Mikä paljastus parisuhteestasi aiheuttaisi av-palstalla valtavan jätä se-vastausten tulvan?
Mä oon ihan varma, että jokaisessa parisuhteessa tapahtuu/on tapahtunut jotain minkä takia perhettä muuten tuntemattomat ihmiset tuomitsisivat esim. miehen kauheaksi ihmiseksi, joka pitäisi jättää heti (no, ainakin tällä palstalla). Paljasta omasi!
Kommentit (38)
tekee töitä paljon. Ei osallistu koti töihin ja ilmoitti ettei osta minulle joululahjaa.
Mun mies meni töihin, vaikka mä sairastin keuhkoputkentulehdusta ja hoidin kotona meidän puolitoistavuotiasta. En tosin itsekään tajunnut olevani ihan niin kipeä kuin loppujen lopuksi olin. Kuume kai sekoitti pään.
Niin ja mies käy edelleen ulkona kännäämässä ilman mua.
Itselläni ollut monesti ja lapset olen aina hoitanut. Joten ei tuo minua ainakaan ihmetyttäisi yhtään.
Mun mies meni töihin, vaikka mä sairastin keuhkoputkentulehdusta ja hoidin kotona meidän puolitoistavuotiasta. En tosin itsekään tajunnut olevani ihan niin kipeä kuin loppujen lopuksi olin. Kuume kai sekoitti pään. Niin ja mies käy edelleen ulkona kännäämässä ilman mua.
lisäksi korvatulpat korvissa ja silmälaput silmillä. Ja tämä on vasta alkua!
Onneksi kahden vuoden taivuttelu toi tulosta. Toinen on, että ei halua naimisiin. Se tosin ei oo kynnyskysymys mulle.
Miehelläni on ollut toinen nainen
tekee töitä paljon. Ei osallistu koti töihin ja ilmoitti ettei osta minulle joululahjaa.
Samat sanat olisin kirjoittanut. Meillä sivusuhde kesti 1,5 vuotta.
Lisäksi yhtenä iltana reilu vuosi sitten löi minua naamaan ja potkaisi jalkaan. Lujaa.
mulla on ihan kunnollinen ja sisäsiisti mies.
laskuja ulosotossa ja sillä on miespuolinen panokaveri.
Mun mies on kerran läpsäissyt mua poskelle. Sanoin sille, että älä koskaan enää lyö mua ja se lupasi.
Täällä raati kyllä sanoo, että varmasti se lyö toisenkin kerran ja aina. Ja JSSAP.
Miehelläni on lapsi, jota ei tapaa.
ja kuristi, heitteli pitkin seiniä, käytti satunnaisesti huumeita.
Ja ex-mies tappoi meidän naapurin. Mutta hän on siis jo ex. Seukattiin vielä vuosi tapauksen jälkeen...
Eikä ole ollut 10 vuoden avioliiton aikana. Jos jotain joskus tulee, hän on sellainen ihminen jonka kanssa on hyvä käsitellä asioita.
En nyt oikein kuulunut tähän ketjuun, sorry, mutta oli ihan pakko päästä kehumaan; ei kylläkään teille siskot.
Tuli vaan mieleen kun luin näitä viestejä. Meidän suhteessa ei ole mitään sellaista juttua, mitä ap tarkoitti. Mies käy töissä, ei juo kuin saunakaljan, hoitaa lasta ja kotia, on fiksu ja osaa näyttää tunteitaan. Ihana kaikin puolin! :)
mies ei hoida raha-asioita ja ollut sivusuhde.
Tuli vaan mieleen kun luin näitä viestejä. Meidän suhteessa ei ole mitään sellaista juttua, mitä ap tarkoitti. Mies käy töissä, ei juo kuin saunakaljan, hoitaa lasta ja kotia, on fiksu ja osaa näyttää tunteitaan. Ihana kaikin puolin! :)
Kun tätä ei kysytty.
Meillä toissayönä mies hermostu kun olin vienyt ja mytännyt koko peiton yöllä. hermostuksissaan riuhto sen peiton multa ja vahingossa astui mun jalan päälle. Kipeetä teki. Jos asian esittäis väärin, mä olisin kokenut perheväkivaltaa!