Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämisiä ja eroja olisi huomattavasti vähemmän, jos ihmiset

Vierailija
10.12.2009 |

tajuaisivat, että oikeasti se rakastumisen tunne on pelkkää kemiaa.

Kemiaa, ja seksuaalista halua.

Tottakai joku uusi ihminen tuntuu sielunkumppanilta, koska rakastunut ihminen haluaa uskoa niin!

Sitten sen huuman vuoksi rikotaan lapsilta perheitä, ja hetken päästä huuma on haihtunut, ja elämä samanlaista kuin exänkin kanssa.

Ja ei kun uutta sielunkumppania etsimään...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se kemiakin muuttuu ajan myötä!!!

Vierailija
2/11 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

avoinliitto, joten en allekirjota tota.

Sen olen tajunnut elämässä, että toimiva mutta tylsä suhde on miljoona kertaa parempi kuin kiihko pusikossa!

Missä suhteessa ei nyt kiihkoa olisi? Se tasaantuu ajan kanssa. On niitä ylä- ja alamäkiä.

Aika harva pettäjä on niin tyhmä että sokeasti ajattelee että himo alussa on parempi kuin kodin tasaantunut arki.

Sen himon kanssa alkaa vasta arki myöhemmin; ja se voi olla ihan kamalaa jos vertaa siihen tavalliseen suhteeseen.

En tiedä millanen ihminen rikkoo perheensä vaan koska suhde on tylsä ja toinen kiihottaa. Lähtisitkö itse heti semmosen mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen kanssa ongelmia ollut jo kauan, mies suuttuu kovasti jos olet eri mieltä asioista, kinaa kunnes sinun on myönnyttävä, on laiska. Nyt taas kun olen miettinyt eroa ja olen ollut kiinnostunut muista niin mies esittää täydellistä perheenisää...olen ihan sekaisin tästä. Minä olenkin se paha yhtäkkiä..

Vierailija
4/11 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo koko syksyn kärsinyt ihastuneena huumaisena kiimaisena... yritän sanoa itselleni että se menee ohi, ja elää normaalisti niin että mies ei ihastuksen kohde saa tietää mitään.

Mutta miten tästä kärsimyksestä pääsee?

Vierailija
5/11 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri päinvastoin. Kun ihmiset ymmärtäisivät, että rakastumisen tunne on paljon muutakin kuin pelkkää kemiaa. Se on samalla aaltopituudella olemista, samankaltaisen ihmisen kanssa henkisesti yhdistymistä. Se on sielunkumppanuutta johon seksi ei liity millään tavalla. Se on syvää ja hyvää ystävyyttä.

Vierailija
6/11 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen on hullaantumista, rakkaus taas tätä allakuvattua.

Se on samalla aaltopituudella olemista, samankaltaisen ihmisen kanssa henkisesti yhdistymistä. Se on sielunkumppanuutta johon seksi ei liity millään tavalla. Se on syvää ja hyvää ystävyyttä.

Vierailija
7/11 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liity yhteen aika olennaisella tavalla?;)

Vierailija
8/11 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä rakastuminen tulee ensin ja sen jälkeen kasvaa rakkaus. Jos on kasvaakseen. 7

Vierailija
9/11 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en vielä lukenut, lukiko kukaan muu?

Vierailija
10/11 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa, kun omassa suhteessa rakastuminen on tavallaan edelleen jäljellä 14 vuoden jälkeen. Edelleen riittää halua ja kemiaa, mutta kaiken pohjana on syvä kiintymys, kunnioitus jne.

Olen pahoillani, ettei kaikille käy näin...

Vierailija
11/11 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että avioeroja olisi paljon vähemmän, jos ihmiset (parit) olisivat toisinaan kohtaan solidaarisempia ja vähemmän itsekkäitä. Tuntuu, että jos meikkaan ja pukeudun kivasti miestä varten illalla, niin sellaista ei voi tehdä saamatta 50-luvun naisen leimaa otsaan. Tai ylipäätään ei saa toista miellyttää, mennään vaan sillä asenteella että jos en kelpaa näin niin olkoon kelpaamatta. Korjaan lausettani vielä niin, että avioeroja olisi paljon vähemmän jos ihmiset yrittäisivät antaa enemmän, eivät olisi passiivisina vastaanottavina puolina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi