voi kääk. olen raskaana. Lapsille tulossa 30 vuotta ikäeroa. Mitä mieltä?
Kommentit (8)
Mutta hyvä huomio sinänsä että onhan tuo teoriassa ihan mahdollista. Kyllä joka vuosi Suomessakin on 15v. synnyttäjiä kuin on myös 45v. synnyttäjiä. tuskin käytännössä kenelläkään noin kuitenkaan.
tuo mahdollista; Itselläni veli joka on 31 vuotta nuorempi kuin minä! Tosin eri äiti,mutta kuitenkin...
ensimmäisen 16-vuotiaana
ikäeroa ekan ja viimesen välillä siis 36 vuotta
Mutta ei täysin varmasti. Mun kaverillani on 29 vuotta nuorempi pikkuveli, joka syntyi kun kaverini äiti oli 51. Lapsena olin taas usein naapurissa hoidossa. Naapurin täti sai kuopuksensa parin kuukauden päästä siitä, kun hänen 32-vuotias esikoisensa sai ekan lapsensa. Naapurin täti oli 54...
eikös sillä yhdellä kansanedustajallakin vanhin lapsi on syntynyt 70-luvun alussa ja nuorin 2000-luvulla (sama äiti ja isä).
pääset kokemaan äitiyden aivan eri vuosikymmenellä. Neuvolan ym opit ovat varmasti muuttuneet sitten ensimmäisen lapsen. Raha-asiat ovat varmaankin paremmalla tolalla, kuin nuorempana ja viisauttakin on toivottavasti tullut roppakaupalla lisää. Pidä vain itsestäsi huolta liikkumalla ja syömällä hyvin. palkkaa hoitajia ja siivoajia, jos väsyttää.
vasta 11. vastausviesti sisälsi onnittelut vauvasta. Mitä se kertookaan tästä palstasta.
45? Niinkö?