Gallup: Miehesi ällöttävin tapa
Meillä saunassa piereskely. Kyllä sieltä hajuluolasta lähtee nopsaa pois sen jälkeen. Ällöä.
Kommentit (27)
se iänikuinen helikopteri. Joka s*********n päivä. Aamuin illoin.
helikopteri? siis mika se sellainen on?
se iänikuinen helikopteri. Joka s*********n päivä. Aamuin illoin.
mua ei ällötä piereskely, röyhtäily, vaatteiden jättäminen ympäriinsä tms. Itsekin piereskelen surutta ja kaivelen nenää :)
Ei haittaa pöydälle jätetyt banaaninkuoret, ei leivänmuruset.
Mutta ällöttää suu auki syöminen (ei kuulemma muuten maistu niin paljon?!). Silloin en voi olla edes samassa huoneessa. Ongelma on kyllä enemmän minussa. Voisin melkeinpä sanoa, että minulla on maiskutusfobia!
Ja sitten ärsyttää, ei ällötä, kiroilu pleikalla pelatessa. Miten se voikin olla niin kärsimätön pelatessa, kun muuten on kuin viilipytty :D
Ajatuksissaan repii jalkapohjista nahkaa.
Siitä oli joskus ketjukin, vieläköhän löytyisi
mun miehessä just se munien harras kaivelu, saattaa ajatuksissaan vaikka telkkaria katsoessa vierähtää eräskin tovi tuossa..Ei sentään tee niin vieraiden läsnäollessa! :D
Varpaankynsien repiminen!! Aaaargh, että se on kauheeta...Mua ällöttää se naksuttava ääni mikä siitä lähtee ja se, että nää palaset ei todennäköisesti löydä tietään roskikseen vaan jäävät just niille sijoilleen missä toi tapahtui (sänky, sohva...) Tää tapahtuu yleensä just sen jälkeen kun oon huolellisesti siivonnut koko kämpän ja mielellään vielä imuroinut sohvan ja vaihtanut petivaatteet...Oon yrittänyt tarjota kynsisaksia mut ei.. :P