Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väitän että ne joilla paljon

Vierailija
12.12.2009 |

seksisuhteita, heillä on huono itsetunto. Eivät arvosta itseään.

He joilla yksi tai muutama seksisuhde, hyvä itsetunto ja tuntevat oman arvonsa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jotain 35 seksisuhdetta elämän aikana, ja on hyvä itsetunto. Niin hyvä, että huonoisin suhteisiin en ole jäänyt hetkeksikään, en myöskään seurustelusuhteisiin, jos homma ei lähde toimimaan. Jos ei itse arvosta itseään, miten kukaan muukaan voi arvostaa?

Onneksi lopulta löytyi se "oikea", jota ei tarvitse vaihtaa. Missään mielessä.

Vierailija
2/4 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jotain 35 seksisuhdetta elämän aikana, ja on hyvä itsetunto. Niin hyvä, että huonoisin suhteisiin en ole jäänyt hetkeksikään, en myöskään seurustelusuhteisiin, jos homma ei lähde toimimaan. Jos ei itse arvosta itseään, miten kukaan muukaan voi arvostaa? Onneksi lopulta löytyi se "oikea", jota ei tarvitse vaihtaa. Missään mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin voimakkuus nimittäin vaihtelee.

Vierailija
4/4 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne joilla on useampi seksisuhde, pitävät seksistä, nauttivat siitä ja ovat aika hyviä sängyssä. Osaavat iloita elämästä, vaikkei sitä oikeaa ole vielä löytynyt. Luultavasti ovat myös jonkin aikaa olleet sinkkuja. Ovat seksuaalisempia ihmisiä kuin ne, jotka vuositolkulla pitävät jalkoja ristissä, vaikka mieli tekisi.

Kahden vapaan, aikuisen ihmisen vapaaehtoisuuteen perustuvassa, molempia ilahduttavassa seksissä ei ole mitään pahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi