Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla vaatteita sopivasti, liikaa, vähän?

Vierailija
12.12.2009 |

Olin useamman vuoden kotiäitin ja elokuussa lopulta palasin töihin. Pitkään (=vuosiin) en juurikaan ostellut vaatteita, mutta töihin palattuani innostuin shoppailemaan ja nyt vaatteita onkin mukava määrä. Aina löytyy jotain päällepantavaa (kohtalaisen uutta), mutta kaapit eivät kuitenkaan tursuile. Olen siis ensimmäistä kertaa elämässäni erittäin tyytyväinen vaatevarastooni ja olen jopa löytänyt oman tyylini. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin useamman vuoden kotiäitin ja elokuussa lopulta palasin töihin. Pitkään (=vuosiin) en juurikaan ostellut vaatteita, mutta töihin palattuani innostuin shoppailemaan ja nyt vaatteita onkin mukava määrä. Aina löytyy jotain päällepantavaa (kohtalaisen uutta), mutta kaapit eivät kuitenkaan tursuile. Olen siis ensimmäistä kertaa elämässäni erittäin tyytyväinen vaatevarastooni ja olen jopa löytänyt oman tyylini. :)

Itellä on enemmän se ongelma että kaapit pursuaa vaatteita mutta silti tuntuu että koskaan ei ole mitään kivaa puettavaa

Vierailija
2/4 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuja ja kenkiä on sikäli inhottava ostaa, että niiden kanssa istuvuus on tärkeä. Ilmeisesti siksi näitä on molempia liian vähän.

Yläosia onkin sitten liikaakin.

Juhlavaatetta on sopivasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa hommattua itselleni vaatteita kun inhoan sitä shoppailua.

Vierailija
4/4 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin syksyllä reilun 3:n kotiäitivuoden jälkeen töihin ja siistejä työvaatteita on aivan liian vähän.

Ongelmani on, että olen pitkä ja hoikka. Paidoista selkä ja hihat jäävät aina lyhyeksi ja leikkaukset ovat väärässä paikassa (vyötäröleikkaus kylkiluissa ja lantioleikkaus vyötäröllä). Housuja löydän ihan ok, kun monilla valmistajilla on nykyään housumalleja erikoispitkällä lahkeella. Mutta yläosista on krooninen pula. Odotan tammikuun aleja niin voin tilata kasan vaatteita Lontoosta pitkien naisten vaatekaupasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi