Imettäminen kahvipöydässä ärsyttää!!!
Luonnollinen asiahan se on, juu, mutta on paljon muitakin luonnollisia asioita joita ei kuitenkaan tehdä ihan toisten nenän edessä.
Kommentit (102)
voi huh huh, ei voi sanoa muuta. paitsi että ongelmansa kullakin.
ja jopa suotavaa. Olisipa tylsää jos aina joku porukasta pitäisi kesken parhaimpien juttujen siirtyä yksinään olohuoneeseen kökkimään! Vaan meitä on näköjään moneen junaan.
Tissiä ei silti varmasti ole yksikään ulkopuolinen nähnyt.
Onneksi omassa ystäväpiirissäni imettäminen koetaan luonnollisena tapana ruokkia vauvaa. Moni muukin on imettänyt vauvojaan kahvipöydässä, eikä se ole ketään häirinnyt.
Varsinaista lihan menemistä piiloon ei silti varmasti ole yksikään ulkopuolinen nähnyt.
Onneksi omassa ystäväpiirissäni naiminen koetaan luonnollisena tapana tyydyttää himoja. Moni muukin on nainut kahvipöydässä, eikä se ole ketään häirinnyt!
MItä mieltä olet kahvilassa imettämisestä?
Vessaanko sitä tarttis mennä imettämään?
Mulle on ihan se ja sama missä lapsensa SYÖTTÄÄ.
ja jopa suotavaa. Olisipa tylsää jos aina joku porukasta pitäisi kesken parhaimpien juttujen siirtyä olohuoneeseen nussimaan! Vaan meitä on näköjään moneen junaan.
juoda kahvinsa kylmänä ja olla yksin jossain toisessa huoneessa, jos kerran on kylään tullut tapaamaan muita ihmisiä? Ehkä on parempi olla kutsumatta imettäviä äitejä luokseen, jos ei halua heidän kanssaan seurustella. Ja omassa kodissaan saa tehdä mitä haluaa, ei ole vieraiden asia ajaa emäntää pois pöydästä.
Mä en jaksa uskoa monikaan imettävä äiti työntää rintojaan toisten naaman eteen...
Julkinen imettäminen on naisen oikeus. Piste.
Katsoin aika ihmeissäni, kun yksikin nainen imetti lastaan kuoron konsertissa niin, että oli vetänyt sellaisen isokaula-aukkoisen paidan kaula-aukosta tissinsä ulos ja se koko tissi oli siinä ihan paljaana kaiken kansan nähtävillä.
paskavaippa siinä keittiön lattialla tai sylissä, kun ei meillä kotonakaan perttueinarilla mitään hoitopöytää ole, ja kakatkin haisee ihan kukilta kun sitä luomuporkkanaa on syöty ja kestovaippa imee loput hajut.... aaarrrrggghhhh
Ja jos mukana on miehiä, joilla ei ole ihmetykseen erittäin vapaasti suhtautuvia vaimoja, olen mennyt oven taakse imettämään. Etten pahoita kenenkään mieltä.
Mutta kaupunkireissuilla olen imetellyt missä olen pystynyt. Jos ollaan tunteja liikenteessä, niin sitä on elettävä niillä resursseilla mitä on. Ei lähellekään joka paikassa ole mitään lastenhoitotiloja, enkä jätä kesälomareissuja tai pitkiä kävelylenkkejä sen takia tekemättä.
Mutta mukavuus syistä mä imetän sohvalla kuin pöydän ääressä mutta jos on kahvi kesken niin en kyllä lähde siitä muualle.Ja sitä paitsi mä justiin imetin vauvaani mäkissä ruokapöydän ääressä ja mulle on kyllä ihan sama mitä muut ajatteli sillä se on vauvan ruokaa.Ja en m ihinkään vessaa lähde istumaan sen takia että joltain saattaa mennä ruokahalut.Helvettiäkö sitä pitää tuijottaa jos toinen imettää?? Ikävä kyllä se on luonnollinen asia:)
jos imettää samalla kun hörppii kaffensa ja syö kakkunsa. Mutta olen myös törmännyt tapaukseen, jossa n. 8kk ikäistä imetettiin ihan oikeesti koko ajan. Ei varmaan mennyt sitä puolta tuntia, kun taas lykättiin tissiä suuhun. Hei oikeesti, eikö siinä jo kannattais korvikkeelle siirtyä? Kyllä häiritsi jo moinen touhu, vaikkei sinänsä imettämisessä mitään vikaa ole.
kakatkin haisee kukilta...ulvoo...
juoda kahvinsa kylmänä ja olla yksin jossain toisessa huoneessa, jos kerran on kylään tullut tapaamaan muita ihmisiä? Ehkä on parempi olla kutsumatta nussivia ihmisiä luokseen, jos ei halua heidän kanssaan seurustella. Ja omassa kodissaan saa tehdä mitä haluaa, ei ole vieraiden asia ajaa paria pois pöydästä.
Mä en jaksa uskoa monikaan nussiva pariskunta työntää rintojaan toisten naaman eteen...
Julkinen naiminen on pariskunnan oikeus. Piste.
Jotain rajaa! Sehän on lapsen syöttämistä, ei seksiä! Ja tuskin sitä tissiä edes näkyy. Ja jos se vähän pilkahtaa, niin mitä sitten, nahkaahan se vain on ihan niinkuin esim. kasvoissa tai käsissäkin!
En tiedä, onko tissien näyttäminen julkisesti laitonta vai ei, mutta mielestäni ehdottomasti ei pitäisi olla. Muutenkin mielestäni täällä voisi olla vähän rennompi meininki. Siitähän kaikki tämmöset ongelmat johtuu, kun ollaan niin suvaitsemattomia. Jos imettäminen julkisella paikalla olisi aina ollut arkipäivää, niin tuskin kukaan täällä siitä valittaisi, koska siinä ei olisi mitään outoa.
Eipä kyllä voi muuta sanoa, kuin että kuvottaa ne "lehmä äiteet" tuolla kaupungilla, jotka todellakin syöttävät lasta ihan kaikkien silmien edessä. Niin, voihan sitä olla ylpeä omasta pikku-lissusta mutta jotakin rajaa olisi hyvä vetää.
Sama juttu, jos vieressä istuu oma tuttu, jolla koko ajan meijeri esillä!
YÄK!
kannattanu sanoa että mun vauva on vasta 2 viikkoa niin kukaan ei tarraudu siihen että miksi et syöttäny kotona.Joo syötin kyllä mutta minkä teet jos vauvalla on nälkä:)
Mutta mukavuus syistä mä nain sohvalla kuin pöydän ääressä mutta jos on kahvi kesken niin en kyllä lähde siitä muualle.Ja sitä paitsi mä justiin nain miestäni mäkissä ruokapöydän ääressä ja mulle on kyllä ihan sama mitä muut ajatteli sillä se on elämän suolaa.Ja en m ihinkään vessaa lähde istumaan sen takia että joltain saattaa mennä ruokahalut.Helvettiäkö sitä pitää tuijottaa jos toinen nai?? Ikävä kyllä se on luonnollinen asia:)
täällä joku vertaa imettämistä naimiseen. Kyse on kuitenkin himppasen verran eri asiasta... imetys ei ole mikään seksiakti, ei ulostamista eikä oksentamista.
Mä olen imettänyt kaikkia lapsiani julkisesti. Joskus se on jollekulle ollut ongelma niin ihan oma ongelmansa on ollut.
Ja sitä paitsi mä justiin imetin vauvaani mäkissä ruokapöydän ääressä ja mulle on kyllä ihan sama mitä muut ajatteli sillä se on vauvan ruokaa.Ja en m ihinkään vessaa lähde istumaan sen takia että joltain saattaa mennä ruokahalut.Helvettiäkö sitä pitää tuijottaa jos toinen imettää?? Ikävä kyllä se on luonnollinen asia:)
täällä myös yksi, joka ei ymmärrä tai halua katella tätä luonnollista toimitusta silloin kun itse syö...