Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti olet saanut kutsun työhaastatteluun, hakuajan päättyessä?

Vierailija
18.11.2009 |

Kutsuttiinko haastatteluun puhelimitse/sähköpostilla tms?

Kiitos vastauksestasi!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa olen päässyt työhaastatteluun, eri paikkoihin ja eri alalle.

Ekalla kertaa soittivat päivää ennen hakuajan päättymistä. Toisella kerralla sain sähköpostitse kuittauksen hakemukseeni ja samassa oli ilmoitus työhaastattelusta.

Kolmannella kerralla sain "kutsun" työhaastatteluun kasvotusten kun olin lähettänyt hakemuksen erääseen paikkaan ja koska firma oli mua lähellä, poikkesin siellä heti hakuajan päättymisen jälkeen. Olivat jo läpikäyneet hakemukset ja juttelin siinä ja pääsin haastatteluun.

Vierailija
2/6 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsu haastatteluun. Olin itse juuri silloin jo soittamassa yritykseen mainostaakseni itseäni, ehtivät ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soiton siis.

Vierailija
4/6 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritykset usein kutsuvat haastatteluun jo hakuajalla, jotta hyvät hakijat eivät ehdi mennä muualle töihin.

Julkisella puolella prosessi yleensä kestää, joten viikon parikin saattaa joutua odottelemaan haastattelupyyntöä.

Haastattelupyyntö tulee usein puhelimitse.

Vierailija
5/6 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo varma, etten pääse haastatteluun. Epäilin myös että oliko mut otettu sinne joltain "varasijalta", kun meni niin pitkään, mutta ei ilmeisesti oltu. Oli vaan hakijoita niin paljon.

Vierailija
6/6 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut todella kiinnostunut yritys, niin heti ovat kutsuneet kun ovat saaneet hakemuksen. Nyt hain yhtä tehtävää, hakuaika päättyi eilen ja ensi maanantaihin mennessä kutsuvat haastatteluun jos kutsuvat. Eli olen melko varma että kutsua ei tule...

Ja yleensä kyllä puhelimitse kutsutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi