Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin vahingossa tanskalaisen kinkun, onkokohan hyvää?

Vierailija
09.12.2009 |

Aina kotimaisen olen ostanu mutta kävi moka. Onko maussa eroa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän joulupöytään ei tule Suomalaista. Olen aina kannattanut kotimaista, mutta laatu ja maku on huono. Tanskalainen on herkullista ja lihaisaa. Suomalainen pakastekinkku vetistä mössöä. Luomukinkkuun ei ole varaa. Ainoa vaihtoehto on Tanska-pakastekinkku.

Vierailija
22/26 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluissa tarjottiin tanskalaista kinkkua, oli tosi hyvää. Jouluksi ostin kotimaisen Atrian juhlakinkun ja on suuri pettymys. Todella suolainen, ei pysty syömään ku pikkupalan kerralla :(

Viimevuonna oli poutun kotimainen kinkku ja se oli ihan hyvää. Tämä Atrian kinkku oli viimeinen lajiaan minkä koskaan ostan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Prismasta tanskalaisen kinkun ja yllätyin loistavaan puhtaaseen makuun. Suomalainen kinkku jää valitettavasti hopealle. Tanskassa maissi ja soija antaa lihalle hyvän maun. Rehuohra ja huono sikalahygienia maistuu suomalaisessa possussa. Tämä on valitettavasti totta.

Vierailija
24/26 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan näin muutaman vuoden myöhässä kun meillä kokemusta sen verran, että on ainakin yhtä hyvää tai päihittää jopa kotimaisen. Kerran eräs lihamestari sanoi myös, että ostaa aina Tanskalaisen koska on parempi ja piti aiheesta myös luennon miksi, mutta en nyt muista niin tarkasti. Meillä odottaa jälleen Tanskalainen kinkku paistoa. Mukavaa joulua :-)

Vierailija
25/26 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomuliha jää yleensä hyllyyn, mutta kinkuissa parhaaksi on todettu kotimainen luomuversio.

Vierailija
26/26 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin tanskalaista ja on PALJON PAREMPAA ! Olen usein pettynyt suomalaiseen ...

Suomalaisessa maistuu usein sikala ja se haju!