Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä paljastus parisuhteestasi aiheuttaisi av-palstalla valtavan jätä se-vastausten tulvan?

Vierailija
16.12.2009 |

Mä oon ihan varma, että jokaisessa parisuhteessa tapahtuu/on tapahtunut jotain minkä takia perhettä muuten tuntemattomat ihmiset tuomitsisivat esim. miehen kauheaksi ihmiseksi, joka pitäisi jättää heti (no, ainakin tällä palstalla). Paljasta omasi!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on alkoholisti. Nykyään hän on absolutisti mutta meni kauan perhehelvetissä ennen kuin korjasi tapansa. Pelkään vielä joskus edelleen, että heikkouttaan repeää juomaan. Kännissä on myös lyönyt minua ja rikkonut kotiamme.

Vierailija
22/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä teen hänelle aamiaisen sillä aikaa kun hän on suihkussa. Joskus teen, joskus en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mieheni on lestadiolaisesta perheestä

-huutaa usein lapsille

-emme koskaan käy missään ulkona yhdessä koska hän haluaisi olla aina kotona

öö öö... eipä juuri tule muuta mieleen.

Vierailija
24/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- polttaa satunnaisesti pilveä

- rakastui työkaveriinsa, jonka seurauksena käydään yhä pariterapiassa

Kuitenkin meillä on hyvä suhde ja perhe, jossa kaksi pientä lasta. Näitä asioita eivät varmaan ulkopuoliset uskoisi.

Vierailija
25/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se piereskelee. Meillä ei ole ollut yli kuukauteen seksiä. Kerran joskus yli 10 vuotta sitten se otti mua pirtuhumalassa käsivarresta kiinni niin kovaa että tuli mustelma.

Vierailija
26/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se, eihän tollasta voi kukaan vaatia :P

Vierailija
27/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä kun aloin tuntea vauvan potkut, kerroin siitä miehelleni. Hän kysyi: mikä vauva?

Olin kertonut heti testitulokset, ollut muutaman viikon lähes syömättä pahoinvoinnin takia yms, eli varmasti tiesi raskaudesta.

No, onneks mun huumorintaju kesti, mies on oikeasti todella ihana.

Vierailija
28/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- antaa tukkapöllyjä, lyö lapsia, ja huutaa kiroillen lapsille, vie ne pakkaseen jäähylle oven taakse ilman vaatteita, repii käsistä ja jaloista, tönii.

- pettää minua toisten naisten kanssa

En aio silti jättää sitä sikaa, ette tiedä kolikon kääntöpuolta. :P

Vierailija
29/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä ei yllätys yllätys olekaan laiskuus vaan epäkäytännöllisyys ja teoreettisuus. Ruokaa laittaa joskus (noin 1xkk), se kestää kauan. Pilkkoo sipulit samankokoisiksi paloiksi ym pikkutarkkaa. Ei osaa järjestellä tavaroita tai ylläpitää siisteyttä.

Vierailija
30/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyönyt ja pahoinpidellyt myös kun olin raskaana (tai erityisesti juuri silloin)

Vierailija
31/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tällä hetkellä. Hän on opiskelija, eikä millään pystyisi asumaan ja elämään itsekseen omilla tuloillaan. Jos taloudellisesti selviäisi, muuttaisi tällä hetkellä pois mun ja lasten luota. Hän ei ole paljon kotona, ja silloin kun on, minä en ole. Mies myös nukkuu sohvalla.

Toisaalta mies kyllä haluaisi parantaa meidän suhdetta, lähentyä ja rakastua uudelleen nimenomaan mun kanssani. Mä en ole varma, haluanko samaa, mutta en halua miestä uloskaan heittää. Koen, että mun kuuluukin kustantaa hänen opintonsa loppuun, hänkin kustansi mun opintoni. Jos sitten parin vuoden päästä vielä tuntuu tältä (eli kun miehen opinnot päättyy ja saa työstään oikeaa palkkaa), katsotaan tilanne uudestaan.

Vierailija
32/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista sikailua ja hakkaamista oikeuta mikään. Yhtäkään lyöntiä ei saa antaa anteeksi.Yksinkin olisi paaaaaljon parempi. Ja nuo homot, narkomaanit ja juopot, heti pihalle. NE eivät parane.

Vierailija
33/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapset varmaan vielä kiittää sua kun pidit noin ihanan perheen koossa...

Vierailija
34/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista sikailua ja hakkaamista oikeuta mikään. Yhtäkään lyöntiä ei saa antaa anteeksi.Yksinkin olisi paaaaaljon parempi. Ja nuo homot, narkomaanit ja juopot, heti pihalle. NE eivät parane.

Vierailija
35/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ehdotonta on.

Minusta kyllä narkomaani, alkoholisti, väkivaltainen ja vaikka mihin riippuvainen voi parantua, todellakin.

Vierailija
36/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kertoisin millainen itse olen, käskisitte miehen jättää minut.

Vierailija
37/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, jossa minä aina herään 6-6.30 aikaan ja mies heräilee 10 aikaan.

Jossa minä teen AINA ruuat, kauppareissut, lasten harrastus-vanhempainilta-tms jutut. Jossa minä AINA imuroin, pesen vessan, jynssään saunan, käytän lapset lääkärissä, keskustelen murkkuikäisen ongelmista. Jossa minä AINA teen lumityöt, leikkaan nurmikon ja ulkoilutan koirat. Jossa minä vastaan 99,9%:sti kaikesta lapsiperheen arkeen liittyvästä.

Vierailija
38/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun ajattelin että tämä olisi hauska ketju :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi