Eikö sohvalla makaavalle muka riitä
että syö kerran päivässä kun taas maha huutaa ruokaa? Ei kai se energiankulutus voi olla niin suurta kun ei mitään tee.
Kommentit (30)
Kokeile itse. Makaa sohvalla koko päivä ja katso tuleeko nälkä.
Persu se taas viettää lauantai ehtoota.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile itse. Makaa sohvalla koko päivä ja katso tuleeko nälkä.
Itsestänihän minä puhuinkin. Ei koko aikaa viitsisi olla syömässä. ap
Kyllä siinäkin nälkä tulee kun tarpeeksi kauan on sohvalla. Mietin aina tarkasti mitä on jääkaapissa tai mitä pitää hakea kaupasta. Sitten nopea toiminta kun nälkä pakottaa ja takaisin ihmisen luontaiseen habitaattiin.
T. Sohvan guru.
Vierailija kirjoitti:
Missä on tälläinen tapaus?
Tuossa parinmetrin päässä se otus sipsipussiaan kahistaa ja saastaa mätystää.
Jaa en tiedä kun riittääkö. Pitäisi varmaan alkaa niitä karolioita laskemaan jotta osaisin vastata. En kyllä tunne ketään sohvalla jatkuvasti makaavaakaan. Se ei liene kovin terveellistä. Kyllähän se pelkkä hengittäminenkin niitä kalorioita kuluttaa ja se ruoan laittaminenkin. Mitä taas tulee asenteeseesi niin olethan sinä aika mulkku kun ihan vittuilemaan tulit. Jos vaikka tulisit sanomaan päin naamaa niin voisin sinua sivistää mutta täällähän sinun on helppo huudella mitä mieleen tulee. Taitaapi olla ettet kovin kummoinen järjen jättiläinen ole muutenkaan niin tuskin kohdallasi kannattaisi nähdä vaivaa. Hukkaan menisi aika.
Olen kuin Uuno Turhapuro. Sohvalla makoilu käy työstä, kun sisäkalut tekevät töitä koko ajan pitääkseen elintoimintoja yllä. Siksi ruokaa on oltava päivässä useamman kerran, ettei energiavaje iske.
Mulla on sohvassa tämmönen divaani hommeli ja ehkä se tekee hieman nälkäiseksi ja janoiseksi kun tykkään syödä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka? Ei kaikilla ole sohvaa.
Oon köyhä työtön ja makaan lattialla päivät!
Meiltä varasti sohvan juutalainen venäläisvirolainen hellarivapari mafia ryhmä ja pöydän hellari pastori. Kysykääs mitä Mooses sanoo käskystä ÄLÄ VARASTA. ENTÄ ÄLÄ HIMOITSE. Ja yksi joi siideriä ja katselee netistä alastomia poikia. Ja yksi prostituoitu. Loput huumeissa. Ryövärien luolassa yhwh tekee syntiä.
Ei!
Duunissa makaan sohvalla, katon netflixiä ja syön klo 22, 02 ja 06 ilmaiseksi pallon täyteen.
-yökkö
Onhan se kovaa kun pitää naida kaikkia Egyptin orjia raskaaksi että Sara saa lapsia. Sijais synnyttäjillä kiirettä. Eikö tuo yksi synnyttänyt sohvalle.
On se rankkaa naiset synnyttää lentokoneen vessaan ja ukko makaa sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on tälläinen tapaus?
Kaikki työttömät.
Ei kaikilla työttömillä ole sohvaa.
Natasha vetää taas avustusruokia sossun asunnossa ja viiniä varastetut vaatteet päällä. Kyllä kelpaa venäläisen köllötellä Suomen rahoilla.
Vladimir osti juuri pummi rahalla oluen siitä se päivä kirkastuu.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai riittää. Kulho kaurahiutaleita on enemmän kuin tarpeeksi sille joka on valinnut työttömyyden ja kotona makoilun.
Monikohan työttömistä sen on valinnut?
Vierailija kirjoitti:
Jaa en tiedä kun riittääkö. Pitäisi varmaan alkaa niitä karolioita laskemaan jotta osaisin vastata. En kyllä tunne ketään sohvalla jatkuvasti makaavaakaan. Se ei liene kovin terveellistä. Kyllähän se pelkkä hengittäminenkin niitä kalorioita kuluttaa ja se ruoan laittaminenkin. Mitä taas tulee asenteeseesi niin olethan sinä aika mulkku kun ihan vittuilemaan tulit. Jos vaikka tulisit sanomaan päin naamaa niin voisin sinua sivistää mutta täällähän sinun on helppo huudella mitä mieleen tulee. Taitaapi olla ettet kovin kummoinen järjen jättiläinen ole muutenkaan niin tuskin kohdallasi kannattaisi nähdä vaivaa. Hukkaan menisi aika.
Oletko näitä MENE TÖIHIN-tyyppejä vai mistä nuo väkivaltafantasiasi kumpuavat? ap
Kuka? Ei kaikilla ole sohvaa.