Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoittaisitko mielesi

Vierailija
17.12.2009 |

jos kaverinasi pitämä menisi rakastelemaan miehesi kanssa?

Minulle kävi näin klassisesti ja elämä on ihan sekaisin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun liitossa olis alunperinkin ollut jotain vialla.

Vierailija
2/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan onkin, pitkässä liitossa tulee huonoja ja hyviä hetkiä. Mies kyllä katuu ja on ns. hyvä mies. En itsekään ole mikään täydellinen, mutta nyt on kuin pohja olis lähtenyt meidän suhteelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies meni rakastelemaan kaverisi kanssa?

Vierailija
4/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä molemmat on olleet ihan suostuvaisia.

Vierailija
5/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka muuten puuhaisi mitä vaan, mun mielestä kaverin miehen kanssa ei harrasteta mitään peliä.

Miehesi teki kuitenkin pahemmin, hänhän sinua petti.

Vierailija
6/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä tuntuisi jos mieheni pettäisi minua. Etenkään kaverini kanssa.

Vierailija
7/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän liitosta, kaverilla vain omastaan. t. ap

Vaikka muuten puuhaisi mitä vaan, mun mielestä kaverin miehen kanssa ei harrasteta mitään peliä.

Miehesi teki kuitenkin pahemmin, hänhän sinua petti.

Vierailija
8/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto on mennyt ja pohja siltä mihin luotin. Mutta tällaista tämä elämä on. On pienet lapset ja sellainen elämäntilanne, etten halua erotakaan. Vaikeinta on osata luottaa ja vaikeaa on myös nähdä tuota ihmistä, jonka kanssa mies petti.

miltä tuntuisi jos mieheni pettäisi minua. Etenkään kaverini kanssa.

Vierailija
9/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota "kaveria" näkemään, enkä haluaisikaan. Välit menisi varmasti ikuisiksi ajoiksi. Siinäkin olisi aika lailla tekemistä, että saisi miehen kanssa parisuhteen jotenkin toimimaan tuollaisen jälkeen. Monelle tulisi ero pienemmästäkin.

Vierailija
10/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudella ja seksillä ei aina ole mitään tekemistä keskenään.

Kun sinä harrastat seksiä miehesi kanssa se on rakastelua. Kahden toisiaan rakastavan ihmisen kesken tapahtuvaa seksiä.

Kaverisi ja miehesi tuskin toisiaan rakastavat halusivat vaan harrastaa seksiä keskenään seksin harrastamisen ilosta. Ihan sama asia jos olisi vaikka puhalletun barbaran kanssa sinua pettänyt. Miehesi ei voinut vastustaa kiusausta harrastaa seksiä välillä jonkun muunkin kanssa kuin sinun. Jos katuu, niin se kertoo siitä, että hän rakastaa sinua ja vain sinua.

Varmasti harmittaa, mutta muista, että varmasti se olet sinä joka olet miehesi elämän nainen. Se ainoa jota hän oikeasti rakastaa.

Vierailija
11/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittaisin mieleni jo pelkästään että mieheni pettäisi minua! siis pahoittaisin, loukkaantuisin, muuttuisin, muuttaisin, häpeäisin häntä jne...

suurin rikos mitä aviopuoliso voi toiselle tehdä enkä unohtaisi sitä ikinä varmaan..

vaikka yrittäisin unohtaa en pystyisi tuskin enää katsomaan häntä silmiin...

ja mitä tulee sitten kaveriin niin sanoisin että soronoo!!! eipä kovin häävi tyyppi tainnut olla!!

ihan oikeesti..kaikkee ei tartte sietää..ja jos yrittää sietää niin....no, en mä pystyis...

pahoitin jo melkein AP:n puolesta mieleni...

Vierailija
12/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin hän minulle selitti. Mutta se ei muuta mitään, sanat ja selitykset ei muuta mitään, teot ovat arvokkaita, eivät sanat. Ihan varmaan mies rakastaakin ja pelkää menettävänsä, mutta en tiedä haluanko edes sitä enää. En halua tässä elämäntilanteessa eroa, ja jos tätä ei olisi tapahtunut, ei olisi mitään syytä erota. t. ap

Rakkaudella ja seksillä ei aina ole mitään tekemistä keskenään.

Kun sinä harrastat seksiä miehesi kanssa se on rakastelua. Kahden toisiaan rakastavan ihmisen kesken tapahtuvaa seksiä.

Kaverisi ja miehesi tuskin toisiaan rakastavat halusivat vaan harrastaa seksiä keskenään seksin harrastamisen ilosta. Ihan sama asia jos olisi vaikka puhalletun barbaran kanssa sinua pettänyt. Miehesi ei voinut vastustaa kiusausta harrastaa seksiä välillä jonkun muunkin kanssa kuin sinun. Jos katuu, niin se kertoo siitä, että hän rakastaa sinua ja vain sinua.

Varmasti harmittaa, mutta muista, että varmasti se olet sinä joka olet miehesi elämän nainen. Se ainoa jota hän oikeasti rakastaa.

Vierailija
13/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiat etenivät tuohon, oliko niillä pitempään jotain peliä vai törmäsikö ne baarissa vai mitä?

Vierailija
14/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama asia jos olisi vaikka puhalletun barbaran kanssa sinua pettänyt. Miehesi ei voinut vastustaa kiusausta harrastaa seksiä välillä jonkun muunkin kanssa kuin sinun. Jos katuu, niin se kertoo siitä, että hän rakastaa sinua ja vain sinua.

Vierailija
15/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen on ollut kiinnostunut mun miehestä pitkään, jo vuosia. Yksi ystäväni on jopa varoitellut, että ko. nainen on ihastunut mieheeni. Asiat etenivät sitten tuohon pisteeseen.

asiat etenivät tuohon, oliko niillä pitempään jotain peliä vai törmäsikö ne baarissa vai mitä?

Vierailija
16/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisena miehen kanssa vakava keskustelu suhteen jatkosta.. Ja todellakin suuttuisin.

itse en ehkä niin kamalasti miehelle kuin tällä kaverille.

Kaverin kuormasta ei syödä!!!

Mutta en kyllä antaisi anteeksi miehelle! Ja varmasti jonkinlainen väliaikainen ero ainakin olisi paikallaan...

jaksamista!

Vierailija
17/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen on ollut kiinnostunut mun miehestä pitkään, jo vuosia. Yksi ystäväni on jopa varoitellut, että ko. nainen on ihastunut mieheeni. Asiat etenivät sitten tuohon pisteeseen.

törkeää kaveriltasi! Ja mieheltä myös tietysti.

Vierailija
18/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuskin avioliittoani silti olisin valmis uhraamaan.

Minä olen aina arvostanut nimenomaan arkea ja rakastan (mieheni lisäksi) yhteistä arkeamma (lue: perhe-elämäämme) ja sitä miten kaikesta huolimatta hanskaamme sen.

Olisin vihainen, mutta koko ajan tietäisin, etten haluaisi avioliittoni loppuvan yhteen uskottomuuteen. Ystävyyssuhde on erikseen. Vaikka vastuu teidän elämästä on miehelläsi, niin silti en usko, että ystävyyssuhteeni kaveriin jatkuisi tällaisen jälkeen kuitenkaan.

Anna itsellesi aikaa ja mieti asioita ihan rauhassa (ja ajan kanssa). Mieti mitä haluat ja mitä olet siitä valmis maksamaan. Kun olet sinut oman ratkaisusi kanssa, niin sitten vaan laitat täytäntöön. Joko jatkat miehesi kanssa ja selvitätte (lue: puhutte) asiat keskenänne ja mietitte miten jatkatte. Ja jos päätätte jatkaa, niin sitten sinun on vaan koottava itsesi ja noustava tilanteen yläpuolelle ja jatkettava ns. puhtaalta pöydältä.

Jos olet sitä mieltä, että se oli siinä, niin sekin on ihan ok, kunhan olet sinut päätöksen kanssa. Sitten vaan aloitat elämäsi kokoamisen sirpaleita ja ennenmin tain myöhemmin huomaat, että (hyvä) elämä jatkuu kuitenkin.

Itsesi kuunteleminen ja asian sulattelu kaikessa rauhassa on nyt tosi tärkeää.

Vierailija
19/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös vastuussa teidän liitostanne. Minkälainen ystävä viekottelee kaverinsa miehen, jolla vielä lapsiakin?

Katsokkin, että on entinen kaveri. Jonkinlainen kunnioitus täytyy olla itseäänkin kohtaan.

Vierailija
20/37 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on sentään ollut kiinnostunut ja ihastunut pitkään, jonkinlainen hyväksyttävä motiivi. Mutta mikä saa miehen laittamaan koko meidän parisuhteen pelkän seksikortin varaan? Kyllä on pitänyt tietää, että meidän liitto voi kaatua tähän. Olen kyllä loukkaantunutkin, oliko kaveri tosiaan niin vastustamaton että mies asetti tuon panon meidän suhteen edelle? t. ap

On myös vastuussa teidän liitostanne. Minkälainen ystävä viekottelee kaverinsa miehen, jolla vielä lapsiakin?

Katsokkin, että on entinen kaveri. Jonkinlainen kunnioitus täytyy olla itseäänkin kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi