Gallup: Miehesi ällöttävin tapa
Meillä saunassa piereskely. Kyllä sieltä hajuluolasta lähtee nopsaa pois sen jälkeen. Ällöä.
Kommentit (27)
Valehtelee aina, jos uskoo pääsevänsä itse helpommalla. Ja hyvin todennäköisesti narahtaa niistä aina eli ei edes tee sitä kunnolla...
niistäminen käteen ja tuotoksen syöminen.
Munien rapsutus ja sen jälkeen sormien haistaminen. YÖKS!!
Ja mieheni on töissä pukupäällä kraka kaulassa oleva toimitusjohtaja. Eipä uskoisi...
- vaatteiden jättäminen minne lystää.. joka ilta sukat jättää milloin minnekin ne sattuu riisumaan ja seuraavana päivänä kaapista ottaa uudet. Itse sitten löydän noita sukkia monet likaiset parit milloin olohuoneesta, milloin keittiöstä etc.
- illalla ruoan syönti sängyssä televisiota katsellessa, sotkee lakanat siinä ja sitten jättää lautasen sängyn alle josta minä seuraavana päivänä sen noukin pois ja jos en nouki on niitä astioita sitten ihan urakalla tullut joka päivä sinne lisää.
- Nenän kaivelu ja sitten sormissa pyörittelee niitä räkä palloja ja saattaa heittää ihan lattialle.. yöks!
- yleensäkin tuo ettei osaa jälkiään siivota.. jos puree kynsiänsä tai jotain jäätelö tikkua niin jättää ne silput pöydille.
samallalailla kuin lapset ilmentää esim. auton ääntä. Esim. jos jostai koneesta kuuluu outoa ääntä hän ikäänkuin mallaa sitä ääntä. Ymmärsitkö?
siis myös isommalla hädällä käydessään. Huuhtaisee kädet todella nopeasti ja hinkkaa likaiset kätensä kuivaksi pyyhkeeseen, joka on viikon kuluttua jo melko likaisen näköinen....
Munien rapsutus ja sen jälkeen sormien haistaminen. YÖKS!!
mitaan mun mielesta superalloa, me tehdaan molemmat kaikenlasita: piereskellaan peiton alla, (mina) kaivan nenaa, jatetaan likavaatteita lattialle, pidetaan ovi auki vessassa kaydessa, vertaillaan sanallisesti tuotoksia 2. jalkeen tyyliin "paljon tippu painoa" "500g" "ai, mullapa 1kg" "hehe"
Ällöä ! Ja hien haju toisinaan ärsyttää. Myös vaatteisiinsa voisi panostaa enemmän ja vähän trendikkäämpää eikä mallia "vaari".
Repii myös kuollutta ihoa jalanpohjista. Ripottelee niitä lattialle ja sänkyyn.
Kynsien pureskelu, mässyttää suussa niitä kynnenpalasia sitten.
Netissä alastonsuomi-sivustolle kuviensa laittaminen.
Nirppanokkaisuus ruoan suhteen: esim. leivonnainen ei kelpaa, jollei sen välissä hilloa, kreemiä, tms. Joulutortut luumumarmeladilla ei kelpaa. Ei saa olla ruoassa valkosipulia, ei saa olla limppua leipänä, ei syö kalaa, ei syö keittoja.
-ei sano koskaan äidilleen yhtään vastalausetta -mököttää joskus omissa oloissaan ilman syytä
2. kuorsaus
3. kovaääninen piereskely (pierut eivät haise kylläkään)
4. Kovaääninen aivastelu ja nenän niistely.
5. Hikoilu
6. Tekee ihme ääniä ja ölisee tylsyyttään itsekseen. Joskus todella rasittavaa etenkin kun on nauttinut pannullisen kahvia.
Lapset tykkää isästä kahvipannullisen jälkeen minua kuvottaa päihtynyt mies. Ennen joi kaljaa sitten kielsin sen ja nyt löysi kahvin ja juo sitä ylettömästi.
Kahvin takia varmasti hikoileekin ja pieree hajuttomia pierujaan.
kaivaa nenänsä ja syö sitten löydöksensä. Tekee sitä kuulemma niin ajatuksissaan, ettei voi asialle mitään. Jepjep.
mies ei tee mitään ällöttävää. Tai ainakaan minä en ole koskaan näiden kymmenen vuoden aikana nähnyt! No, on hän joskus pierassut smassa huoneessa kuin minä olen ollut.
Minä taasen piereskelen, myöskin saunassa.. ja kaivan nenääni ja neppaan räkäpallon jonnekin nurkkaan :)
sitä kun teen itsekin (kotioloissa). Mun ukko ei myös aja partaa kuin n. kerta viikkoon. Se sänki ei ole pahan näkönen, aika sexy itse asiassa, mut ei pysty pussaan jne, kun pistelee niin paljo. Ällöä on, että kun se niistää paperinpalaan, niin jättää sen pöydän reunalle "myöhempää käyttöä varten"! (sentään siististi viikattuna :D) Sukat haisee tosi pahalta illalla työpäivän jälkeen, mutta ei haittaa häntä.
se iänikuinen helikopteri. Joka s*********n päivä. Aamuin illoin.
Kakalla käytyään käsisuihkulla. En tiiä mikä siinä niin ällöttää.
jotain asiaa ei saa helposti tehtyä.
Ja vähän munien kaivelu, mutta se enemmänkin ärsyttää kuin ällöttää.
-kovaääninen piereskely
-nenän kaivaminen
-munien rapsuttaminen
Nojoo... Nenän kaivaminen, täytyy sanoa... Julkisilla paikoilla, on kenen tahansa tekemänä aivan kuvottavaa...