Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoitteko kouluavustajille ja opettajille samanarvoiset lahjat?

Vierailija
18.12.2009 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme anna lahjaa.

Opettajalle annan ja ip-kerhon vetäjille.

Vierailija
2/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokassa on joskus avustaja, mutta ei erityisesti omalla lapsellani, joten ei ole samassa asemassa luokan opettajan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokassa on joskus avustaja, mutta ei erityisesti omalla lapsellani, joten ei ole samassa asemassa luokan opettajan kanssa.

Vierailija
4/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse opettaja ammatiltani, vaikka olenkin tällä hetkellä kotiäitinä. Muistaisin myös erityisopettajaa jos lapseni olisi käynyt hänellä säännöllisesti.

Vierailija
5/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri viitaten noihin perusteluihin.

Vierailija
6/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaan kuintekin. Onhan pk:ssakin avustajia tai mitä ne nyt on. Mutta yhtä kaikki hoitavat ja huolehtivat lapsistamme. Ja se on minun silmissäni todella tärkeää työtä.

Itse annan lahjoja, koska haluan ilahduttaa ihmisiä. Mikään ei ole ihanampaa kuin nähdä ilahtunut ihminen :) Ja kyllä jokaisen mieltä lämmittää ja motivoi jos työstään saa kiitosta.

Minä annoin joulupaketit pk:ssa lasten hoitajille ja apulaisille (vai mitä ne on) ja jopa pk:n johtajalle. Ei sekään helppoa työtä ole taloudellisesti tiukkoina aikoina vastata lasten hyvinvoinnista ja turvallisuudesta.

Vierailija
7/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAi onko opettajakin luokan yhteinen? Eli mikä se ero oikeastaan oli?

Vierailija
8/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että ope opettaa tätä lasta, avustaja taas ei yleensä avusta tätä lasta? Näin ymmärsin.

VAi onko opettajakin luokan yhteinen? Eli mikä se ero oikeastaan oli?

Vierailija
9/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka siis avustaa koko luokkaa. On "toinen aikuinen". Osoittaa aikamoista tietämättömyttä ja ennakkoluuloa väittää, että luokka-avustaja ei avusta sinun lastasi...

Vierailija
10/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eskarilaisen luokassa on, muista neljästä ei mitään tietoa.

Vierailija
11/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulunkäyntiin/oppimiseen on paljon pienempi kuin opettajan.

joka siis avustaa koko luokkaa. On "toinen aikuinen". Osoittaa aikamoista tietämättömyttä ja ennakkoluuloa väittää, että luokka-avustaja ei avusta sinun lastasi...

Vierailija
12/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse toimin 2 vuotta tietyssä luokassa avustajana. Ja omasta mielestäni paras lahja minkä vanhemmat voivat avustajalle antaa, on kiitos.

Silloin tuntee itsensä tärkeäksi.

Vierailija
13/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole keskusteluissa, vanhempainilloisasa, evät edes illalla olleessa joulujuhlassa - joten vanhemmat eivät koskaan tapaa heitä eikä ole tarkkaa tieto keitä siellä luokassa edes on.

Itse otin tänä vuonna aista oikein opettajalta selvää ja lahjat lähtee kaikille...

Mutta se ettei aiemmin ole kaikille ollut lahjoja ei toisaan johdu siitä etteikö työtä arvostettaisi

Vierailija
14/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasteni opettajat ovat lasten kanssa jonkun 20 tuntia joka viikko, suunnittelevat heidän opetuksensa, korjaavat kokeet, tekevät arvioinnit ja kantavat vastuun opetuksesta ja oppilaista koulussa. Avustaja on luokassa kaksi tuntia viikossa.

Vierailija
15/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avustaja sai tänä jouluna "paremman" kun on ollut tänä syksynä lapsen kanssa enemmän kuin ope.

Vierailija
16/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset olivat päiväkodissa, laitoin joskus lahjan myös laitoshuoltajalle, hän kun aina puki lapsille ne kurahousut ja auttoin aina kun kohdalle osui. Ja silloin tunsin kyllä ilahduttaneeni oikeasti kun muut saivat aina ja kerran häntäkin vanhemmat muistivat. Kerran vein lahjan myös päiväkodin keittäjälle, koska lapsillani on erityisruokavalio ja halusin muistaa myös tätä työntekijää.

Nyt menee samanlainen lahja opettajalle ja avustajalle.

Vierailija
17/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avustaja on luokassa koko luokkaa varten, kuten opettajakin. Aivan selvää, että kummallekin olisi kohteliasta viedä lahja, jos sille linjalle lähtee.

Varminta varmaan viedä samanlainen lahja, ainakin firmoissa muistetaan henkilökuntaa samalla lahjalla, siis kaikkia työntekijöitä samalla lahjalla, eikä tyyliin olet sihteeri saat tämän, olet esimies saatkin tätä. Lahjaetiketin mukaan näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän