Te, jotka ette ota H1N1-rokotetta
tajuatteko, että se on teidän syy, jos/kun toinen aalto tänne tulee tai tämä virus pääsee muuntautumaan. Te olette omalta osaltanne osallisia mahdollisiin uusiin kuolemantapauksiin. No, toisaalta itsehän siitä sitten kärsitte.
Kommentit (25)
aiheesta olen tänne tehnyt. Mä en voi sietää itsekkäitä ja välinpitämättömiä ihmisiä, sellaisia kuin te olette. En vaan voi sietää sitä, että tahallaan tehdään tästä maailmasta huonompi ja vaarallisempi paikka elää, tahallaan. Nimenomaan, maailma on täynnä uhkia ja vaaroja, ja te haluatte varta vasten luoda yhden uuden uhkan lisää :(. En vaan voi ymmärtää teidänlaisianne ihmisiä. Tämän uhkan kuitenkin rokottamalla saisi katoamaan, mutta te pösilöt ette vaan sitä tajua. ap
että se rokotteen ottaminen itsessään on suurempi uhka kuin viruksen toinen aalto.
et sinä voi valita muiden ihmisten puolesta miten elämänsä elävät!
Jos lähdetään kaiken mahdollisen ennakoimisen ja ennaltaehkäisemisen tielle, mihin ihmisestä enää on? Jos elimistön ei anneta altistua ympäröivän maailman viruksille ja pöpöille, mistä enää löytyy paikkaa eläinlajille nimeltään ihminen elää?
Ja kyllä, vakavat taudit ja riskiryhmäläiset on sitten asia erikseen, mutta tässä puhun "vain" influenssasta ja tavallisista terveistä ihmisistä.
aiheesta olen tänne tehnyt. Mä en voi sietää itsekkäitä ja välinpitämättömiä ihmisiä, sellaisia kuin te olette. En vaan voi sietää sitä, että tahallaan tehdään tästä maailmasta huonompi ja vaarallisempi paikka elää, tahallaan. Nimenomaan, maailma on täynnä uhkia ja vaaroja, ja te haluatte varta vasten luoda yhden uuden uhkan lisää :(. En vaan voi ymmärtää teidänlaisianne ihmisiä. Tämän uhkan kuitenkin rokottamalla saisi katoamaan, mutta te pösilöt ette vaan sitä tajua. ap
sairastamalla paremman suojan kuin rokotteella. Tuo kun ei ole ihan omasta valinnasta kiinni - vain 10% suomalaisista on sairastanut sikataudin.
Olisin minäkin sen mielelläni ottanut ja kiitos lievänä (mikä sekin olisi ollut tuuripeliä) - mutta enpä tautia saanut yrityksistä huolimatta. Nyt aion ottaa rokotteen, jotta minulla olisi edes jonkinlainen suoja.