Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistakaa jouluna myös lehdenjakajaa ja postinkantajaa!

Vierailija
17.12.2009 |

Viinipullokin käy, mutta raha on kevyempää kantaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyskeskuksen vastaanottovirkailijaa? kirjastotätiä? bussikuskia?

Vierailija
22/28 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

portaille ja oveneteen niin ei liukastu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämästä irtautuneita ihmisiä. Postinkantajille on ollut tapana antaa lahja / kortti samanlailla kuin esimerkiksi päiväkodin "tädille" tai opettajalle.

Mutta ei näemmä enää. Eläkää vaan kovissa fantasioissanne ja kuvitelkaa olevanne niin humaaneja, kun tälläinenkin asia aiheuttaa suorantaista vittuilua.

Vierailija
24/28 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämästä irtautuneita ihmisiä. Postinkantajille on ollut tapana antaa lahja / kortti samanlailla kuin esimerkiksi päiväkodin "tädille" tai opettajalle.

Mutta ei näemmä enää. Eläkää vaan kovissa fantasioissanne ja kuvitelkaa olevanne niin humaaneja, kun tälläinenkin asia aiheuttaa suorantaista vittuilua.

Minä elän sellaista kovaa fantasiaa, jossa vaan ei yksinkertaisesti raha riitä joka ikisen minua palvelevan ihmisen lahjontaan. Meillä ei jätetä syömättä, lapsia vaatteita tai asumiskuluja maksamatta sen takia että on tapana lahjoa ih,isiä vähän joka suuntaan. Olen jo kertaalleen selvittänyt itseni velkasuosta ja tosiaan en laita talouteni hallintaa enää ikinä kuralle. Varsinkaan siksi kun on tapana.

Sellainen on kova fantasiani.

Vierailija
25/28 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viedä joulukukan R-kioskin kivalle myyjälle, en suinkaan sille happamalle. Itse ajattelen sen kiitoksena HYVÄSTÄ palvelusta. Äitini teki elämäntyönsä R-kioskilla, ja myös hän sai joitakin joululahjoja.

Ja kylä meillä lapsuudenkodissa muistettiin talkkaria, postinkantajaa ja lehdenjakajaa :)

Vierailija
26/28 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kuullut postinkantajan muistamisesta muuta kuin Frendit-tv-sarjassa... Kai meillä sitten oli niin juntti perhe ja nytkin on juntit kaverit ja naapurit, kun en kyllä ole koskaan kuullut kenenkään muistavan postinkantajaa.

Ja jos kerrostalossa jätät rappukäytävään jotain, niin eikö sen kuitenkin vie todennäköisemmin joku muu ennen kuin lehdenjakaja/postinkantaja?

Vierailija
27/28 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kerrostalossa jätät rappukäytävään jotain, niin eikö sen kuitenkin vie todennäköisemmin joku muu ennen kuin lehdenjakaja/postinkantaja?

Me asumme Kalliossa, mutta luulen, että pieni muistaminen säilyisi oveen ripustettuna ihan mainiosti, jos sen laittaisi siihen myöhään edellisenä iltana. Lehtihän jaetaan tosi varhain. Meillä on tällainen tavistaloyhtiö, 60-luvun talo, yhdessä kerroksessa vain kolme asuntoa ja rauhallinen yleistunnelma, alaovessa koodi.

En ole koskaan muistanut postinkantajaa, en vain ole tullut ajatelleeksi tai tuntenut tapaa. Tämän ketjun luettuani tekisi mieleni muistaa - mutta olemme jouluna maalla, ja tuntuisi vähän hassua laittaa muistamisia viikkoa ennen joulua. Tuntuu enemmän sellaiselta jouluaaton spesiaalijutulta. :)

Vierailija
28/28 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulunut vuosi, jolloin en ole saanut kenenkään muun postia eikä meidän postit ole menneet naapuriin. Heti sitten, hyvästä työstä palkitaan!

Aamulehden jakajaa lahjotaan sitten, kun tajuaa, että vesi- ja räntäsateella lehti pudotetaan laatikkoon asti.

Enkä mä tiedä, minkä näköiset hemmot meidän lehtiä ja postia jakaa, hyvin on anonyymeina pysyneet että sellasta henkilökohtaista suhdetta ei oo päässy muodostuun..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän