Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä paljastus parisuhteestasi aiheuttaisi av-palstalla valtavan jätä se-vastausten tulvan?

Vierailija
16.12.2009 |

Mä oon ihan varma, että jokaisessa parisuhteessa tapahtuu/on tapahtunut jotain minkä takia perhettä muuten tuntemattomat ihmiset tuomitsisivat esim. miehen kauheaksi ihmiseksi, joka pitäisi jättää heti (no, ainakin tällä palstalla). Paljasta omasi!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toissayönä mies hermostu kun olin vienyt ja mytännyt koko peiton yöllä. hermostuksissaan riuhto sen peiton multa ja vahingossa astui mun jalan päälle. Kipeetä teki. Jos asian esittäis väärin, mä olisin kokenut perheväkivaltaa!

Vierailija
2/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee töitä paljon. Ei osallistu koti töihin ja ilmoitti ettei osta minulle joululahjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no...muta vikaa siinä ei olekaan.

Vierailija
4/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies meni töihin, vaikka mä sairastin keuhkoputkentulehdusta ja hoidin kotona meidän puolitoistavuotiasta. En tosin itsekään tajunnut olevani ihan niin kipeä kuin loppujen lopuksi olin. Kuume kai sekoitti pään.

Niin ja mies käy edelleen ulkona kännäämässä ilman mua.

Vierailija
5/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ollut monesti ja lapset olen aina hoitanut. Joten ei tuo minua ainakaan ihmetyttäisi yhtään.

Mun mies meni töihin, vaikka mä sairastin keuhkoputkentulehdusta ja hoidin kotona meidän puolitoistavuotiasta. En tosin itsekään tajunnut olevani ihan niin kipeä kuin loppujen lopuksi olin. Kuume kai sekoitti pään. Niin ja mies käy edelleen ulkona kännäämässä ilman mua.

Vierailija
6/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi korvatulpat korvissa ja silmälaput silmillä. Ja tämä on vasta alkua!

Vierailija
7/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kahden vuoden taivuttelu toi tulosta. Toinen on, että ei halua naimisiin. Se tosin ei oo kynnyskysymys mulle.

Vierailija
8/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on ollut toinen nainen

tekee töitä paljon. Ei osallistu koti töihin ja ilmoitti ettei osta minulle joululahjaa.

Samat sanat olisin kirjoittanut. Meillä sivusuhde kesti 1,5 vuotta.

Lisäksi yhtenä iltana reilu vuosi sitten löi minua naamaan ja potkaisi jalkaan. Lujaa.

Vierailija
9/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ihan kunnollinen ja sisäsiisti mies.

Vierailija
10/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:o)

Silti en vaihtais!

Vierailija
11/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskuja ulosotossa ja sillä on miespuolinen panokaveri.

Vierailija
12/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kerran läpsäissyt mua poskelle. Sanoin sille, että älä koskaan enää lyö mua ja se lupasi.

Täällä raati kyllä sanoo, että varmasti se lyö toisenkin kerran ja aina. Ja JSSAP.

Vierailija
13/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on lapsi, jota ei tapaa.

Vierailija
14/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuristi, heitteli pitkin seiniä, käytti satunnaisesti huumeita.

Ja ex-mies tappoi meidän naapurin. Mutta hän on siis jo ex. Seukattiin vielä vuosi tapauksen jälkeen...

Vierailija
15/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole ollut 10 vuoden avioliiton aikana. Jos jotain joskus tulee, hän on sellainen ihminen jonka kanssa on hyvä käsitellä asioita.

En nyt oikein kuulunut tähän ketjuun, sorry, mutta oli ihan pakko päästä kehumaan; ei kylläkään teille siskot.

Vierailija
16/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen kaljan lipittäminen

Vierailija
17/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy homobaareissa.

Vierailija
18/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen kun luin näitä viestejä. Meidän suhteessa ei ole mitään sellaista juttua, mitä ap tarkoitti. Mies käy töissä, ei juo kuin saunakaljan, hoitaa lasta ja kotia, on fiksu ja osaa näyttää tunteitaan. Ihana kaikin puolin! :)

Vierailija
19/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei hoida raha-asioita ja ollut sivusuhde.

Vierailija
20/38 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen kun luin näitä viestejä. Meidän suhteessa ei ole mitään sellaista juttua, mitä ap tarkoitti. Mies käy töissä, ei juo kuin saunakaljan, hoitaa lasta ja kotia, on fiksu ja osaa näyttää tunteitaan. Ihana kaikin puolin! :)

Kun tätä ei kysytty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi