Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia anaaliseksistä?

Vierailija
11.12.2009 |

Pidättekö/inhoatteko? Mikä ois paras asento ko. hommaan naisen kannalta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän peppuseksistä, mutta se onnistuu vain erittäin kiihottuneena ja rentoutuneena ilman liukkariakin. Useimmite en anna päästää sisään, mutta joskus annan lahjaksi:)Asentona kyykky, kylki, ratsastaakin voi ihan hyvin.

Vierailija
2/7 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tatuoitu jätkä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä käytetään liukkaria, mut sekään ei auta.

Vierailija
4/7 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali reikä ei miehille riitä. Tartteeko sitä naisten ulostusputkea kipeyttää, kun tarpeiden tyydyttämiseen tarkoitettu putki on tarjolla. Sen ymmärrän, että jos miehen on pantava toista miestä, niin sitten on käytettävä ulostusputkea, mutta normaalissa heteroseksissä käytettäköön turvallista ja ihanaa naisen tavaraa.

Vierailija
5/7 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali reikä ei miehille riitä. Tartteeko sitä naisten ulostusputkea kipeyttää, kun tarpeiden tyydyttämiseen tarkoitettu putki on tarjolla. Sen ymmärrän, että jos miehen on pantava toista miestä, niin sitten on käytettävä ulostusputkea, mutta normaalissa heteroseksissä käytettäköön turvallista ja ihanaa naisen tavaraa.

Olen tatuoitu jätkä!

Vierailija
6/7 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän, lämmittelyä vaatii enemmän kuin muuten, mutta kun on rauhassa aloitettu ja "lämmitelty" jollain pienemmällä (esim.sauvalla tai sormella) onnistuu hyvinkin. Kylkimakuulta on helppo aloittaa, rentoutuminen onnistuu paremmin.

Vierailija
7/7 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tatuoitu se tekee itse keskusteluketjunsakin"

Olen tatuoitu jätkä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi