Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienten vaatteiden, lelujen ym. eteen päin antamisesta...

Vierailija
14.12.2009 |

Ihan kiva, että sukulaiset ja kaverit antavat edellä mainittuja asioita. Olen hyvin kiitollinen noista, MUTTA. Meillä on 2,5v. tyttö ja nytkin saimme lautapelejä joiden ikäsuositus on 9v. Lisäksi olemme saaneet vaatteita jotka sopivat n. eskari-ikäiselle, selkeästi pojille tai ovat jo kuluneet käyttökelvottomiksi, värjääntyneitä ym.

Ajatus tässä se, että a. meillä ei ole kerrostaloasunnossa tilaa säilyttää viiden vuoden päähän sopivia leluja/vaatteita ja b. ei ole kiva olla mikään kaatopaikka johon tuodaan kaikki käyttökelvoton roju.

Kiitos ja kumarrus.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelit yms. pane talteen. Niistä on iloa nopeammin kuin luuletkaan.

Vierailija
2/10 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä pitäisi iletä. Jotenkin tuntuisi vaan niin törkeältä töksäyttää, etten huoli kun kysymättä tuovat. Silloin jos kysyisivät niin voisi luontevasti kiittäen kieltäytyä.

Itse ainakin tajuan, että esim. poikavauvan äiti ei ehkä halua meidän tyttömme vaaleanpunaisia vaatteita.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ole kiitollinen.

Kuvitteletko muuten että muut haluavat säilyttää niitä tavaroita nurkissaan kunnes tyttösi on oikean ikäinen ja sit valitset vaan parhaimmat päältä?

Ja luuletko että sitten kun tyttösi tarvii niitä eskarivaatteita ja lautapelejä on heti joku jolla löytyy ylimääräisiä?

Ne rikkinäiset/tahraiset voit heittää hyvin roskiin, ei oo suuri vaiva.

Vierailija
4/10 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä joskus annan eteenpäin meidän muksun vanhat vaatteet, en jaksa käydä niitä yksi kerrallaan läpi miettien onko se riittävän hyväkuntoinen ja sopiva jonkun toiselle lapselle. Toimisin juuri noin kuten tuttavasi, että toisin koko säkin ja vastaanottaja saa ottaa sieltä mitä tarvitsee ja laittaa loput eteenpäin tai roskiin.

Vierailija
5/10 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joo, minä valitsen ainakin parhaimmat päältä ja päätän onko mun mielestä joku vaate käyttökelponen vai ei

Vierailija
6/10 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä joskus annan eteenpäin meidän muksun vanhat vaatteet, en jaksa käydä niitä yksi kerrallaan läpi miettien onko se riittävän hyväkuntoinen ja sopiva jonkun toiselle lapselle. Toimisin juuri noin kuten tuttavasi, että toisin koko säkin ja vastaanottaja saa ottaa sieltä mitä tarvitsee ja laittaa loput eteenpäin tai roskiin.

Enkä halua, että meille tuodaan säkillistä vanhoja vaatteita, jos joku kiva vaate ja hyväkuntoinen vaate, otan mielelläni, jos juuri sille vaatteelle tarvetta.

Vierailija
7/10 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa ihmeessä asiasta antajille niin antavat jollekkin jotka arvostavat niitä.

Vierailija
8/10 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatetta pari kertaa vuodessa. ja maksan niistä. Saan valita mitkä otan ja mitkä jätän. mutta skeidansa ja jätteensä jokainen hoidelkoon itse.

Vierailija
9/10 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisivat antaa jollekkin sopivamman ikäiselle tai esim. viedä kirpparille. Minä otan mieluusti vastaan lapselle sopivia tai pian sopivia vaatteita ja leluja mikäli sellaisia sattuu jollain olemaan. Mitään en kuitenkaan "odota".

Ja mielestäni on itsestäänselvää, ettei esim. maalaushommissa käytettyä repaleista paitaa anneta eteen päin vaan viedään roskiin..

ap

Ja ole kiitollinen.

Kuvitteletko muuten että muut haluavat säilyttää niitä tavaroita nurkissaan kunnes tyttösi on oikean ikäinen ja sit valitset vaan parhaimmat päältä?

Ja luuletko että sitten kun tyttösi tarvii niitä eskarivaatteita ja lautapelejä on heti joku jolla löytyy ylimääräisiä?

Ne rikkinäiset/tahraiset voit heittää hyvin roskiin, ei oo suuri vaiva.

Vierailija
10/10 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä sanonut, jos jollekin vaatteelle/tavaralle ei ole tarvetta. Ja olen sanonut, että kysykää ennen kuin kannatte tänne. Enkä tosiaan oleta, että vaatteen antaja sitten sitä enää säilöisi minua varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi