Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun piti tänään tavata sun aviomies, mutta peruinkin sen

Vierailija
14.12.2009 |

Mulla siis seksisuhde ukkomieheen( itse olen sinkku ) joka ammatiltaan vieläpä poliisi.

On tosi mukava mulle ja vie joskus syömään, elokuviin sekä tuo aina tullessaan mulle mieleisiä lahjoja eli tehdään yhdessä muutakin kuin sekstataan.

Sillä on vaimo ja 2 lasta ja on mulle kertonut ettei ole onnellinen ja on vaimonsa kanssa vain lasten takia ja ettei sitä haittaisi vaikka vaimo haluaisikin erota, mutta ettei itse ainakaan halua olla se jättäjä.

Jos mä kykenen niin tapaamme keskiviikkona.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai että poliisi, tuomarit ja poliitikot jne. olisivat korkean moraalin omaavia. Taidatkin olla oikea humoristi...

toki tiedän, että nehän ne just pahimpia on.

Ap

Vierailija
22/28 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulujakäymättömältä tyttöseltä, jolle on poliisisedän kiva käydä vähän valittelemassa elämän raskautta ja sääliä kerjäämässä. Tulosta kirjoittelusi ja lue ne kymmenen tai kahdenkymmenen vuoden kuluttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pelkoa että roikkuisivat, voi pitää monta ukkomiestä yhtäaikaa ja pitää vain hauskaa sängyssä.

Ymmärrettekö että nainen voi haluta mieheltä vain ja ainoastaan seksiä ei sitoutumista.

Jos haluan seurustella seurustelen vapaan miehen kanssa ja olen seurustellutkin. En ole vielä valmis sitoutumaan ja perustamaan perhettä.

Vierailija
24/28 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä näkyhän se on kun poliisi puvussaan kädestä pitäen taluttaa sua maijaan?

Vierailija
25/28 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun olin sinkku, minulla oli FB:na ko komearaaminen virkamies :)

Vierailija
26/28 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisi ehdotti seksisuhdetta. En suostunut.

Vierailija
27/28 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pelkoa että roikkuisivat, voi pitää monta ukkomiestä yhtäaikaa ja pitää vain hauskaa sängyssä. Ymmärrettekö että nainen voi haluta mieheltä vain ja ainoastaan seksiä ei sitoutumista. Jos haluan seurustella seurustelen vapaan miehen kanssa ja olen seurustellutkin. En ole vielä valmis sitoutumaan ja perustamaan perhettä.

Mulla oli muutaman vakkari panokaveri, mutta ne kaikki oli myös sinkkuja. Ei ois tullut mieleenkään ruveta vehtaamaan varatun kanssa, ne sellaset miehet on säälittäviä jotka pettävät vaimojaan ja sellainenhan ei mulle kelpaa, mä vaadin vain parasta.

Vierailija
28/28 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies on kertonut susta mulle. Mulla on omat syyni hyväksyä asia, mutta mitähän sun mies sanoisi jos tietäisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän