Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Mitä jouluruokia odotat jo kielipitkällä ja mihin et koske pitkällä tikullakaan?

Vierailija
09.12.2009 |

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koske rosolliin

Vierailija
22/42 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

imellettyä perunalaatikkoa, porkkanalaatikkoa, graavisiikaa, kinkkua + itsetehtyä sinappia ja rosollia. Niin ja ihanaa yön yli uunissa haudutettua riisipuuroa, jota syödään aattoaamuna itsetehdyn luumu-rusina-sopan kanssa.

En koske silleihin enkä lanttulaatikkoon, lipeäkalaankaan en koskisi, jos sellaista olisi tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nami : -

inho : kaikki!

inhoan jouluruokia, voisi vaikka syödä jauhelihakeittoa tänä jouluna :)

Vierailija
24/42 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleihin en koske

Vierailija
25/42 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipeäkala on pahaa ja sillisalaatti.

Vierailija
26/42 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItään inhokkia ei pöydässä ole koska itse miehen kanssa valitaan ruuat ja ne tehdään.

Kaikki jouluruuat on ihania, tai oikeastaan se kokonaisuus

Vierailija
27/42 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

graavilohi, aladoobi ja hillosipulit.

En tykkää, mutta syön vähäsen joka vuosi: lanttu- ja porkkanalaatikko.

Vierailija
28/42 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti graavilohta ja perunalaatikkoa. Ja suolakurkkuja ihania suolakurkkuja. Myös niitä ällöjä purkki herneita on oltava! Ei ole joulua ilman niintä. Homejuustoa pitää kanssa olla.

MUTTA EI NIIN EI TAAS!!!! Viime joulu meni pipariks ku olin sairaalassa ensimmäistä synnyttämässä, tämä joulu taasen ku olen raskaana niin ei viitsi syödä sellaisia määriä mitä mieli tekis.. Taas yksi joulu harakoille...

Harmittaa koska ainoa asia mistä joulussa pidän on RUOKA!

Vierailija
29/42 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan oikeastaan kaikkia herkkuja mitä tarjolle laitamme, mutta appivanhempien tullessa meille joulun viettoon tehdään pieni poikkeus. Tiedämme heidän pitävän lanttulaatikosta ja sitä on tarjolla myös pöydässä vaikkakaan se ei mun makuhermoon osu, mutta muuten kaikkea kyllä... muusia, poron käristystä, porkkana laatikkoa, maksalaatikkoa, rosollia jne... nam nam nam :) ja toi lipeäkala, hui! syökö sitä oikeesti vielä jotkut?....

Vierailija
30/42 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

porkkanalaatikkoa ja karjalanpaistia ja -piirakoita ja munavoita.

En koske kinkkuun enkä graaviloheen enkä silliin.

Vierailija
31/42 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi sekametelisoppa, yäh

Vierailija
32/42 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan kinkkua ja sinappia,kylmäsavulohta,joulun jälkiruo herkkuja,suklaata,porkkanalaatikkoa

en odota: graavilohi,lanttulaatikko,rosolli,silli

Vierailija
33/42 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan: luomukinkku, laatikot, rosolli + kermavaahto, mäti, graavilohi vähäisessä määrin

en odota: piparit, joulutortut, silli, sekametelisoppa

Vierailija
34/42 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanhenmaksaa, venäläisiä suolakurkkuja hunajan ja smetanan kanssa, lanttulaatikkoa ja blinejä mädin kera. Lurps!

Vierailija
35/42 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin ne kaikki niin sanotut alkupalat on mun juttu.

Sitten taas lanttulaatikko on ehdoton kauhistus. Maista kyllä joka vuosi ja totean ei maistu.

Vierailija
36/42 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanhenmaksaa, venäläisiä suolakurkkuja hunajan ja smetanan kanssa, lanttulaatikkoa ja blinejä mädin kera. Lurps!

suolakurkut on, miten syödään hunajan ja smetanan kera? Kuulostaa hyvältä ja onhan se uusi vuosikin juhlittavana :)

Vierailija
37/42 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suolakurkut on, miten syödään hunajan ja smetanan kera? Kuulostaa hyvältä ja onhan se uusi vuosikin juhlittavana :)

vaan kaupasta saatavia "oikeita" venäläisiä suolakurkkuja (siis niitä TOSI suolaisia), leikataan lohkoiksi ja sitten juoksevaa hunajaa päälle ja dippaus smetanaan. Sopii alkupalaksi esim. myös blinien kanssa tai sitten vaan sellaisenaan. Namnamnam.

Vierailija
38/42 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä peruna-, porkkana- ja lanttulaatikko on mun herkkuja :p

Rosolliin en koske edes pitkällä tikulla ja muutenkin yritän pysyä siitä etäällä, sillä se haisee todella oksettavalle.

En voi sille mitään että suolakurkun haju aiheuttaa minulle pahoinvointia :(

Vierailija
39/42 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kaupasta saatavia "oikeita" venäläisiä suolakurkkuja (siis niitä TOSI suolaisia), leikataan lohkoiksi ja sitten juoksevaa hunajaa päälle ja dippaus smetanaan. Sopii alkupalaksi esim. myös blinien kanssa tai sitten vaan sellaisenaan. Namnamnam.

uuden vuoden aattona ja jotain hyvää ja erilaista pitäisi kehitellä! Kuulostaa todella hyvältä!

Vierailija
40/42 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden vuoden aattona ja jotain hyvää ja erilaista pitäisi kehitellä! Kuulostaa todella hyvältä!

Tähän sopii shamppanja (tai itse kyllä mieluummin juon kuivaa Cavaa) aivan loistavasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi