Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sossu vaatii että vauvaa täytyy pitää lattialla vaikka lattiat jääkylmät

Vierailija
16.12.2009 |

nytkin vetää varpaisiin aivan saatanasti kun ulkona -25. jääkylmällä lattiallako se vauvan on kiva lihaksiaan kehittää. sossu pakotti siivoamaan lattiat että vauva voi opetella liikkumaan.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvasi hyvinvointi, kun et häntä halua lattialle pistää jäätymään?? Ei ole tottakaan - ilmeisesti tässä on kuitenkin joku itsekäs syy takana. Ehkä et halua, että vauva oppii liikkumaan, koska silloin saatat joutua nostamaan perseesi hiukkasen useammin koneelta?

Vierailija
22/33 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit vois myydä tietokoneensa ja säästää netin maksun ja sillä vähän fiksata kämppäänsä. ja jos sossun täti tulee kylään ni eikö tule mieleen siivota etukäteen? provo, mut ikävä kyllä oikeesti tollasii ihmisiä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva nousee joka paikkaan vasten ja kaatuilee. Ja jos nyt laitan sen lattialle, syyttää sossu mua vauvan palelluttamisesta jääkylmällä lattialla.

Onneksi mun kaveri myy mulle leikkikehän jos tuo sinappikone täällä vielä pitkäänkin asuu. Sopii just karsina tuohon olkkarin lattialle.

Vierailija
24/33 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen vähän siivoilin että sain tilaa mun uudelle sohvalle, ostin sen sitä yksiötäni varten jo nyt.

Vierailija
25/33 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: tuleva sossu

Vierailija
26/33 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun möin lastenrattaat, syöttötuolin, hoitopöydän ja vauvanvaatteita ja muuta turhaa vauvakamaa. Esikoisenkin vaatteista saan hyvät rahat, en antanut sille mitään mukaan kun muutti isälleen.

Vierailija
27/33 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsut lastasi sinappikoneeksikin vielä!

Etköhän sää sossun avulla vielä skidistäs eroon pääse..

tuleva sossu

Vierailija
28/33 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin sanoo miehensä lasta tyhmäksi kun pitäisi viedä pysäkille, milloin vaatii eksää 50/50 töistä päiväkotitapaamisiin, eikös tälle voi jo bannia saada?

Joko provoaa tai sitten ihan seko.

Vierailija
29/33 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinappikone mikä sinappikone. Leikkikehä on just passeli paikka liikkumaan opettelevalle. Sinne vaan muutaman lelun nakkaa, niin saa taas olla vähän aikaa rauhassa.

Vierailija
30/33 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsistä pitkin keittiön lattiaa, johon juuri kävin vähän vettä ja pesuainetta heittämässä.

Vierailija
31/33 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hoitanu sen niin, et laitan vauvalle eka fleece-vaatteet päälle ja se niinku imuroi itteensä kaiken pölyn. Tähän asti se on kuolannu niin paljon et se on vähän niinku lattioita pessy samalla.

Vähäks me ollaan kekseliäitä!

käsistä pitkin keittiön lattiaa, johon juuri kävin vähän vettä ja pesuainetta heittämässä.

Vierailija
32/33 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vaan joku höpö höpö juttu... Kirjoittajalla tuskin on lapsia ja ikääkää ei varmaan hirmuisesti ole.... jutuista päätellen:/

Vierailija
33/33 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kukaan ei sano eikä tee mitään:(

oivottavasti vauvasi sijoitetaan.