Onko sinulla mennyt "maku" jostakin julkkiksta tämän lasten nimien takia?
Mulla jotenkin putosi Markku Uusipaavalniemen pisteet kun luin jostain lehdestä, että hänen lastensa nimet ovat Jenna, Jesse ja Jenika. Samoin kävi Janne Ahosen kanssa kun antoi toiselle pojalleen nimen Milo Petteri, esikoinen on siis Mico Petteri. Aivan liian samankaltaiset nimet veljeksillä.
Ja Tiger Woods ja Elin Nordegren antoivat tyttärelleen nimen Sam Alexis. Ihmettelen miksi ruotsalainen nainen haluaa antaa pojan nimen lapselleen. Onko kiva tytön mennä Ruotsiin, jossa Sam ja Alexis ovat selvästi pojan nimiä. Yhdysvalloissakin Sam on aika miehekäs nimi, vaikka tunnetaankin Samanthan lempinimenä, mutta pelkästään esim. Setä Samuli (vastaava kuin meillä Suomessa Suomenneito) on Uncle Sam ja moni muukin mies on tuolla Sam-nimellä.
Kommentit (36)
että teillä tosikoilla on kuitenkin aikaa ja halua avata näitä ketjuja?
Tykkäisitkö sinä, että joku haukkuisi sinun lapsesi nimeä? Alhaista edes aloittaa tällaisia ketjuja. Sitten vielä ihmetellään kun lapset kiusaavat...
Oliko tämä sinulle uutinen? Minä en ymmärrä, miksi ihmisten nimet olisivat niin pyhiä, että niistä ei saisi vaihtaa mielipiteitä ja kommentoida. On eri asia solvata ihmistä päin naamaa nimen vuoksi. Tuskin täällä kukaan niin tekisi.
Audio Science (näyttelijä Shannon Sossamonin lapsen nimi) ja Sage Moonblood (Stallonen poika) ovat sustakin varsin omituisia nimiä.
Tykkäisitkö sinä, että joku haukkuisi sinun lapsesi nimeä? Alhaista edes aloittaa tällaisia ketjuja. Sitten vielä ihmetellään kun lapset kiusaavat...
vai että ihmisistä nykyään pidetään tai ei pidetä sen perusteella, millainen nimi tämän lapsella on. Pitäisköhän katkaista välit pariin hyvään ystävään, joiden lapsilla on nimet, joita en omilleni laittais mistään hinnasta.
Oliko tämä sinulle uutinen? Minä en ymmärrä, miksi ihmisten nimet olisivat niin pyhiä, että niistä ei saisi vaihtaa mielipiteitä ja kommentoida. On eri asia solvata ihmistä päin naamaa nimen vuoksi. Tuskin täällä kukaan niin tekisi.
Itse en täällä ainakaan ole kenenkään "selän takana", vaan esitän anonyymisti mielipiteitä tässä tapauksessa ihmisten nimistä joita en tunne. En siis mene henkilökohtaisuuksiin. Ihminen ei ole yhtä kuin nimi, kuten viesti 29 tuo ilmi.
jokaisella vanhemmalla on syynsä antaa ne nimet lapselleen, jotka antavat.
Mats Tito Jeemil (kutsumanimi Tito) on kyllä kans mun mielestäni "helmi".
Olen aina pitänyt Tito-nimestä, mutta nyt harmittaa, kun Fingerroos meni sen pilaamaan ;).
Fanny on niinkin yleismaailmallisella kielellä kuin englanti suomeksi pylly (amerikan enkku) ja pimpsa (englannin enkku). Jenkkihomon peruslausahdushan on "Sit on my fanny".
Ihmettelen siis suuresti miksi kukaan nimeää prinsessansa alapääelimen mukaan. Eikö sitä lastaan rakasta yli kaiken ja haluaisi antaa mitä järkevimmän nimen?! Ei se enkuksi ole yhtään sen hienompi nimi kuin Pimpero Möttönen tai Kikkeli Koikkalainen...
Tavallaan sopii heidän tyyliinsä... Kotitalonsa portinpielissä on isot Vapaudenpatsaat. Aika tyylitöntä mielestäni eikä sovi merelliseen ympäristöön, mutta kukin tyylillään:)
Rock!
Esim. sen yhden, en muista minkä vuoden missin, Jonna Kauppilan? lapsi on Jimi henrik. Anne Pohtamolla on Jesse, Joni, Jasmin ja Jimi.
Esa Tikkasen poikien nimet oli myös aika "kummat", Enzo ja Tito? jos en ihan väärin muista.
Tapani Kansalla on Madeleine ja Edvard. Onhan niitä vaikka mitä!
lukeakseni mielenkiintoisia nimiyhdistelmiä. Mutta EI TODELLAKAAN nimi miestä pahenna!!! Eikä myöskään hänen vanhempiaan.
Jos Juniorin nimi on eri kuin isällä niin siitä herää väistämättä kysymys että missä äiti tapasi Rockin?
Tavallaan sopii heidän tyyliinsä... Kotitalonsa portinpielissä on isot Vapaudenpatsaat. Aika tyylitöntä mielestäni eikä sovi merelliseen ympäristöön, mutta kukin tyylillään:) Rock!
etta Lola Wallinkoskella on aika erilainen nimimaku kuin itselläni. Denice Patricia Wallinkoski ja Sylvester Ilmari Jalmari Wallinkoski. Auts.
ja ihmettelen ihmistä, joka näin tekee. Enemminkin muut jutut sitten vaikuttaa siihen, että pidänkö jostain vai en.
Kyllä mä voin sanoa että esim. Yrjö on mun mielestä aivan kamala nimi (mielleyhtymän vuoksi) enkä voi käsittää vanhempia jotka sen nimeksi antavat. Voisin silti keskustella Yrjö-nimisen miehen kanssa ihan normaalisti enkä alkaisi hänelle ilkkua nimeään.