En ole oikein koskaan tykännyt sunnuntaista
Tylsiä ja mitäänsanomattomia. Puuduttavia. Todellakin lepopäivä.
Kommentit (61)
Sunnuntaina ihmiset joko lepäilee tai kärsii krapulaa.
Perjantai-illan täyttää ilo viikonlopusta eikä lauantainakaan vielä ole huolta huomisesta. Mutta sunnuntaina iskee maanantaiangsti, sieltä se tulee taas, täytyy jaksaa aamulla töihin.
Sunnuntaina on jotenkin pysähtynyt tunnelma. Ja maanantai painaa jo päälle.
Vierailija kirjoitti:
Perjantai-illan täyttää ilo viikonlopusta eikä lauantainakaan vielä ole huolta huomisesta. Mutta sunnuntaina iskee maanantaiangsti, sieltä se tulee taas, täytyy jaksaa aamulla töihin.
Juurikin näin. Minulla on ollut alakuloinen fiilis sunnuntaisin siitä lähtien, kun menin tarhaan kuusi vuotiaana. Samaa on jatkunut koulussa, opiskellessa ja työelämässä jo kohta 50 vuotta. Näin, vaikka periaatteessa olen saanut tehdä juuri sellaisia töitä kuin olen halunnutkin. Enkä usko tämän helpottavan ennen kuin pääsen eläkkeelle.
Kun miettii että tämäkin on meidän itse tekemämme ongelma. Luonnossa ei tunneta mitään tiettyjä piirteitä sisältäviä viikonpäiviä.
Kannattaa mennä aamulla jumalanpalvelukseen ja sitten miettiä loppupäivä mitä pappi sanoi.
Sunnuntait ovat ihan yhtä tylsiä ja mitäänsanomattomia kuin mitä niistä itse teet. Ja mitä tämä kertoo sinusta?
Olet siis tylsä ja mitäänsanomaton.
Ap, käytä sunnuntai Herran palvelemiseen ja rukoiluun tai käy jossain seurakunnassa, jossa opetetaan oikein.
Sunnuntaina on hyvä ottaa loiventavaa.
Aina kannattaa jättää muutama kalja vielä sunnuntaiksi.
Maanan tai on kuitenkin se arki ja työ alkaa päivä. Viikonloppu on aina se jo helpottaa viikon työnteko ja koulu kuin opiskelu kuin saa harrastaa luistelua ja hiihtoa löydä uimassa kuin olla perheen kanssa . Jotkut on töissä mutta heillä on sitten viikolla 2 vapaata olla harrastuksissa kuin perheen asioita hoitaa. Tämä on hyvin meillä hoidettu että kaikilla on tasaisesti yhtä hyvin . Viikonloppuna myös juhlitaan eniten häitä kuin muuta. Juhlijat maksaa kulut. Yleensä on fiilis että perjantaina päästään töistä ja alkaa vapaat. Suosittuja viikonloppu retkiä matkoja on . Hautajaiset ja eri uskonnoissa käydään tapaamassa toisia höpistään jumalista. Mutta suurin osa ajasta on perheen kanssa. Mökeillä ja hiihtohisseillä. Mukavaa viikonloppua. Kaikille.
Mitä tylsää on sunnuntaissa? Ei kukaan pakota pitämään lepopäivää. Jokainen voi touhuta mielensä mukaan mitä haluaa. Tv ja radio syytää ohjelmia urakalla. Kaupat ovat auki kuten arkenakin. Toista oli ennen. Kaksi tv ja radiokanavaa ja kaupat kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaina on jotenkin pysähtynyt tunnelma. Ja maanantai painaa jo päälle.
Pysähtynyt ja ahdistava päivä.
Sunnuntait on parhaita päiviä olla poikaystävän rapsuteltavana ja peiton alla lusikassa. Parasta vielä kun ulkona tuulee ja sataa lunta
Vierailija kirjoitti:
Mitä tylsää on sunnuntaissa? Ei kukaan pakota pitämään lepopäivää. Jokainen voi touhuta mielensä mukaan mitä haluaa. Tv ja radio syytää ohjelmia urakalla. Kaupat ovat auki kuten arkenakin. Toista oli ennen. Kaksi tv ja radiokanavaa ja kaupat kiinni.
No tuo se vasta ankeaa olisikin jos jumittaisi telkkarin edessä tai pörräisi jossain kaupoissa. Silti nämä sunnuntait on aivan perseestä.
Aivan paras työpäivä!