaan ole mitään ihmeellistä.
Pari kertaa on oikeasti ollut tosi noloja tilanteitakin kun miehet tuijottaa rintojani. Työskentelen lasten kanssa, ja muistan yhden kerran, kun juttelin erään lapsen isän kanssa, lapsi itse oli siinä vieressä. Isä tuijotti ihan häpeilemättä mun rintojani, mä olin tosi vaivaantunut mutten tietenkään voinut siitä kesken vaan häippäistä. Sittenpä tämä lapsi, 6-vuotias poika, huomasi isänsä tuijotuksen ja kajautti kovaan ääneen, että "miks sä iskä tuijotat tädin paitaa tolla lailla?" No, pääsinpä ainakin pois tilanteesta. Erään kerran uimahallissa tyttäreni tuli kesken uintien supattamaan, että "toi setä varmaan haluaisi kanssa sellaset tissit kuin sulla, äiti, kun se koko ajan katsoo niitä." Juu, varmasti haluaisi.