Haluan pulloruokkia tulevaa lastani,kerronko neuvolassa?
Mitenköhän neuvolatädit suhtautuvat, jos kerron, etten halua ainakaan täysimettää, vaan heti pulloruokkia lastani, vaikka sitten äidinmaidolla tai korvikkeilla. Voihan olla, ettei minulta edes tule maitoa. Mietin vain, kuinka ehdollisia he ovat tänäpäivänä ja tuppaavatko ja paheksuvatko he minua? Minulla on syyni ja toiveeni, miksi toimisin näin. En katso täysimetystä sen paremmaksikaan. Tietystihän se ei heille kuulu, mitä teen, mutta mietin vain, vältänkö näin turhat paheksunnat? Ja kyllä, olen tutkinut asiaa joka kantilta, joten en kaipaa täysimettäjien valitusta huonosta äitiydestä.
AP
Kommentit (45)
diabetekselle (tutkimusten mukaan varhainen lehmänmaito altistaa). Onko isä sitten yhtä piittaamaton lapsenne hyvinvoinnista?
vain, jos on geneettinen alttius diabetekseen. Suomessa meneillään oleva diabetes-tutkimus valmistuu v. 2012 tienoilla, mutta imetysnatsit ovat jostain syystä ihan kiihkoissaan näistä alustavista tutkimuksista.
Jos ap:n suvussa ei ole diabetes I:stä, niin diabetes ei alustavien tietojen mukaan puhkea ainakaan korvikkeen annon takia.
Ja voit toki kertoa asiasta neuvolassa. Heidän tehtävänään on tukea vanhempien valintoja.
koska se on niin vaikeaa koska ap ei ole vielä yrittänytkään
Mutta ne kellä imetys on ollut pirun helppoa ei pysty ymmärtämään miten vaikeaa se voi ollakin Miksei ihmiset ymmärrä asioita ennenkö ne tapahtuu itselle... nykyää helposti ihmisiltä puuttuu joskus empatia
enkä tiedä meidän kummankaan suvusta ketään kellä olisi ykköstyypin diabetes mutta yhdellä meidän lapsista on silti se geeni joka altistaa diabetekselle kaikkein vahvimmin.
diabetekselle (tutkimusten mukaan varhainen lehmänmaito altistaa). Onko isä sitten yhtä piittaamaton lapsenne hyvinvoinnista?
vain, jos on geneettinen alttius diabetekseen. Suomessa meneillään oleva diabetes-tutkimus valmistuu v. 2012 tienoilla, mutta imetysnatsit ovat jostain syystä ihan kiihkoissaan näistä alustavista tutkimuksista. Jos ap:n suvussa ei ole diabetes I:stä, niin diabetes ei alustavien tietojen mukaan puhkea ainakaan korvikkeen annon takia. Ja voit toki kertoa asiasta neuvolassa. Heidän tehtävänään on tukea vanhempien valintoja.
höpinää. Itse asiassa korvikeruokinta altistaa myös myöhemmälle ylipainolle. Googlaa, jos et usko. Paitsi että olit vajaa, joten ei taida onnistua.
ettei äidinmaidolla voi lihoa? "Melko" pulskia (huomattavan!) vauvoja olen kyllä nähnyt. Tiedän kyllä tuon korvike-tutkimuksen, mutta älä sinä noin mustavalkoisesti yritä sitä väittää... Vai olitko se sittenkin sinä, joka on vajaa?!
Mutta ne kellä imetys on ollut pirun helppoa ei pysty ymmärtämään miten vaikeaa se voi ollakin
Miksei ihmiset ymmärrä asioita ennenkö ne tapahtuu itselle... nykyää helposti ihmisiltä puuttuu joskus empatia