Mun piti tänään tavata sun aviomies, mutta peruinkin sen
Mulla siis seksisuhde ukkomieheen( itse olen sinkku ) joka ammatiltaan vieläpä poliisi.
On tosi mukava mulle ja vie joskus syömään, elokuviin sekä tuo aina tullessaan mulle mieleisiä lahjoja eli tehdään yhdessä muutakin kuin sekstataan.
Sillä on vaimo ja 2 lasta ja on mulle kertonut ettei ole onnellinen ja on vaimonsa kanssa vain lasten takia ja ettei sitä haittaisi vaikka vaimo haluaisikin erota, mutta ettei itse ainakaan halua olla se jättäjä.
Jos mä kykenen niin tapaamme keskiviikkona.
Kommentit (28)
Kun tulet tuota tänne 'jakamaan' ; Monikohan toinen nainen kuulee tuota samaa lorua, että ei vaomin kanssa mitään yhteistä kuin lapset ja plaa, plaa..
koska en mä tätä miestä omakseni edes havittele. Koko suhdekin alkoi ns sattumalta. Nyt vaan ruvennut vaivaamaan tämä koko juttu, koska mulla olisi kyllä ottajia yllinkyllin ( siis vapaita miehiä ), mutta mä pyörin tollasen varatun kanssa.
Ap
Haluaisinkin sopia rakastajani kanssa treffit keskiviikoksi. Anoppi on jo lupautunut hoitamaan lapsia.
=)) Joo-o...
No sun pikku vaaleanpunasessa maailmassa tälläistä ei ehkä tapahdu, mutta tietäisitpä vaan.
Mä tapailen kans, ehkä just jonkun teistä miestä. Tämäkin alkoi aivan sattumalta. Molemmat naimisissa tahoillaan. Ei seksiä, mutta muuten vietämme aivan loistavaa aikaa yhdessä.
Mä tapailen kans, ehkä just jonkun teistä miestä. Tämäkin alkoi aivan sattumalta. Molemmat naimisissa tahoillaan. Ei seksiä, mutta muuten vietämme aivan loistavaa aikaa yhdessä.
sä syyllistyt aviorikokseen mä en, koska mä olen sinkku.
Ap
Naimisissa ovat, ei lapsia. Suhteessa on pahoja ongelmia, mutta eivät silti ole eroamassa.
Viihdymme yhdessä ja seksi on kivaa. Mistään suurista tunteista ei ole kysymys. Tätä jatketaan kunnes löydän jonkun oikean miehen.
Ja on muuten juuri niitä 'kunnollisia' miehiä, joiden ei ikinä uskoisi pettävän.
Hänen puolisonsa tuskin surffailee netissä, koska on korkeasti koulutettu, varmasti täydellinen ja kiltti nainen, joka ei tällaisista piittaa.
Suhde on jatkunut jo monta vuotta, ihmettelen ettei ko. nainen ole sitä tajunnut. Mies viettää kyllä suurimman osan ajastaan töissä (samalla alalla kuin vaimonsa, mutta eri paikoissa töissä)
Naimisissa ovat, ei lapsia. Suhteessa on pahoja ongelmia, mutta eivät silti ole eroamassa. Viihdymme yhdessä ja seksi on kivaa. Mistään suurista tunteista ei ole kysymys. Tätä jatketaan kunnes löydän jonkun oikean miehen. Ja on muuten juuri niitä 'kunnollisia' miehiä, joiden ei ikinä uskoisi pettävän.
Näillä kaikilla naisillahan on täällä juuri se " ei meidän Matti petä " mies ja hyvin sanottu, että " kunnes löydän jonkun oikean miehen " :) Itse en rupea odottamaan sitä vaan ajattelin lopettaa tämän meidän pikku suhteemme ennen joulua, että se olkoon mun lahjani tälle miehelle.
Ap
kyllä pussannut varattua miestä, mutta jotenkin en tajua, miksi sellaisen kanssa jaksaisi seurustella. Siis kun tietää takuuvarmasti, että se panee ja hommailee toisenkin naisen (vaimonsa tms) kanssa. Miten sen "tunteet" voi olla aitoja mitenkään, kun ne on jaettu toisenkin kanssa? Eikö se tunnu tyhmältä piilotella suhdetat, ei voi oikein käydä yhdessä paikoissa, ellei nyt asu ihan eri puolella maata, oma nimi on miehen puhelimessa joku Kari..
"vieläpä" poliisi?
voisi kuvitella, että poliisi olisi korkean moraalin omaava jne. En mitään muuta sillä hakenut.
Ap
pakko kait se on sitten tänään annettava omalle ukolle, mä toivoin vähän että olis purkanut suhun pahimmat paineet
Silti kulkee ympäriinsä avoimesti sun kanssasi?
varmaan ihanaa kun on ensin vetäissyt vaimoansa ja sitte sörkkii sua... hmm.. jos on edes peseytynyt välissä :) hahaa.. voi sua raukkaa... niin ja älä vaan nyt sano että ei ne harrasta seksiä vaimonsa kanssa.. niihän ne kaikki sanoo..
meidän äiti antaa kaikkien teidän miehille ja meidän isi panee kaikkien teidän miehiä myös ;)
vai että poliisi, tuomarit ja poliitikot jne. olisivat korkean moraalin omaavia. Taidatkin olla oikea humoristi...
ainakin poliitikot. Nimimerkillä mattivanhaset ja ilkkakanervat
Meillä on vapaasuhde. Lapsia meillä on oikeesti 5 ja ei se ukko mikään poliisi ole, se on teurastaja ammatiltaan. No, mä nyt paljastin tän mutta oli varmaan jo korkea aika.
Silti kulkee ympäriinsä avoimesti sun kanssasi?
sano, että sille on ihan sama näkeekö joku vai ei.
Ap
Kun tulet tuota tänne 'jakamaan' ;
Monikohan toinen nainen kuulee tuota samaa lorua, että ei vaomin kanssa mitään yhteistä kuin lapset ja plaa, plaa..