Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäköhän "kivaa" se anoppi keksii mulle tänä vuonna lahjaksi.

Vierailija
12.12.2009 |

Olen aikaisempina vuosina saanut esim. linna-shampoota ja hoitoainetta, Yves Rocherin ilmaislahjoja, paskan halpis paistinpannun, saksipaketin??

Tuikkukynttilä-pussin.

Varmaan nauran tänäkin vuonna sen jälkeen kun olen anopin ostaman paketin avannut. Se on niin "paras" että jätän sen aina viimeiseksi avattavaksi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laminoidun BMI-taulukon. En ikinä anna sitä anteeksi.

Vierailija
2/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinusta ole liikuttavaa että hän, anoppisi, haluaa jotenkin sinua muistaa? Hänestä hänen antamansa lahjat voivat olla hienoja ja arvoisiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin miehen kanssa viime vuonna anopilta (siis miehen äidiltä) mustat polyesteripussilakanat, joissa pääkallon kuva. Ne oli kummallista, ohutta kangasta. Tosi sähköiset. Ei niissä ainakaan voi nukkua.

Yhtenä vuonna saatiin rikkinäinen hupilamppu.

Kerran joku venäläinen konvehtirasia, jossa oli niin kamalaa suklaata, ettei sitä voinut syödä.

Kerran geelikynttilöitä, jotka ei palaneet kunnolla vaan savutti ja haisi kamalasti.

Voi vaan kysyä, että mikä järki haaskata rahaa tuollaiseen?

Vierailija
4/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinusta ole liikuttavaa että hän, anoppisi, haluaa jotenkin sinua muistaa? Hänestä hänen antamansa lahjat voivat olla hienoja ja arvoisiasi.

Huvittaa kun mies ja lapset saa kalliita merkki tuotteita. Minä olen saksipaketin arvoinen.

Vierailija
5/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa kun mies ja lapset saa kalliita merkki tuotteita. Minä olen saksipaketin arvoinen.

en kylläkään anopilta, mutta olin todella tyytyväinen siihen, laadukkaat fiskarsin sakset.

Vierailija
6/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kylläkään anopilta, mutta olin todella tyytyväinen siihen, laadukkaat fiskarsin sakset.

Enkä saanut edes mitään fiskarssia, varmaan jostain tiimarista tai lidlistä ostetut?

Vierailija
8/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin lakanat olisi olleet ihan loistava lahja, Jos olisivat olleet normaalia puuvillaa.

Hupilamppu oli älytön. Mutta jos se olisi edes toiminut, siitä olisi voinut olla jotain iloa.

Suklaarasia olisi ollut ihan jees, jos parasta ennen -päivä ei olisi mennyt ohi jo puoli vuotta sitten.

Kynttilät kelpaa kyllä lahjaksi, mutta olisihan se kiva, jos niitä voisi sitten polttaa ilman että palovaroitin laukeaa.

Olisi parempi olla antamatta mitään lahjaa kuin haaskata rahat johonkin roskaan, jolla kukaan ei voi tehdä mitään.

Vierailija
9/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nalle puh -yöpaita. Se olis ollut kiva joskus 25 vuotta sitten..;)

Vierailija
10/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette kusipäät saa yhtään lahjaa anopiltanne tai muultakaan henkilöltä. Että aikuiset ihmiset KEHTAA valittaa saamistaan lahjoista..

Vierailija
11/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette kusipäät saa yhtään lahjaa anopiltanne tai muultakaan henkilöltä. Että aikuiset ihmiset KEHTAA valittaa saamistaan lahjoista..

Ei hirveesti ottais pannuun vaikka anoppi jättäis lahjan mulle ostamatta. Eikä tää ole mitään varsinaista valitusta, lähinnä pohdin että mitä sen anopin pään sisällä liikkuu kun lahjat on sitä sarjaa mitä nyt on?

Vierailija
12/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänen lahjoittamansa voileipägrilli on aikoja sitten myyty Huutiksessa. Samoin Nanson yöpaidat kirppiksessä jne. Otan lahjat kiittäen vastaan ja ne, mitä en tarvitse, lahjoitan tai myyn eteenpäin.

En kyllä osta anopille enkä appiukolle mitään. Mun mielestä se kuuluu miehelleni. Hän tietää, mitä vanhempansa oikeasti tarvitsevat. Ostan omien sisarusteni kanssa omalle äidilleni yhden lahjan.

Vierailija
13/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko anoppisi kanssa enää missään tekemisissä? Miten miehesi suhtautui tähän lahjaan?

Vierailija
14/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirpputorin (joka pienellä kylällä ei ole kovin laadukas) suurkuluttaja ja lahjat (jos tulee) koostuvat näistä "kivoista" löydöistä. Nyt kun olen oppinut ymmärtämään hänen mielialojaan, olen oppinut olemaan loukkaantumatta näistä lahjoista.

Vierailija
16/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpparilla ja halpahallissa ovat anopin lahjat tehty. Olisin mieluummin ilman, kun en harrasta mitään krääsää. Lapsemmekaan eivät ole koskaan saaneet mitään muuta lahjaa, kuin korkeintaan 10e rihkama lelun, joka hajoaa heti. Yleensä ei tule edes lelua. Ei minua haittaa, mutta joskus ahdistaa lasten puolesta, kun synttärilahjatkin ovat samaa luokkaa. Poika sai 2v. lahjaksi neuleliivin, joka oli äitelän keltainen ja tyttöjen mallia, siis pitsineuletta! Olis jättänyt senkin tuomatta.

Vierailija
17/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole se aito oikea alkuperäinen.

Miten köyhää voi olla, että pitää ratsastaa toisten jutuilla.

Jos tää on totta, niin on kyllä aika paha..

Vierailija
18/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä äitienpäivänäni toiveikkaana odotin että mies ostaisi jonkun ihanan äitienpäviälahjan minulle. Olin odottanut sitä jo lapsen synnytettyäni, ei vain mies ymmärtänyt. Olin ollut aika pettynyt ja asiasta oli puhuttu miehen kanssa. Joten toiveet oli korkealla...

No äitienpäivänä oltiin sitten anoppilassa - ja mies tuo lahjansa. Se oli sellainen huoltoaseman matkamuistomyymälän paperipussi, jonka sisältä löytyi keraaminen TUHKAKUPPI. Siis sellainen matkamuistotuhkakuppi. Ja tupakoinninkin olin lopettanut jo heti raskaaksi tultuani.

Avasin ikkunan ja heitin tuhkakupin ikkunasta ulos niin pitkälle kuin pystyin. Anoppi meni ja etsi tuhkakupin pihalta ja säilyttää sitä vieläkin kirjahyllyssään. Se tuhkakupin lahjoittaja on nykyään ex-mies.

Vierailija
19/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Enkä saanut edes mitään fiskarssia, varmaan jostain tiimarista tai lidlistä ostetut?

[/quote]

"vanha kansa" tietää tuon ihan varmasti, tuo on ollut sinulle puhdasta vi....ua!

Vierailija
20/21 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopilla oli muutto juuri ennen joulua. sit soitti yhtenä päivänä, pari päivää ennen aattoa, et tulis käymään. no, sovittiin joku aika. sit hän soitti läheisestä marketista, et mitä vois ostaa nuorimmalle lapsellemme. käskin miehen sanoa, et joku kiva muki tai lautanen kelpaa kaikille lapsille hyvin. (aiemmin anopin lahjat olleet AINA väärän kokoisia pitkiä kalsareita). no, anoppi pyyhälsi paikalle ja toi kaupan läpinäkyvässä hedelmäpussissa muumilautasen ja koko perheelle villasukat, jotka oli ostettu kirpputorilta, koska niissä oli vielä kirpputorin laput tallella. muumilautanen oli siis nuorimmalle lapselle, muille villasukat. en edes käsittänyt että kyse oli joululahjoista, koska eivät olleet paketeissa. panin vaan lautasen kaappiin ja sukat vaatehuoneen perukoille. luulin, että tuo lahjat myöhemmin tai lähettää tyttärensä matkassa. mut mitään muuta ei tullut. no, eipä me kyllä niitä väärän kokoisia kalsareita tarvita... vähän vaan ihmetyttää, et mitä järkeä tuossa oli raahata niitä kirpparilta ostettuja sukkia ja paketoimatonta lautasta (nuorimmainen oli silloin vasta alle vuoden ikäinen). en edes kertonut muille lapsille, etteivät loukkaantuisi. mut enpä ole anoppia kutsunu kylään enää ton episodin jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi