Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti raskaustestin haamu vahvistuu?

Vierailija
11.12.2009 |

Testasin äsken aivan mielettömän haalean haamun kahta päivää ennen kuukautisten alkua. Mies ei edes nähnyt sitä, mutta omasta mielestäni testissä on viiva.

Onko huomenna jo hieman tummempi viiva?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla todella oireitakin on. Lämmöt koholla mm. ja vilutusta ja väsymystä normaalia enemmän.

ap

Vierailija
2/16 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme päivää ennen menkkojen alkua, hyvin hyvin haalea viiva. Tein sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa niin kaksi testiä. Haaleat mutta kuitenkin näkyvät viivat. Eli tein ne ma. Nyt tänä aamuna taas voimakkaampi viiva.. Kyllä se hormooni sieltä kohoaa!!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mennä sitten nukkumaan. Lämmöt 37 asteen pintaan. Olen ihan hyvillä mielin siis, normaalisti loppukierrosta lämpöni ovat n. 36,5 tai 36,6. Toivottavasti viiva olisi vahvistunut edes vähän.

Onkohan clearblue hyvä testi? Mahtaakohan näyttää yhtään mitään jos ei 10 herkkyydenkään testi kunnolla tänään näyttänyt? En haluaisi toisaalta tuhlata tuota kallista testiä jos siinä ei näy mitään.

ap

Vierailija
4/16 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kyllä pitäisi viivan vahvistua jos alkio on kiinnittynyt. itselläni on tosin käynyt niinkin, että jopa hcg arvolla 14 (mitattu verstä siis seuraavana päivänä)saanut haaleankin viivan. se ei koskaan vahvistunut ja minulle sanottiin että alkio ehkä vain hipaissut kohdun seinää, sinne kinnittymättä.

normaaleissa teteissä hcg 50 antaa selkeän plussan.

Vierailija
5/16 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/16 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa herkässä testissä ei näkynyt kuin vaan hieman paremmin, jätti vielä epävarmaksi, että onko positiivinen..

Mutta clearblue näytti selkeän plussan. Haalea, mutta selkeä! :))

ap

Vierailija
7/16 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee kolmen äiti

Vierailija
8/16 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää pian 30. Jo oli aikakin! Ihana ihana joululahja!

ap

Vierailija
9/16 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme päivää ennen menkkojen alkua, hyvin hyvin haalea viiva. Tein sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa niin kaksi testiä. Haaleat mutta kuitenkin näkyvät viivat. Eli tein ne ma. Nyt tänä aamuna taas voimakkaampi viiva.. Kyllä se hormooni sieltä kohoaa!!! :)

Jessus,,ihan testi tekemisen ilostako testaat?

Vierailija
10/16 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana juttu! ja saa testata vaikka ihan vaan testaamisen ilosta niin paljon kun haluaa ja rahaa riittää!Itse testasin esikoista kolme kertaa (heh).Nyt tytär on 3v. ja eka tikku yhä tallella muistona.Hörhö saa olla!

Vierailija
11/16 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa sanoa mutta eikös se ole niin että viiva kuin viiva? ts sillä vahvuudella ei ole merkitystä. Itse plussasin 3pv sen jälkeen kun olisi pitänyt alkaa menkat ja haamuviiva tuli. En sitä sitten enää alkanut varmistelemaan, nyt onnellisesti rv22 menossa :).

Onnea plussasta!

Vierailija
12/16 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormoni kaksinkertaistuu,eli kahden päivän päästä pitäis olla vahvempi viiva jo! :)

Vierailija
13/16 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiva oli niin haalea, etten tiedä kuvittelinko vain näkeväni sen. Oireet kyllä puhuvat puolestaan. Taidan testata huomenna kuitenkin jos näkyisi edes hitusen paremmin. Ihanaa jos olen raskaana!!! Paras joululahja!

ap

Vierailija
14/16 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tein raskaustestin samana päivänä, kun kuukautisten piti alkaa. Vähän heittoa tosin ollut kierron pituudessa. Katselin tikkua ja mietin, että aivan kuin näkisin jotakin. Sitten hermostuin itselleni ja omalle mielikuvitukselleni ja heitin tikun roskiin. Ajattelin, että yritän nähdä viivoja, koska niin toivon. Unohdin koko jutun ja ajattelin etten ole raskaana. Seuraavassa kierrossa aloin ihmettelemään asioita ja oloa. Tein testin ja oli ihan tummat kaksi viivaa. Oli siis näkynyt jotakin eka kerrallakin...todellinen haamu. Toivottavasti näin on sinullakin:)) Paljon onnea jos näin ihanasti olisi

Vierailija
15/16 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Mulla menkat 6päivää myöhässä ja tänään tein testin jossa haalea viiva! 

Vierailija
16/16 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkää testailla senkin nauta