Huh huh! Mulla on 94 pitkähihaista paitaa, 42 housut, 23 hametta, 29 mekkoa,
9 caprit, 3 sortsit, lyhythihaisia/hihattomia paitoja on 117 ja sukkapareja 63, alushousuja 55 ja rintaliivejä 38. Talvitakkeja on 12, välikausi/kesätakkeja yhteensä 18.
Tein tässä vähän inventaariota/kaappiani siivoilin. Voi olla, ettei ihan heti tarvitse uutta vaatetta ostaa... =/
Kommentit (28)
Olin muuttamassa ja tajusin siinä pakatessa, kuinka valtavasti minulla oli vaatteita. Melkein samanlaisiin lukemiin pääsin kanssasi.
Rupesin ronskilla kädellä sullomaan muovipusseihin ne vaatteet, joita en ollut pitkään aikaan käyttänyt tai joita en jostain syystä halunnut käyttää. Olin ostanut mm. ihanannäköisiä jakkuja, joiden väri ei sopinut minulle ollenkaan.
Annoin säkkikaupalla vaatteita Fidalle (paljon sellaisiakin, joita oli vain kerran käytetty) ja jakelin myös naapureille ja tutuille paljon vaatteita. Vieläkin minulla on paljon vaatteita, mutta loppuja tiedän käyttäväni ja ovat sen verran klassisia, että aika ei niiden tyyliin vaikuta. On esim. pari mustaa jakkupukua kymmenen vuoden takaa, jotka näyttävät ihan uusilta.
Kannattaa satsata laatuun ja ajattomuuteen, mutta ei haalimiseen.
Ei ole pois muodista nuo mun vaatteet. Ilmeisesti tyylini on
siis aika ajaton
ne ei koskaan kovin muodikkaita ole olleetkaan, ajaton on vaan kiertoilmaus syntymätäti-lookille ...
Ei ole pois muodista nuo mun vaatteet. Ilmeisesti tyylini on
siis aika ajaton
ne ei koskaan kovin muodikkaita ole olleetkaan, ajaton on vaan kiertoilmaus syntymätäti-lookille ...
pintamuodin mukaanko, jolloin vaatteita saa olla hävittämässä säännöllisin ajoin. Et taida tietää mitä klassinen, ajaton pukeutuminen on? Ehkä tuli mieleen vain pitkät hameet ja muodottomat jakut? Hoh, hoh, en jaksa valistaa:)
laukkuja 46 vaatteita en jaksa edes luetella. Tuossa ei ole mitään ihmeellistä.
6 miesten laadukasta paitaa, ei hameita eikä mekkoja, 2paria kenkiä, inhoan vaatteiden ostamista, mun rahat menee lähinnä kirjoihin.
Siis tuo järkyttävä takkimäärä jo täyttäisi yhden eteiskaapin ihan piukkaansa.
Mutta mullakin on jostain syystä alushousuja varmaan liki 70. En tajua mistä ne kaikki on kertyneet. Silti en pidä niistä kuin about kymmeniä, ja ikuisena jojolaihduttajana monet kymmenet on niistä tällä hetkellä pieniä. En vaan raaski heittää poiskaan, kun ovat hienoja ja kalliitakin.
farkkuhameita tai raitapaitoja, mutta hyvin moni lähipiirini aikuisista naisista käyttää kylläkin paitoja joissa on kimallepainatus, moni tykkää farkkuhameista ja useita raitapaitojakin näen päivittäin.
Ne on ihan normivaatteita, ei niissä ole nauramista.