Panin koko yön 23v miehen kanssa, itse 33v
Kyllä ne nuoret vaan jaksaa. Seksi nyt muuten oli ihan ns normaalia ja tavallista, mutta en ole vähään aikaan ollut noin innokkaan ja jaksavan miehen kanssa.
Kommentit (12)
koko viikonlopun putkeen, mutta se onkin rakkautta:-)
Mä en juuri nyt mitään rakkaussuhdetta edes etsi enkä kaipaa. Riittää, että minä viehätin häntä ja hän minua ja, että tulin tyydytetyksi.
Ap
Enemmänkin kiinnostaa, miksi kuulutat sitä täällä?
Eikö sulla ole ystäviä, joille avautua?
niin onko tuo jotenkin erikoista/harviniasta sinun elämässäsi? Ja kumpi siitä teki kuuluuttamsien arvosta, miehen ikä vai että ihan koko yön kesti? Sinkkuaikoina kyllä lähes aina jos sektailuun alko niin koko yön/viikonlopun sitä touhua kesti.
Enemmänkin kiinnostaa, miksi kuulutat sitä täällä? Eikö sulla ole ystäviä, joille avautua?
kuten tämä sinun kommenttisi :)
Keskustelupalstahan tämä oli eikö.
Ap
Ja mun mielestä tälläkin viestillä on ihan yhtä suuri oikeus olla täällä kun jollain piparkakku-viesteillä.
Kyllä minäkin haluaisin panna koko yön jos vain itse jaksais. Mullakin on nuorempi mies, mutta omat halut on vähä hakusalla...
Aplla taitaa olla aika vähän aihetta tuuletteluun
ja mä myös olen sitä mieltä ettei ne nuoret miehet nyt kenen tahansa 30+ mamman kanssa paneskele, kuten en minäkään kaikkia 20+ miehiä sänkyyni kelpuuta.
Ap
koko viikonlopun putkeen, mutta se onkin rakkautta:-)