Kuukautiskivut = raskausoire?
Nyt apua kokeneemmat!!
Voiko kuukautiskivut olla raskausoire? Täällä on nyt yritetty raskautta jo jonkin aikaa, ja tässä kierrossa kuukautiskivut ovat olleet ns. päällä jo kohta kaksi viikkoa. Välillä ei ole niin kipeät.
Joo, tiedän, että testillähän se selviää, mutta onko järkeä jos ne menkat kuitenkin alkavat.
Vastatkaa please!!
Kommentit (28)
Mulla oli vastaavia oireita js tuntu ihankun olis pientä liikettä alavatsassa. Raskaana en ollut ja kävin ultrassa sun muuta eikä löytynyt mitään poikkeavaa. Oudot tuntemukset kuitenkin jatkuivat ja tuli niukasti rusrhtavaa vuotoa js lantiokipua. Välillä tuli veistä viiltävä kipu alavatsaan ja kävin kaikenmaailman testit läpi. Klamydiahan sieltä löyty positiivisena.....
Mulla oli vastaavia oireita ja tuntu ihankun olis pientä liikettä alavatsassa. Raskaana en ollut ja kävin ultrassa sun muuta eikä löytynyt mitään poikkeavaa. Oudot tuntemukset kuitenkin jatkuivat ja tuli niukasti rusehtavaa vuotoa ja lantiokipua. Välillä tuli veistä viiltävä kipu alavatsaan ja kävin kaikenmaailman testit läpi. Klamydiahan sieltä löyty positiivisena.....
Mulla oli myös kuukautismaista kipua ihan alussa ja odotinkin viikon siitä kun kuukautisten olis pitäny alkaa ennen kuin tein raskaustestin, sillä ollu vastaavia tilanteita ja sit pettymys kun näyttänyt negaa. Toisaalta mulla on endometrioosi ja useimmiten ne kivut ennen menkkojen alkua olleet siihen ja pms:ääni liittyviä, muita oireita ei ollut, niin kivuista ei välttämättä voi päätellä mitään sillä muuten olo oli samanlainen kuin perus pms oireissa.
Hei!
Sitä vaan aloin kyseleen että onko kellään ollu samanlaisia tuntemuksia? Eli raskaus olisi toiveena, alotettu yrittämään n.2 kk sitten, mutta kahden viimisen kierron aikana minulla on kuitenkin alkanut kuukautiset, mutta ensimmäiset alkoi 6 päivää myöhässä ja tuolloin en edes tehnyt raskaustestiä ko ajattelin et katotaan nyt, ja nyt alkoi seuravat kuukautiset ihan ajallaan, mutta ensin tuli vuotoa 2 päivää, sitten 3 päivänä tuli vain vähän ruskeaa vuotoa ja nyt taas aina punaista ja rusehtavaa välillä, mutta vain silloin jos pyyhii esim, pissatessa? tätä on jatkunut nyt 2 päivää, yleensä menkkakipuja mulla on vaan ekana päivänä ja sit ei mitään, mutta nyt on koko ajan ihme jomotus alavatsassa ja välissä ehkä jopa vähän huono olo, raskaustestin tein eilen aamulla kun ihmettelin tätä ihme jomotusta mutta se näytti negaa , mistä tämä jomotus ja vuoto voi johtua, onko kellään ollu samaa?
Mulla alkoi menkkakivut pari pvää ennen kun menkat yleensä alkaa, kun oli päivä myöhässä niin tein testin ja positiivinen oli. Nyt siis 2 päivää testistä ja ihan tummat viivat. Ei pahoinvointia mutta rinnat tosi kipeät ja iltaisin vilu. Muita oireita ei vielä oo :)
Menkkakipuja olluna melke viikko ja ensviikko perjantaina pitäs alka menkat pitäsikö tehä tässä vaihessa tasti tai odotta vielä viikko kun ei rupe kuuluma sitten menis vasta hakema testi ollan yritetyt vauva 3kk ehkä nyt olis tärpänä ja olisin raskana😊
Vooi, kaikki täällä keillä ollut kuukautiskipuja ennen kuukautisia ovat olleet raskaana. Mikäs mulla sitten on, mun en ole ollut IKINÄ seksuaalisesti aktiivinen ja olen pillerillä???