Äh, vähän alkaa tuntua siltä, ettei meille ei-riskiryhmäläisille aiota rokotetta ikinä antaa
kun nyt luki noita Risikon viimeisimpiä lausuntoja. Mä haluuuuun sen rokotteen. Saako sen edes rahalla sitten, vai jätetäänkö ne mätänemään jonnekin varastoon, kun ne kuitenkin on jo tilattu...
Kommentit (29)
parin viikon sisällä. Odotellaan nyt ensin sitä ja murehditaan vasta sitten.
Katsotaan vain mitä aika tuo tullessaan ja sitten päätetään kannattaako edes rokottaa. Jos epidemia yhtäkkiä katoaa, ei todellakaan edes kannata rokottaa.
antaa meille kaikille riskiryhmäläisillekään. Rokotteet meidän kunnassa loppu eikä uusien tulosta tietoa...
kausi-influenssan. Ihan kamalaa. Minä pyöritän meidän huushollia ja siitä seuraa kaaos kun makaan sängyssä. Haluan rokotteen!
Kyllä kaikkien halukkaiden pitää rokote saada!
Luulen, että se on jo lupailemassa niitä Viroon joillain lehmänkaupoilla, mutta salaa asian tässä vaiheessa. Virohan ei tilannut rokotetta ja nyt norkoilee muiden maiden rokotteita.
Rokote omalle kansalle.
alkaa olla jo, epidemia on jo täällä.
Koko ajanhan on kerrottu vain eri ryhmien rokotusjärjestyksestä, eikä siinä todellakaan koskaan ole mainittu esim. mun ikäisiä terveitä aikuisia.
ainakin arveli, että kaikki tullaan rokottamaan.
Järkyttävää, jos ne poliitikot päättävätkin lähettää rokotteet jonnekin Baltiaan.
toivoisin, että jos ei kaikkia rokoteta, niin sen saisi edes ostaa.
niin kyllä kotiäidit hoitaa kodin ja lapset vaikka pää kainalossa. niin kuin aina ennenkin. Ja miehet on tuottavassa työssä rokotettuna.
Plääh
toivoisin, että jos ei kaikkia rokoteta, niin sen saisi edes ostaa.
nimenomaan.
tulisikin hieman myöhään. Suojaa kumminkin, jos en ole ennättänyt sitä sairastaa vielä.
rokotetta annetakaan kaikille. Niiden tarkoutusperät kun eivät aina ole niin puhtaat.
täällä ei ole kaikkea kansaa rokotettu ja aletaan jonnekin Viroon niitä rokotteita lähettää niin eiköhän siitä laiteta sellainen mellakka pystyyn.
ei vielä uskaltanut sanoa varmasti, vaan aluksi varovasti.
Nyt kunnon vastustus pystyyn, jos rokotetta ei koko kansalle tarjota.
Miksei kaikki saisikaan. Kuka niitä nyt viroon kauppaa? Ei niin saa tehdä. Mulle rokotus ja heti.
Osa on jo heitetty roskiin joten ne vähenee koko ajan.