Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistähän johtuu joidenkin ihmisten halu määräillä ja puuttua toisten elämään?

Vierailija
01.12.2009 |

Puidaan hirveästi muiden elämää ja valintoja ja haukutaan ne lyttyyn. Itse sitten tiedetään miten toisin olisi pitänyt tehdä.

Onko tämä jotain tyytymättömyyttä omaan elämään/valintoihin, joka heijastuu näin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tyypin, ja aina ihmetyttää yhtä paljon. Kun kyse on valinnoista ja mielipiteistä, jotka eivät vahingoita muita, ainoastaan ovat erilaisia kuin tällaisella master of life -henkilöllä.

Vierailija
2/5 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä jotain tyytymättömyyttä omaan elämään/valintoihin, joka heijastuu näin?

Tai siis tokihan sitä saa ihmetellä ja kummaksua toisten ratkaisuja jos ne todella ovat outoja tai sellaisia mitä ei itse tekisi, mutta usein ylenpalttinen toisten mollaaminen johtuu nimenomaan siitä, että halutaan pönkittää omaa horjuvaa itsetuntoa. Jos on itse sinut omien ratkaisujensa kanssa ei tunne suurta tarvetta perustella niitä ympäriinsä tai mollata toisten ratkaisuja suureen ääneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkee, että toisella menee hyvin niin pakko pilata se ilo jollakin tavalla esim. sitten vaikka määräilyllä ja kaikenlaisella negatiivisella puuttumisella? ehkä, en tiedä?

Vierailija
4/5 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valinnoilleen ja saa sen ainoastaan haukkumalla muut lyttyyn ja yrittämällä käännyttää heidät tekemään asiat kuten hän. Vasta sitten tämä ihminen voi kokea täyttä tyytyväisyyttä.

Vierailija
5/5 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomioinut joissakin ihmiaissä (sitä ääneen sanomatta) samaa.

Toisten tekemisiin puututaan, neuvotaan vaikkei tarvetta olisi, tiedetään puheissaan vaikkei aiheesta tietäisi mitään. Se saattaa viedä kohteelta turhaan aikaa ja keskittymistä jonninjoutavaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi