Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään joka on lopettanut alkoholoin liikakäytön ihan omin voimin?

Vierailija
09.12.2009 |

Minulla näyttää että tämän toisenkin lapsen jälkeen olen taas samassa tissuttelujamassa. Raskaana ja imettäessä ei ole ollut vaikeaa olla ilman, mtta hiljalleen hiipien tissuttelu on ottanut niin suuren sijan, että viikossa on enää 2 täysraitista päivää.

Helppo selitellä, että tissuttelen vaan kun lapset nukkuu ja urheilen ja olen omistautuva äiti blaa blaa. Totuus on, että mulla on ongelma. Josta haluaisin eroon ihan itsekseni ja olen kiinnostunut muiden kokemuksista.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheisillä on. Tuli mieleen, et pystyit olemaan raskaana ja imettäessä selvä.Mieti niitä syitä, mitkä sai sut silloin olemaan tissuttelematta.Uskon et ne pätee edelleen, vaik lapset ei konkreettisesti olekaan sun kehon osaa enää. Motivoi itses terveydellisillä syillä. Hae tietoa kaikista pahimmista tarinoita, miten voi sairastua ja minkälaisia tapaturmia tapahtua.

Älä käy joka päivä kaupassa, ettet osta juotavaa. Harkitse myös, voisitko vähään aikaan olla käymättä kaupassa ollenkaan, jos joku muu jonkun aikaa hoitaisi sen homman perheessä ja itse vastavuoroisesti jonkun muun.Kerro asiasta avoimesti miehelle ja ystäville niin he "kyttäävät" ja myös tsemppaavat. Keksi paljon kivaa tekemistä ja kutsu (raittiita) vieraita kotiisi.

Älä myöskään ole liian ankara itsellesi. Keskustele luotettavien kanssa siitä,miten he kokevat tuon tissuttelen. Paljonko siis Juot, juotko muidenkin mielestä paljon vai onko sulla tiukka kontrolli?

Voimia ja jaksamista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi