Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä facebookissa on tapahtuna kun kaikki profiilit on muuttunut salaiseksi?

Vierailija
10.12.2009 |

Eikö enää julkisia voi ollakaan? Siis sellaiset ketkä eivät ole kavereissa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun klikkaan jonkun eilen vielä julkisena olleen profiilin auki, tulee teksti että ko. hlö jakaa tietoja vain joittenkin kanssa, lisää kaveriksi jos haluat lukea jne.....

Ja tällaisia on ollut jo 5, eli ei sattumaa.

Vai onks joku virhe jossain, mun koneella ;)

Vierailija
2/7 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin profiilit ovat muuttuneet julkiseksi, eli kaikille näkyvät ryhmät, fanitukset ja valokuvat.

Itsellä näkyy vain mun profiilikuva, ja kaverit on muuttuneet piilotetuiksi. Nyt on oivat tilaisuus stalkata muiden valokuvia jne kun näkyvät monilla kaikille;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin profiilit ovat muuttuneet julkiseksi, eli kaikille näkyvät ryhmät, fanitukset ja valokuvat.

Itsellä näkyy vain mun profiilikuva, ja kaverit on muuttuneet piilotetuiksi. Nyt on oivat tilaisuus stalkata muiden valokuvia jne kun näkyvät monilla kaikille;)

mutta nyt en enää löydä mistä tuon valinnan voi tehdä. Miten olet saanut kaverit piilotetuiksi? En halua niiden näkyvän kaikille.

Vierailija
4/7 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun loggauduin sisään tuli sellanen laatikko että piti päivittää omat privacy settings -tiedot. sit siellä oli vaihtoehtona "old settings", mä ainakin valitsin sen... toivottavasti nyt en oo julkinen kaikille, mistä sen pystyy tarkistamaan???

Vierailija
5/7 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olen pari tuntia selaillut ja nauranut kavereiden salaisia kuvia.

Aika monesta muustakin (työkavereita, nettituttuja yms) on saanut kaivettua aika paljon parin tunnin aikana tietoja ulos.

Vierailija
6/7 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympäri maailmaa. Eli, omat asetukset kannattaa käydä läpi.

http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/article356486.ece?s=r&wtm=tiet…

"Merkittävin muutos on se, että julkiseksi tarkoitettu tieto profiilissa ei ole enää ainoastaan kaikkien Facebook-käyttäjien nähtävissä, vaan muun muassa hakukoneet pääsevät siihen käsiksi. Tämä tarkoittaa sitä, että päivitykset ja muut tiedot näkyvät myös niille, jotka eivät ole lainkaan Facebookin käyttäjiä.

Google ilmoitti aiemmin tällä viikolla, että yhtiön hakukone näyttää jatkossa hakutuloksia myös yhteisöpalveluista, kuten Facebookista. "

Vierailija
7/7 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä, eikä tuo google-osuus.

TechCrunchin mielestä keskeinen ongelma on Facebookin tarjoamassa siirtymätyökalussa, jonka avulla entisistä monimutkaisista asetuksista voi siirtyä uusiin yksinkertaisempiin. Tämä työkalu nimittäin tarjoaa päivitysten kohdalla oletusnäkyvyytenä julkista Everyone-asetusta, kun aikaisemmin Facebook on luonut mainetta nimenomaan yksityisyyttä painottavana yhteisöpalveluna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi