Riittääkö miehen piereskely eron perusteeksi?
Tuntuu että en kestä enää miesystävän jatkuvaa piereskelyä. Ruokapöydässä ja missä vaan sanoo aina että, sori pitää pieraista, ja piereskelee koko ajan.
Ei sentään vieraiden aikana, mutta minusta tuo on loukkaavaa käytöstä muita kohtaan.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
niin kyllä varmaan ero tulis. Ei sellaista ihmistä voi pitää viehättävänä, sehän muuttuu vastenmieliseksi piereskelyn takia. Siitä sitten kärsisi seksielämä ja kaikki muukin. Kyllä riittään eroon jos ei enää toisesta tykkää.
Totta, että seurustelukumppani muuttuu viehättävästä lähinnä ärsyttäväksi. Seurustelin joskus miehen kanssa joka piereskeli paljon. Vaikka selkeästi toin ilmi pitäväni tapaa inhottavana, niin sain vaan naurua vastaukseksi. Juntin mielestä oli vaan hauskaa, kun ilmassa jatkuva pörinä ja löyhkä. Ja sitten ihmetteli miksi ei hommat kiinnostanut minua.
Onko mies asustellut jo pitemmän aikaa itsekseen. Sitä kummasti tavat höltyvät, kun ei kotona tarvitse ottaa ketään huomioon. Huomaan sen itsestäni, vaikka nainen olenkin. Minulla on laktoosivikaa ja kyllä välillä narsahtelee oikein maan perusteellisesti, kun ponnistan vaikkapa vähän matalammalta sohvalta ylös. Lisäksi minulla on parikin sellaista kyläpaikkaa, joissa tarjoilut usein sisältävät jotakin kaasua muodostavaa, joten kun sitten istuskellaan aikamme tarinoimassa, niin johan mahassani alkaa kuplia. Kiire kotiin iskee. Yleensä pystyn juuri ja juuri pidättämään, mutta kun pääsen ovesta ulos, niin johan peräprutku pörisee ja sarjatulta iskee. Toivoa sopii vain, ettei pihalla sattuisi ainakaan ihan lähellä olemaan kuulijakuntaa. Eli toisaalta ikävä, mutta toisaalta välillä naurettava vaiva.
PS Ruokapöydässä en sitten piereskele.