Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä suklaata sinun on ehdottomasti saatava jouluna?

Vierailija
16.12.2009 |

Mä haluan Mozartin kuulia. Ja tänä vuonna haluan Fazerin rasian niitä "hienoja" suklaita, mitä levyinäkin (mm. mustikka ja puolukka).

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa konvehtirasia menee :) ja Fazermintit aah...

Muuten osaako joku sanoa mitä noissa Leonidas suklaakaupoissa ne konvehdit maksaa?? Jos vaikka ostais jouluks jos ei oo ihan törkeen hintasia :)

Vierailija
2/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tapa on vaan jäänyt, ei ne nyt mitenkään edes huippuhyviä suklaita ole, mutta niitä on saatava aina (ja vain) jouluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen totuttanut tarkoituksellisesti itseni irti kaikista tuollaisista epäterveellisistä herkuista, joskus saatan ottaa vain palan-kaksi tummaa suklaata.

Vierailija
4/37 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindtin tummat kuulat ja suklaalevyt on ihania, ja rasioista Neuhaus, Leonidas ym.

Vierailija
5/37 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei mitään

Vierailija
6/37 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä on tyrkyllä saatan ottaa muutaman palan fazerin maitosuklaata. Tummaa en syö ollenkaan.

Vierailija
7/37 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti.

Vierailija
8/37 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään niin monista... Mutta jos ei mitään perus-Juhlapöydän konvehteja tänä vuonna (taitaa olla turha toivo)

Vierailija
9/37 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja fazerin kaakaopäällysteisiä tryffeleitä

Vierailija
10/37 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marcolini on paras, Neuhaus, Leonidas käy myös. Ja ehdottomasti hyvää, tummaa suklaata.

Vierailija
11/37 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistamaan 1990-luvulla semmoisia aivan järkyttävän ihania suklaita... rasia oli beigen värinen ja siinä oli semmonen valkohapsinen mummo kannessa. Saman muotoinen rasia kun nyt on niitä enkeli-suklaita. Suklaiden paperi oli pohjaväriltään valkoinen ja olikohan siinä semmoisia hopeanvärisiä viivoja...

Niitä ei taida saada enää mistään, mutta jos joku tietää mitä tarkoitan ja olisi suositella vastaavaa!!!!

Vierailija
12/37 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syön jotain, niin mieluten Geishaa.

Vierailija
13/37 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen totuttanut tarkoituksellisesti itseni irti kaikista tuollaisista epäterveellisistä herkuista, joskus saatan ottaa vain palan-kaksi tummaa suklaata.

Muilla on ihan mukava ketju meneillään. En minäkään vastaa "Mikä on lapsesi etunimi?" -ketjuihin, kun ei mulla kerran lapsia ole.

Vierailija
14/37 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kunnolla; jotain tuttua ja jotain uutta, tänä vuonna uutena fasun hienostelurasia niitä marjakonvehteja ja vanha tuttu cantabile. Näiden lisäksi vielä jotain oikeita käsintehtyjä konvehteja.

Vierailija
15/37 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohut maitosuklaakuori, ja sisällä beigeä massaa. Mä ne muuten itse tykännyt ollenkaan, mutta äitini taisi tykätä.

Brunbergin tavallista tryffeliä nyt saa mistä vaan, mutta tuo taita olle lopetettu

Vierailija
16/37 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikealta kuulostaa!!!! Jopa valmistajan nimikin kuulostaa nyt tutulta, kun sen mainitsit!! Kiitän ja kumarran!!

Vierailija
17/37 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistään en kieltäydy=) Pakko ei ole saada mitään, mutta joulunaikaan on niitä KissKiss karkkeja rasioissa, niin niitä kyllä söisin mielelläni, niihin olen suorastaan hulluna! Ovat vaan niin kalliita, yli 7e rasia, joten taitaa jäädä kauppaan tälläkertaa=(

Vierailija
18/37 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melkeinpä pakkomielle Pandan juhlapöydän konvehteihin. Tosin joko viime jouluna tai sitten toissa vuonna niiden maku muuttui tosi paljon, ja siis huonompaan. Tänä vuonna makua on taas mielestäni parannettu, mutta mene ja tiedä. Pandaa siis pitää olla, ja niiden kanssa punkkua :) Tosin tänä vuonna ajattelin upgradeta vähän tuota jouluaattoillan hemmotteluhetkeäni hankkimalla Leonidasin konvehteja / suklaita :)

Vierailija
19/37 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se, missä on piparia, hedelmäpaloja ja mantelia. Yksi sellainen levy, syön oikeastaan yksin. Mies ei piittaa tuosta levystä, vaikka muuten onkin suklaan ystävä. Hauskaa, että tämä ketju oli täällä, koska juuri parhaillaan syön muutaman palan levystäni. En ikinä ahmi sitä, vaan nautiskelen palan silloin, toisen tällöin. Ja tuo ei tarkoita, ettenkö rakastaisi suklaata. En vain anna itselleni lupaa ostaa enempää kuin yhden levyn tätä, ettei tule kyllästyminen tai syödyksi kymmentä, kun on niin hyvää.

11:lle, juu, ne on Brunbergin nougatsuklaakonvehteja. http://www.brunberg.fi/tuotteet_tryffeli.html Järkyttävän hyviä, I agree.

Vierailija
20/37 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mistä voisin käydä ostamassa??? Myydäänkö ketjumarketeissa? Itse asun Pieksämäellä, ja täältä kun ei löydy kuin S-marketti ja Citymarket.. ja tietty pikkukauppoja..

11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan