G: Tupakoiva nainen. Mielikuvasi?
Kommentit (23)
Keltaiset hampaat, ryppyinen kuiva iho, suu kuin napinreikä.
rento luonteinen ja mahtava tyyppi.tämä pätee kaikkiin läheisiin tupakoiviin ystäviini, ja sanoin tämän naisena. vielä jos käheä ääni entistä seksikkäämpi. (enkä ole lesbo, bi tai muutakaan, onnellisesti naimisissa miehen kanssa) mutta nämä asiat tulee itselläni mieleen.
sanottuna luuseri. En voi tälle mitään, mutta semmoinen olo tulee aina, kun näkee jonkun röökillä. Tietää, että vahingoittaa itseään joka päivä, kun tupakoi. Mahdollisesti myös altistaa perheensä sille myrkylle. Rahaa palaa, tosin sehän on ihan henk.koht. asia, että käyttääkö rahansa tupakkaan vai muuhun "turhuuksiin".
sinkku 20-30v: aika normaali tapaus, ei aiheuta kovin kielteistä mielikuvaa
pienen lapsen äiti 20-40v: tässä kuvassa on jotain pahasti vialla, tosi vaikea elämäntilanne / päihteitä tms
40-60v: muutenkin huonot elämäntavat
yli 60v: melkein jo arvostaa sinnikästä tupakointia =)
sinkku 20-30v: aika normaali tapaus, ei aiheuta kovin kielteistä mielikuvaa pienen lapsen äiti 20-40v: tässä kuvassa on jotain pahasti vialla, tosi vaikea elämäntilanne / päihteitä tms 40-60v: muutenkin huonot elämäntavat yli 60v: melkein jo arvostaa sinnikästä tupakointia =)
Olen imetyksen jälkeen retkahtanut tupakoimaan, ajatteleeko oikeasti joku, että varmaan käyttää muitakin päihteitä? Miksi? Oho...
luulee olevansa parempi kuin muut,
Ainoastaan tupakoijat luulevat olevansa parempia kuin muut;)
No itse tunnen yhden tupakoivan pienen lapsen äidin ja hänellä on ollut tosi vaikeaa. Mulle siis tosi vieras ilmiö, enkä käsitä, miksi joku alkaisi uudelleen tupakoimaan, jos on jo lopettanut ja kaikki on hyvin. En ajattele että tupakoiva äiti käyttää päihteitä, lähinnä, että selittääköhän tupakointiaan sillä, että enpähän käytä suonensisäisiä. Mutta tämä siis vain mielikuvaa, oikeasti olen tosi suvaitsevainen ja otan ihmiset ensisijaisesti yksilöinä ja ymmärrän heikkouksiakin. Raskaana oleviin tupakoitsijoihin en taitaisi järkevästi pystyä suhtautumaan.
t.25
Itsestään huolehtimaton, haiseva tupakan orja. Selkärangaton. Näistä syistä itse lopetin.
ei ole suuria tuloja. Haisee pahalle.
koppava, rumat hampaat, matala ääni, ryppyinen iho, luulee olevansa parempi kuin muut, huono stressinsietokyky, alempi koulutustaso ja alempi yhteiskunnallinen asema
se on niin last season.
vielä 20 vuotta sitten oli toisin. Ei nyt hväksyttävää, mutta silti siis paremmmissakin piireissä vielä tupakoitiin, ei enää.
Kuolee nuorena johonkin ehkaistävissaolevaan sairauteen. Laumasielu? Samaa ajattelen tupakoivista miehistä.
Tupakointi on aivan karsea tapa. Tulee mieleen välinpitämätön ihminen.
Jos jotain elämässä kadun, niin tupakointiani :(