Te, jotka ette ota H1N1-rokotetta
tajuatteko, että se on teidän syy, jos/kun toinen aalto tänne tulee tai tämä virus pääsee muuntautumaan. Te olette omalta osaltanne osallisia mahdollisiin uusiin kuolemantapauksiin. No, toisaalta itsehän siitä sitten kärsitte.
Kommentit (25)
kai olet sen verran seurannut myös ulkomaisia tiedotusvälineitä, että tiedät toisen aallon olevan jo käynnissä (usa, meksiko, kanada)? Ja silloin olet varmasti myös lukenut, että tämä toinen aalto on todella lievä.
Ymmärrän, että tässä tilanteessa (muut maat jo myyvät rokotetta pois, koska vain harva sen haluaa, suomen thl:n rokoteteollisuuskytkötset ovat nousseet tapetille ja rokotteen ottamisen järkevyys on kyseenalaistettu) ne rokotetut yrittävät perustella omaa ratkaisuaan keinolla millä hyvänsä parantaakseen omaa mieltään.
Sorry, olin viisaampi emmekä ottaneet rokotetta. Ja nyt meillä on parempi suoja kuin rokotetuilla: saimme sairastamisen kautta luontaisen immuniteetin joka on aina huomattavasti korkeampi kuin rokotteella saatu.
P.S. tauti oli muuten todella lievä, myös perheen astmaatikot sairastivat varsin kevyen version.
Tuskinpa olemme syypäitä kuitenkaan tuohon viruksen muuntautumiseen... Ja siitähän sitten kärsii kaikki, myös rokotuksen ottaneet.
ei se virus pääse muuntautumaan jos kuolee pois. Mutta ei se kuole, jos on paljon ihmisiä joihin se voi tarttua.
se toinen aalto tulee vaikka jokikinen suomalainen sen rokotteen ottaisikin. joten miksi vikiset ap?
Tuskinpa olemme syypäitä kuitenkaan tuohon viruksen muuntautumiseen... Ja siitähän sitten kärsii kaikki, myös rokotuksen ottaneet.
ei se virus pääse muuntautumaan jos kuolee pois. Mutta ei se kuole, jos on paljon ihmisiä joihin se voi tarttua.
kai olet sen verran seurannut myös ulkomaisia tiedotusvälineitä, että tiedät toisen aallon olevan jo käynnissä (usa, meksiko, kanada)? Ja silloin olet varmasti myös lukenut, että tämä toinen aalto on todella lievä. Ymmärrän, että tässä tilanteessa (muut maat jo myyvät rokotetta pois, koska vain harva sen haluaa, suomen thl:n rokoteteollisuuskytkötset ovat nousseet tapetille ja rokotteen ottamisen järkevyys on kyseenalaistettu) ne rokotetut yrittävät perustella omaa ratkaisuaan keinolla millä hyvänsä parantaakseen omaa mieltään. Sorry, olin viisaampi emmekä ottaneet rokotetta. Ja nyt meillä on parempi suoja kuin rokotetuilla: saimme sairastamisen kautta luontaisen immuniteetin joka on aina huomattavasti korkeampi kuin rokotteella saatu. P.S. tauti oli muuten todella lievä, myös perheen astmaatikot sairastivat varsin kevyen version.
eihän tämä koske silloin sinua ollenkaan! Ja se, että teillä oli lievä tauti EI tarkoita että se on lievä kaikille! Oletko oikeasti noin tyhmä?? Ja mitä ihmettä sillä on merkitystä, jos toinen aalto on käynnissä jossain USA:ssa?? Jos suomalaiset on rokotettu, ei se toinen aalto pääse tänne! Ja se, että se on "lievä" ei tarkoita sitä, etteikö ihmisiä kuolisi siihen!! Miksi varta vasten antaa elinmahdollisuudet uudelle tappavalle taudille, kun sen voi helposti estää?!
se toinen aalto tulee vaikka jokikinen suomalainen sen rokotteen ottaisikin. joten miksi vikiset ap?
tai se tulee niin lievänä ettei kuolemantapauksia tule! Siksi vikisen!! Argh, että ihmiset voi olla tyhmiä!!!
tai se tulee niin lievänä ettei kuolemantapauksia tule! Siksi vikisen!! Argh, että ihmiset voi olla tyhmiä!!!
Argh, luuletko että se muuntunut virus kääntyy rajalla takaisin kun huomaa että kaikki suomalaiset on rokotettu 70% tehoavalla rokotteella?
rauhotu nainen!
Argh, luuletko että se muuntunut virus kääntyy rajalla takaisin kun huomaa että kaikki suomalaiset on rokotettu 70% tehoavalla rokotteella? rauhotu nainen!
vaan se on kuollut pois???
kun ette rokotuta itseänne! Jos ihmiset rokotuttaisivat itsensä (koko maailmassa!) ei tämä virus pääsisi ikinä muuntautumaankaan! Ettekö ymmärrä, että tämä virus taistelee tällä hetkellä itsekin sitä, että pystyykö se elämään vai kuoleeko pois?? Ja mitä useampi rokotuttaa itsensä sitä suuremmalla todennäköisyydellä koko virus kuolee pois! Mutta mitä enemmän teitä rokotevastaisia on, sitä enemmän elintilaa te tälle virukselle annatte! Sitäkö te oikeasti haluatte, eikö mielestänne maailmassa ole jo nyt ihan tarpeeksi tauteja??
siitähän syystä se juuri muuttuu kun otatte vasta-aineita jotka virus "yrittää" peitota. Joten nauti taudista!;)
virus muuntautuu pärjätäkseen. rokottaminen edistää viruksen muuntumista.
NIIN kamala kuin te rokotehysteerikot sen otatte.
Ja ei kyllä haittaa mua yhtään jos sen joudutte sairastamaan:D Hyvä jos opetan teille jotain.
En ota rokotetta ja se on minun päätös, voi voi;)
NIIN kamala kuin te rokotehysteerikot sen otatte. Ja ei kyllä haittaa mua yhtään jos sen joudutte sairastamaan:D Hyvä jos opetan teille jotain. En ota rokotetta ja se on minun päätös, voi voi;)
Mistä sinä tiedät, ettei se virus ole jo muuntautunut. Vaikka kaikki maailman ihmiset rokotuttaisivat itsensä nyt (mikä nyt on aivan utopistinen ja lapsellinen ajatus), niin joukossa on aina joku, joka on jo saanut tartunnan ja hän jatkaa viruksen levittämistä. Ja kun rokotteen antama suoja ei ole täydellinen, niin aina se johonkin tarttuu ja mutatoituu ennemmin tai myöhemmin. Eli ei se virus kuole pois, vaikka kaikki maailman ihmiset rokotettaisiin. Ja jos kaikki suomalaiset rokotettaisiin, niin kyllähän virusta tulisi silti muualta Suomeen.
Olethan muuten itse ottanut kaikki mahdolliset saatavissa olevat rokotteet, ettet vain "anna elintilaa" taudinaiheuttajille, kun täällä niin muille paasaat yhdestä rokotteesta? Mietinpähän vain.
aivan ja etenkin kun niin moni rokotuttaa kuitenkin itsensä että se "muuntautunut" riehuu ihan kunnolla sitten.
Paras "rokote" sen sairastaminen tässä todennäköisesti lievemmässä muodossa. Jääkööt sitten ne rokotteet niille OIKEILLE riskiryhmäläisille eli sairaille ihmisille, joille mikä tahnsa tauti on hyvin vakava.
lakkaa näiden aloitusten kirjoittelu tänne. mene vaikka ulos, nauti viimeisistä auringonsäteistä ennen iltaa. nauti elämästä.
maailma on täynnä uhkia ja vaaroja, ne ei rokottamalla minnekään katoa.
RAUHOITU.
toisen aallon aiheuttaa ihan sama pöpö kuin ensimmäisenkin. Ja siihen siis tepsii rokote.
Jos taas virus alkaakin muuntautua nopeammin, niin silloin ei kukaan ole suojassa, eivät rokotetut eivätkä taudin sairastaneet.
Olen muuten samaan mieltä kuin joku toinen tässä ketjussa, eli hymiöt eivät ihan sovi kuvioon taudista kirjoittaessanne. Tai jos kovasti sitä mieltä olette, niin lähettäkää hymiöillä varustetut osanottoadressit niihin perheisiin, joista on kuollut joku sikainfluenssaan.
aiheesta olen tänne tehnyt. Mä en voi sietää itsekkäitä ja välinpitämättömiä ihmisiä, sellaisia kuin te olette. En vaan voi sietää sitä, että tahallaan tehdään tästä maailmasta huonompi ja vaarallisempi paikka elää, tahallaan. Nimenomaan, maailma on täynnä uhkia ja vaaroja, ja te haluatte varta vasten luoda yhden uuden uhkan lisää :(. En vaan voi ymmärtää teidänlaisianne ihmisiä. Tämän uhkan kuitenkin rokottamalla saisi katoamaan, mutta te pösilöt ette vaan sitä tajua. ap
Tuskinpa olemme syypäitä kuitenkaan tuohon viruksen muuntautumiseen...
Ja siitähän sitten kärsii kaikki, myös rokotuksen ottaneet.