Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko sikataudin sairastaa kuumeettomana? menikö itsestään ohi

Vierailija
18.11.2009 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin ilmaan yhtään kuumetta. Eilen yksi nainen sanoi mulle että hän sairasti sikainfluenssa kokonaan ilman oireita!!! Ihmettelin että miten sitten "tiesi" sairastaneensa. Kuulema koska miehellään oli niin varmaan hänelläkin mutta ei vain oirehtinut. Siiis?!?! voihan logiikka...

Vierailija
2/5 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on ollut täysin kuumeeton. Kolme päivää on ollut vetämätön olo ja on valittanut huonoa oloa. Mitään muita oireita ei ole ollut.

Vietiin lääkäriin, koska tuollainen jatkuva huono olo tuntui tosi oudolta päivästä toiseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen kolmatta päivää flunssassa. yleensä mulle ei kuume nouse, mutta eilen oli oikein 37,5C maksimissaan. olo oli kuitenkin kurjan flunssainen. pääsin työterv.lääkärille ja testasivat (maksaa muuten 160eur työnantajalle). Lääkäri totesi oireet ja sanoi, että tuskin on sikaa, eiköhän ole tavallista flunssaa. no testi näytti selvästi plussaa ja nyt tamiflu + saigonia loppuvko.

Vierailija
4/5 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on ollut täysin kuumeeton. Kolme päivää on ollut vetämätön olo ja on valittanut huonoa oloa. Mitään muita oireita ei ole ollut. Vietiin lääkäriin, koska tuollainen jatkuva huono olo tuntui tosi oudolta päivästä toiseen...

Meillä kuopuksella oli ilmeisesti sikainfluenssa rajuine oireineen, kun tarhassa sitä oli liikkeellä. (Eivät tehneet lääkärissä testiä, vaikka useamman kerran ravattiin.) Ajattelin ettei se sitten sitä ollutkaan, kun edes muutama vuotta vanhempaan esikoiseen tarttunut.

Esikoinen tosin valitti muutaman päivän huonoa/heikkoa oloa ja yhden illan söi huonosti. Välillä myös valitti, että silmiä kirvelee kamalasti. Oli kuitenkin aikalailla oma itsensä ja jaksoi touhuta.

Vierailija
5/5 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanadassa on todettu kuumeettomia tehohoitoa tarvinneita sikainfluenssan sairastajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi