Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, jotka tykkää spoilata palstalla sarjoja? ;)

Vierailija
16.12.2009 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis joo, olen muutaman kerran paljastanut täällä jotain, mutta lähinnä sen takia kun minulle itselleni paljastettiin samasta sarjasta täällä ensin se sama asia...

Vierailija
2/9 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis joo, olen muutaman kerran paljastanut täällä jotain, mutta lähinnä sen takia kun minulle itselleni paljastettiin samasta sarjasta täällä ensin se sama asia...

Ja ikä on mitä? 5 vee? Niitten mielenterveysongelmien lisäksi.

Vierailija
4/9 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä "salaisuus" noilla uusilla tyypeillä on Täydellisissä naisissa? Kyllä muuten vitutti, kun yksi arvostelija paljasti arvostelussaan, että Bruce Willis on Kuudennessa Aistissa oikeasti kuollut, se kun oli se koko jutun pointti..argggh.

Vierailija
5/9 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikä on mitä? 5 vee? Niitten mielenterveysongelmien lisäksi.

kunnolla tutustunut tähän palstaan. Jos sinusta sillä on mielenterveysongelma kuka paljastelee täällä hömppäpalstalla jotan sarjojen juonenkäänteitä niin et ole vielä paljon nähnyt... Ja sinun mittapuusi mukaan sitten suunnilleen kaikki täällä kirjoittelevat ovat hulluja muutenkin. Mutta mielenkiintoista matkaa av-palstan saloihin, täällä ei sellainen tosikko varmaan kauaa viihdy! ;)

Vierailija
6/9 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasta harrastavalla aikuisella (?) ei ole kaikki muumit laaksossa. Ja lisäksi sairaudentunto puuttuu.

Vierailija
7/9 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasta harrastavalla aikuisella (?) ei ole kaikki muumit laaksossa. Ja lisäksi sairaudentunto puuttuu.

Mietinpä vaan millainen mamma siellä istuskelee....

Vierailija
8/9 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinpä vaan millainen mamma siellä istuskelee....

halua ihan noin aktiivisesti tuottaa muille ihmisille ikäviä fiiliksiä. Vaikea on teidänkin psyykeä ymmärtää. Parhaassa tapauksessa vain lapsellista vahingoniloa? Vai isompaakin pahaa oloa taustalla?

Vierailija
9/9 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita jotka puhkoo kaupassa kortsuja neuloilla ;)?

Teitä varten on yksi sana ja se on creepy.