Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä suklaata sinun on ehdottomasti saatava jouluna?

Vierailija
16.12.2009 |

Mä haluan Mozartin kuulia. Ja tänä vuonna haluan Fazerin rasian niitä "hienoja" suklaita, mitä levyinäkin (mm. mustikka ja puolukka).

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIHREITÄ KUULIA, ah namnam

Vierailija
22/37 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy omista kaupoista ensin. Pyydä vaikka kauppiasta tilaamaan! :) Tai soita tuonne Brunbergille suoraan ja kysy mikä on lähin paikka minne ovat toimittaneet noita makeisia. Varmasti auttavat tuolla Brunbergilla. :) Varmaan voisit tilata sieltä suoraankin, jos hätä tulee.

Onnea etsintään!

t. 21 vai mikä mun numero oli. Mä se, joka laittoi linkin sivuille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

a´la Panda ja isännälle vihreitä kuulia. Asumme ulkomailla ja nämä on Suomesta saatava jouluksi vaikka täälläkin on hyviä suklaajuttuja pilvin pimein....

Vierailija
24/37 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen on saatava Terry's chocolate orange, muuten ei tuu joulua. Sellainen tobleronen rasia vahan kiinnosti, jos nakee kaupassa, niin saatan ostaa.

Vierailija
25/37 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIHREITÄ KUULIA, ah namnam

Vihreät kuulat, After Eightit ja Juliat!! Ts. kaikki "limakarkit" (niinkun ystäväni kauniisti mainitsivat...) uppoaa muhun!!

Vierailija
26/37 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy omista kaupoista ensin. Pyydä vaikka kauppiasta tilaamaan! :) Tai soita tuonne Brunbergille suoraan ja kysy mikä on lähin paikka minne ovat toimittaneet noita makeisia. Varmasti auttavat tuolla Brunbergilla. :) Varmaan voisit tilata sieltä suoraankin, jos hätä tulee. Onnea etsintään! t. 21 vai mikä mun numero oli. Mä se, joka laittoi linkin sivuille

Vierailija
27/37 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ykkönen, mutta kyllä mulle maistaa kaikki.. Tai ainaki melkeen.

Anoppi se aina ostaa Budapestiä (vai mitä se on?) ja meillä jää syömättä. Oikeesti ainoo suklaa, mikä menee meillä vanhaks!

Vierailija
28/37 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen on saatava Terry's chocolate orange, muuten ei tuu joulua. Sellainen tobleronen rasia vahan kiinnosti, jos nakee kaupassa, niin saatan ostaa.

Olen saanut chocolate orangea vain ulkomailla, saako sellaisia Suomesta?

Vierailija
29/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulusuklaata tietysti!! Sitä missä on suklaan joukossa ties mitä rusinoita ja piparia :)

Vierailija
30/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ostaa aina sen Fasun jättirasian, mutta siinä on liikaa jotain rommi-marmeladihässäköitä, joista en välitä...

Vierailija
31/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään myös pandan juhlapöydän konvehdeista ja Fazermint-konvehdeista.

Vierailija
32/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan myös jotain tummaa suklaata - en tiedä vielä mitä, ei ole suosikkeja, koska olen vasta maistanut niin harvaa suklaamerkkiä.

Vierailija
33/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään niin monista... Mutta jos ei mitään perus-Juhlapöydän konvehteja tänä vuonna (taitaa olla turha toivo)

- minusta taas just ne "peruskonvehdit" on tosi hyviä! (hifistelin jossain vaiheessa kalliimilla suklailla, mutta nyt parhailta maistuvat nuo suomalaiset perusjutut).

Vierailija
34/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kuuluu mullakin ehdottomasti jouluun.

Ennen kuului kirsikkasuklaa Mon Cheri, mutta sitä tosi vaikea Suomesta löytää.

Fazerin rasiassa musta pahoja konvehteja, ne laitan aina kiertoon.

Vierailija
35/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on saatava yksi rasia.

Viime vuonna ostin myös Godiva-suklaita. Mun uusia lemppareita. Mutta en nöhnyt nyt Stockalla...

Vierailija
36/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanan suussa sulavia joten niitä

Vierailija
37/37 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi