Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvola-tätin vaihtaminen raskaana ollessa, onnistuuko?

Vierailija
28.11.2009 |

Tuo mun neuvola akka on aivan kauhia.. Siis se ei voi vastata mun kysymyksiin ollenkaan, vaan se on melkeempä passittamassa mut lääkärille joka hemmetin asiasta. Se ei esim. kerro mun sf-mittaa, ei merkkaa sitä korttiin mutta koneelle kyllä, eikä siis kerro sitä vaikka oon joka kerta kysynyt.

Nyt sitten jouduin perumaan yhden neuvola-ajan kun olin kuumeessa, jätin soittopyynnön sille, se ei soittanut sinä päivänä, eikä seuraavana, eikä sitä seuraavana, nyt oottelen jos se sit maanantaina soittais? Kerran aiemminkin näin käynyt, silloin odottelin soittoa 6päivää! Ja siis meillä ei voi suoraan itse soitella neuvolaan, vaan kaikki menee yhteisen ajanvaraus numeron kautta.

Jotenki en vaan jaksa tuota enää, nainen on n. 55-60 vuotias ja olettaa ihan selvästi että tiedän kaiken valmiiksi.. Olen itse 20v esikoista odottava...

Onnistuuko vaihto mitenkään? Olen kyllä melko lopussa jo raskaudessa menossa, rv35 nyt. Vaihdoin jo kerran neuvolaa, n. rv18 aikoihin, muuton takia, siitä asti olen nyt tuolla nykyisellä käynyt..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kannattaakin, jos ei neuvolakäynneistä ole mitään iloa.

Vierailija
2/2 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tekisin heti välittömästi kirjallisen ilmoituksen eteenpäin... SAiraalta kuulostaa tädin tyrannia....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi